Jappen... Stuk gaan ze !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
een blok van een GSX-R 750 K7 die na nog geen 5500 kilometer in mekaar draait

Bleek later dat het een maandag ochtend "Ik ben nog stomdronken van het teveel aan saki dit weekend" motor was :(

Ach ,de volgende word een 1098S :Y
 
Laatst bewerkt:
Een kennis van mij met een GSR die na 1500 km tijdens het optrekken bij een stoplicht ineens de achterbrug scheef onder de motor ziet hangen.... ook zelfde maandagmorgen zeker?

of een andere kennis met een fazer uit 2005 met al 5 problemen waaronder een balhoofdlager(nee geen wheelie koning(in)

Een zx10 waarbij bij 300 km/u de krukas het blok uitloopt ( nog geen jaar oud)

Of de yamaha fzr waar standaard na een paar jaar de versnellings van verrot gaat.
Nokkenasketting van de Honda CBR600
 
Laatst bewerkt:
Een kennis van mij met een GSR die na 1500 km tijdens het optrekken bij een stoplicht ineens de achterbrug scheef onder de motor ziet hangen.... ook zelfde maandagmorgen zeker?

of een andere kennis met een fazer uit 2005 met al 5 problemen waaronder een balhoofdlager(nee geen wheelie koning(in)

Een zx10 waarbij bij 300 km/u de krukas het blok uitloopt ( nog geen jaar oud)

Of de yamaha fzr waar standaard na een paar jaar de versnellings van verrot gaat.
Nokkenasketting van de Honda CBR600

zo mag ik het horen.... :W
 
Jongens toch, er is maar 1 echte motor; de VTR1000SP de rest zijn allemaal japanse, italiaanse, amerikaanse of engelse k*thokken, snapt toch iedereen :+

wat een kultopic, de tegenhanger ervan ook trouwens :W
beide een slotje erop en iedereen lekker rijden wat hij/zij zelf wil zolang het maar twee wielen heeft 8-)
 
Laatst bewerkt:
Een kennis van mij met een GSR die na 1500 km tijdens het optrekken bij een stoplicht ineens de achterbrug scheef onder de motor ziet hangen.... ook zelfde maandagmorgen zeker?

of een andere kennis met een fazer uit 2005 met al 5 problemen waaronder een balhoofdlager(nee geen wheelie koning(in)

Een zx10 waarbij bij 300 km/u de krukas het blok uitloopt ( nog geen jaar oud)

Of de yamaha fzr waar standaard na een paar jaar de versnellings van verrot gaat.
Nokkenasketting van de Honda CBR600

Die zx10 zal wel met die vreemde inrij-procedure zijn "ingereden"
op zo'n rollenbank
 
verder dan de distrubutiekettingspanner ffies bij stellen bij de zx-7r
en de zrx1200r....................................................niets...

Bij de Suzuki GSXR krijg je wel eens een FI melding...moet de klep in de
uitlaat gesmeerd worden..............................verder niets...

Wat word het volgende afzeik topic...?
 
Laatst bewerkt:
verder dan de distrubutiekettingspanner ffies bij stellen bij de zx-7r
en de zrx1200r....................................................niets...

Bij de Suzuki GSXR krijg je wel eens een FI melding...moet de klep in de
uitlaat gesmeerd worden..............................verder niets...

Wat word het volgende afzeik topic...?

Die befaamde SET klep ja :Y

Met een tyrip vast zetten ,ding is toch alleen maar bedoelt voor het mileu en om het geluid binnen de norm te houden :/
 
Laatst bewerkt:
Jongens, jongens en meisjes koop toch een 999 en al deze zinloze
topic's kunnen opslot. Ooit de allerbeste motor die gebouwd is.
 
Kud Honda, nieuw opgehaald bij de dealer en 30km verderop stil staan met een aanlopende en dus te heet geworden achterrem.
Is nooit meer goed gekomen tussen dat ding en mij en na een jaar ingeruild voor een amerikaan die nooit een probleem heeft gegeven.

Hier was dit topic toch voor bedoeld hè 8-)
 
een blok van een GSX-R 750 K7 die na nog geen 5500 kilometer in mekaar draait

Bleek later dat het een maandag ochtend "Ik ben nog stomdronken van het teveel aan saki dit weekend" motor was :(

Ach ,de volgende word een 1098S :Y
Mac zet hier wel even bij dat je 200 km daarvoor een flinke klapper ermee hebt gemaakt.
Met de tolleranties tegenwoordig is het alles of niks, een flinke klapper kan dan wel eens nare gevolgen geven.

Tuurlijk gaan er ook jappen kapot, zoals ik al gezegd heb.
Je zou alleen een beetje moe worden van de meeste Ducatisten omdat er bij hun alleen Ducati is.

Kom op, kopen wat je wilt als je maar fun hebt.
 
Kud Honda, nieuw opgehaald bij de dealer en 30km verderop stil staan met een aanlopende en dus te heet geworden achterrem.
Is nooit meer goed gekomen tussen dat ding en mij en na een jaar ingeruild voor een amerikaan die nooit een probleem heeft gegeven.

Hier was dit topic toch voor bedoeld hè 8-)

De grote vraag is nu of je ook het vertrouwen in Buell verliest als daar problemen mee zijn.
 
Maar voor ik hier als Jappen hater te boek wordt gezet., d'r staat hier naast de Buell ook nog een Suzuki en een Yamaha binnen... :Y
 
Nee, dat zijn geen problemen.. dat heet karakter en daar zijn recalls voor uitgevonden :+


Precies, dus je kiest voor een merk vanwege het gevoel en je neemt de problemen voor lief.
Waarom hebben we dan bij bepaalde merken minder de neiging om die problemen voor lief te nemen?
 
Precies, dus je kiest voor een merk vanwege het gevoel en je neemt de problemen voor lief.
Waarom hebben we dan bij bepaalde merken minder de neiging om die problemen voor lief te nemen?

omdat iedereen roept dat een honda betrouwbaar is en nooit stuk gaat, als het dan wel gebeurt ben je zuur. Bij Ducati roept iedereen het gaat alleen maar stuk en als hij dan rijdt ben je gewoon erg blij 8-)
 
M'n Srad en k6 hebben wel 's wat probleempjes gehad, m'n k6 heeft me zelfs een keer laten staan

had erger gekund,


....had een Ducati kunnen hebben en elke keer stilstaan
 
omdat iedereen roept dat een honda betrouwbaar is en nooit stuk gaat, als het dan wel gebeurt ben je zuur. Bij Ducati roept iedereen het gaat alleen maar stuk en als hij dan rijdt ben je gewoon erg blij 8-)


Dus we gaan heel vaak op de mening van iedereen af zodat we al een vooroordeel hebben voordat we zelf iets hebben meegemaakt?
Maar hoe komt die mening van iedereen dan eigenlijk bij iedereen terecht?
Ik kan nog begrijpen dat ex Ducati rijders na heel veel problemen een mening hebben over Ducati maar hoeveel mensen die een mening hebben over Ducati hebben ooit een Ducati gehad?
Dat is ook zo bij Harley of bij andere merken maar vooral niet bij Duitse of Japanse motoren.
Is het dus dan toch niks anders dan jaloezie?
 
Atmos, wat maak je me nou...... :?

Maar ik heb beiden, een stukgatie en een rijstkoker..... mag ik ook meedoen met onafhankelijk ervaringen..........of adviezen mbt een mogelijke aanschaf...... _O- _O-

full


Ps. Zoals zo vaak geschreven is, een kanloze topic...... :r
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan