Jappen... Stuk gaan ze !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
M'n Srad en k6 hebben wel 's wat probleempjes gehad, m'n k6 heeft me zelfs een keer laten staan

had erger gekund,


....had een Ducati kunnen hebben en elke keer stilstaan

dan heb jij een veel groter probleem dan ik :W

mijn duc heeft me nog niet laten staan ;) net als mijn aprilia's die ik gehad heb :P
 
Eerlijk is eerlijk.... na Ducati ..... stuk gaat ie !! ...

Mag er ook wel eens de andere kant bekeken worden...
Aangezien hier een massa jappenrijders zijn ... kunnen er ook een massa defecten en problemen opduiken.. zeker met die onnodige troep die er meestal opzit })

Heb je wat te melden over zo'n rijstkoker die de soep in draaide of uit mekaar viel... zet 't neer... we horengraag jouw ervaring met je wegwerpfiets :Y
ik moet zeggen dit topic is even origineel als een ducatie :Y :X
 
Jappen... Stuk gaan ze!!

Inderdaad...

YZF R6 '00 : Krukas lagers liepen eruit.

CBR 600F '98: Kwam niet boven de 210 (op de teller...!), uitlaat en kappen rammelde los,
temperatuursensor afgebroken in blok (blok eruit en moeten uitboren)

KTM LC4 : Koppelingshendel, lichtunit en dashdord afgebroken en stuur scheef
(na salto mortale in de Egyptische woestijn)

YZF R6 '00 : Schakelveer gebroken, met als resultaat 2 versnellingen, 4 x vrij en een
hoop gevloek.

Mijn koekblik (Alfa Romeo 156) heeft al ruim 320.000 km op de teller en geeft geen klap verkeerd.

Nee, dan maar even doorsparen voor een Italiaans kwaliteitsproduct (Duc 996). Zodra ik de doekoe's bij elkaar heb gaat de rijstraket (R6) de deur uit.
 
Ik heb de hele wereld verschroeft aan een gsxr 750w dat ik nu maar gewoon een ducati heb gekocht *D

Dacht van tja als ik toch altijd aan het sleutellen ben dan liever aan iets moois :W
 
Voor mij ziet de kwaliteitsladder er zo uit

1 Honda

2 Yamaha

3 Aprilia

4 Suzuki

5 Kawasaki


Geen ervaring met Ducati... vond het altijd wel een op en top motormerk, en de Ducati 1098 vind ik gewoon veruit de mooiste SS van dit moment al moet ik wel zeggen dat het de eerste mooie Ducati is in mijn ogen.. maar slogans als Ducati stukgaatie schrikken me wel af om zo'n peperduur apparaat aan te schaffen.
Die augusta's vind ik ook erg mooi maar daar hangt ook een waas van onduidelijkheden omheen.
 
Laatst bewerkt:
Jappen... Stuk gaan ze!!

Inderdaad...

YZF R6 '00 : Krukas lagers liepen eruit.

CBR 600F '98: Kwam niet boven de 210 (op de teller...!), uitlaat en kappen rammelde los,
temperatuursensor afgebroken in blok (blok eruit en moeten uitboren)

KTM LC4 : Koppelingshendel, lichtunit en dashdord afgebroken en stuur scheef
(na salto mortale in de Egyptische woestijn)

YZF R6 '00 : Schakelveer gebroken, met als resultaat 2 versnellingen, 4 x vrij en een
hoop gevloek.

Mijn koekblik (Alfa Romeo 156) heeft al ruim 320.000 km op de teller en geeft geen klap verkeerd.

Nee, dan maar even doorsparen voor een Italiaans kwaliteitsproduct (Duc 996). Zodra ik de doekoe's bij elkaar heb gaat de rijstraket (R6) de deur uit.
_O- _O- :} :} :}
 
Bij mij wel, ik moest de laatste 500m duwen... duwgatie he.....

Hoofdzekering losgetrild.... |(
_O- :Y bekend probleem, lostrillende zekeringen (gelukkig is een duc een makkelijk duwbare motor )

:+ godzijdank heb ik een jap en een duc, hoop alleen dat ze niet tegelijk stuk gaan zijn
 
Laatst bewerkt:
Jappen... Stuk gaan ze!!

Inderdaad...

YZF R6 '00 : Krukas lagers liepen eruit.

Nee, dan maar even doorsparen voor een Italiaans kwaliteitsproduct (Duc 996). Zodra ik de doekoe's bij elkaar heb gaat de rijstraket (R6) de deur uit.

Moet je niet doen... erbij houden voor de betrouwbaarheid.... _O-
 
Nee, dan maar even doorsparen voor een Italiaans kwaliteitsproduct
Hier moet ik echt heel hard om lachen, intaljanen roesten al in de folder .... :P
Ding van mij is inmiddels 15 jaar maar ik heb geen roest kunnen ontdekken...een echte kwaliteitsproduct...in tegenstelling tot jappen.....

full


Ps. heb al verschilende honda's gehad en ze hebben nooit iets gemankeerd buiten gewoon onderhoud en slijtagedelen.... :} :}
 
Ding van mij is inmiddels 15 jaar maar ik heb geen roest kunnen ontdekken...een echte kwaliteitsproduct...in tegenstelling tot jappen.....

[afbeelding]

Ps. heb al verschilende honda's gehad en ze hebben nooit iets gemankeerd buiten gewoon onderhoud en slijtagedelen.... :} :}
wil ik nog ni gratis iets van 15 jaar :X :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan