Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een kennis van mij met een GSR die na 1500 km tijdens het optrekken bij een stoplicht ineens de achterbrug scheef onder de motor ziet hangen.... ook zelfde maandagmorgen zeker?
of een andere kennis met een fazer uit 2005 met al 5 problemen waaronder een balhoofdlager(nee geen wheelie koning(in)
Een zx10 waarbij bij 300 km/u de krukas het blok uitloopt ( nog geen jaar oud)
Of de yamaha fzr waar standaard na een paar jaar de versnellings van verrot gaat.
Nokkenasketting van de Honda CBR600
't is gewoon allemaal ruk...
als je geen gezeur wil moet je gaan lopen
Een kennis van mij met een GSR die na 1500 km tijdens het optrekken bij een stoplicht ineens de achterbrug scheef onder de motor ziet hangen.... ook zelfde maandagmorgen zeker?
of een andere kennis met een fazer uit 2005 met al 5 problemen waaronder een balhoofdlager(nee geen wheelie koning(in)
Een zx10 waarbij bij 300 km/u de krukas het blok uitloopt ( nog geen jaar oud)
Of de yamaha fzr waar standaard na een paar jaar de versnellings van verrot gaat.
Nokkenasketting van de Honda CBR600
Wat word het volgende afzeik topic...?
verder dan de distrubutiekettingspanner ffies bij stellen bij de zx-7r
en de zrx1200r....................................................niets...
Bij de Suzuki GSXR krijg je wel eens een FI melding...moet de klep in de
uitlaat gesmeerd worden..............................verder niets...
Wat word het volgende afzeik topic...?
Die zx10 zal wel met die vreemde inrij-procedure zijn "ingereden"
op zo'n rollenbank
Mac zet hier wel even bij dat je 200 km daarvoor een flinke klapper ermee hebt gemaakt.een blok van een GSX-R 750 K7 die na nog geen 5500 kilometer in mekaar draait
Bleek later dat het een maandag ochtend "Ik ben nog stomdronken van het teveel aan saki dit weekend" motor was
Ach ,de volgende word een 1098S
Kud Honda, nieuw opgehaald bij de dealer en 30km verderop stil staan met een aanlopende en dus te heet geworden achterrem.
Is nooit meer goed gekomen tussen dat ding en mij en na een jaar ingeruild voor een amerikaan die nooit een probleem heeft gegeven.
Hier was dit topic toch voor bedoeld hè
Nee, dat zijn geen problemen.. dat heet karakter en daar zijn recalls voor uitgevondenDe grote vraag is nu of je ook het vertrouwen in Buell verliest als daar problemen mee zijn.
Nee, dat zijn geen problemen.. dat heet karakter en daar zijn recalls voor uitgevonden
Precies, dus je kiest voor een merk vanwege het gevoel en je neemt de problemen voor lief.
Waarom hebben we dan bij bepaalde merken minder de neiging om die problemen voor lief te nemen?
en als hij dan rijdt ben je gewoon erg blij
omdat iedereen roept dat een honda betrouwbaar is en nooit stuk gaat, als het dan wel gebeurt ben je zuur. Bij Ducati roept iedereen het gaat alleen maar stuk en als hij dan rijdt ben je gewoon erg blij