Japanse Gp 2018 Twin Ring Motegi

Marquez word in Japan kampioen

  • Ja

  • Nee

  • Marquez word geen kampioen


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Lorenzo was een groot gemis. Wel leuk dat Suzuki steeds meer mooie dingen laat zien, al heb ik mijn vraagtekens bij de keuze voor Mir...
 
Dus dan is ook dit kampioenschap zo'n beetje beslist.... blijft gelukkig de gaafste klasse over, de Moto 3!
 
Ik heb niet gekeken en niets gevolgd. Maar laat me raden Marquez is kampioen? :z
 
Ik heb niet gekeken en niets gevolgd. Maar laat me raden Marquez is kampioen? :z
Nee Marquez en doviziozo zijn beide gevallen en nou maakt Rossi nog de meeste kans om kampioen te worden. Zonde dat je niet gekeken hebt😀
 
Nee Marquez en doviziozo zijn beide gevallen en nou maakt Rossi nog de meeste kans om kampioen te worden. Zonde dat je niet gekeken hebt😀

_O-

Ik lees wel wat over een uit de kom geslagen schouder. Zo versla je Marquez dus. Aleen die timing he :N:+
 
Had ik het ook met mijn vader over tijdens de race, Suzuki heeft die beslissing onnodig snel genomen.
Het lastige is dat dit achteraf pas goed te zien is.

Eenmaal wanneer de contractonderhandelingen beginnen dan kunnen merken (en rijders) ook niet eindeloos wachten want dan zijn of de zitjes bezet of de rijders bezet.

Ducati zal nog wel het meest balen van alle merken. Daar hebben een paar heren toch wel een paar nachtjes een traantje gelaten vanwege de beslissing Lorenzo te laten gaan.
 
Het lastige is dat dit achteraf pas goed te zien is.

Eenmaal wanneer de contractonderhandelingen beginnen dan kunnen merken (en rijders) ook niet eindeloos wachten want dan zijn of de zitjes bezet of de rijders bezet.

Ducati zal nog wel het meest balen van alle merken. Daar hebben een paar heren toch wel een paar nachtjes een traantje gelaten vanwege de beslissing Lorenzo te laten gaan.
Het blijft altijd wel een beetje een gok inderdaad, en Mir was natuurlijk geniaal in zn laatste moto3 seizoen. Ik had Ianone zoiezo niet vervangen, ok hij gaat te vaak in de fout. Maar hij is op een goeie dag in staat om te winnen in MotoGP en daar zijn er niet veel van. Zonde dat Ianone op een slechte fiets komt te rijden volgend jaar.
Jammer voor Ducati dat ze Jorge kwijtraken inderdaad. Ze zullen 1 seizoen met Petrucci rijden, en dan zal Bagnaia wel in het fabrieksteam komen. Ik zie Bagnaia ook op een jaar oudere fiets meer punten pakken als Miller bij Pramac.
 
Het blijft altijd wel een beetje een gok inderdaad, en Mir was natuurlijk geniaal in zn laatste moto3 seizoen. Ik had Ianone zoiezo niet vervangen, ok hij gaat te vaak in de fout. Maar hij is op een goeie dag in staat om te winnen in MotoGP en daar zijn er niet veel van. Zonde dat Ianone op een slechte fiets komt te rijden volgend jaar.
Jammer voor Ducati dat ze Jorge kwijtraken inderdaad. Ze zullen 1 seizoen met Petrucci rijden, en dan zal Bagnaia wel in het fabrieksteam komen. Ik zie Bagnaia ook op een jaar oudere fiets meer punten pakken als Miller bij Pramac.
Ik snap het ook niet zo goed met Iannone.
 
Suzuki kon volgend jaar nog wel eens tegen wat problemen aan gaan lopen, Mir had een sterk begin in de moto2 maar vind hem nu gewoon ondermaats.
Rins is een goeie coureur maar vraag me af of die jongen het ook kan als hij het team mag leiden.

Hoop dat iannone het heel goed gaat doen met de aprilia, al is het maar de vraag of hij een fatsoenlijke fiets krijgt ?!
 
Koptekst klopt niet helemaal
Jones vervangt Abraham
Abraham vervangt Bautista
Bautista vervangt Lorenzo.

Ze schuiven dus allemaal een beetje door.

Ben erg benieuwd of Jones hem in de punten kan rijden
 
Koptekst klopt niet helemaal
Jones vervangt Abraham
Abraham vervangt Bautista
Bautista vervangt Lorenzo.
Leuk zo'n stoelendans aan het eind van het jaar. :-p

Siméon vervangt Rabat
Torres vervangt Siméon

Battle of the GP16s wordt wel leuk zo, met twee relatief onervaren mensen.
 
Leuk zo'n stoelendans aan het eind van het jaar. :-p

Siméon vervangt Rabat
Torres vervangt Siméon

Battle of the GP16s wordt wel leuk zo, met twee relatief onervaren mensen.
Hahha ja het maakt de kijker alvast weer scherp wie nu wie is en op welke fiets 🤣

Omdat de contracten etc tegenwoordig al voor de zomerstop rond zijn beginnen ze voor t eind van t seizoen al te wisselen 🙈
 
Terug
Bovenaan Onderaan