Jappen... Stuk gaan ze !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duccer 1098

MF veteraan
In memoriam
21 feb 2003
7.768
2
Belgie
Eerlijk is eerlijk.... na Ducati ..... stuk gaat ie !! ...

Mag er ook wel eens de andere kant bekeken worden...
Aangezien hier een massa jappenrijders zijn ... kunnen er ook een massa defecten en problemen opduiken.. zeker met die onnodige troep die er meestal opzit })

Heb je wat te melden over zo'n rijstkoker die de soep in draaide of uit mekaar viel... zet 't neer... we horengraag jouw ervaring met je wegwerpfiets :Y
 
zoveel mensen zal je denk niet vinden die gaan lopen zeuren over hoe slecht hun droom-mobiel is :) enne... van italiaanse spullen is het een beetje algemeen bekend dat ze een vrij hoog onderhouds-gehalte hebben...:P
 
ik denk niet dat daar veel verhalen van zijn, whaha, jappen rijden nou eenmaal bijna altijd, jammer voor jou joh :+
 
op jappen is niemand jaloers want die zijn voor de meesten gewoon te betalen. zul je dus ook een stuk minder negatief commentaar over horen.
 
Het was dus ook sarcastisch bedoelt ;) . Elke motor heeft wel eens problemen, jappen dus ook, en ja spanningsregelaars en NAKS zijn zwak geweest bij honda, maar ik heb er nog geen last van gehad :) . Iedereen zn merk
 
Het was dus ook sarcastisch bedoelt ;) . Elke motor heeft wel eens problemen, jappen dus ook, en ja spanningsregelaars en NAKS zijn zwak geweest bij honda, maar ik heb er nog geen last van gehad :) . Iedereen zn merk


juist!!!!

waarom moet dan helaas wel ducati afgekraakt worden???
 
Zal ik dan maar ff ontopic reageren?

Bij mijn ex GPX600R liep twee weken na de aanschaf het big-end lager in de soep. Gelukkig zat er nog garantie op....
 
Waarom staan er dan zoveel vragen in techniek over Jappen?
al eens gezien dat het vaak over oude CB's GS-en etc gaat.
Ik zie daar wienig Ducati's van 25 jaar oud ;)

Maar ik deel de mening ieder zijn merk, alles kan kapot.
Maar ik denk dat een Ducati daar gevoeliger is voor het niet goed volgen van het onderhoud, aftrappen etc.
Als ik soms zie wat mensen met een japje 600 doen, daar lusten de honden geen brood van, maar ze blijven maar lopen
 
Eerlijk is eerlijk.... na Ducati ..... stuk gaat ie !! ...

Mag er ook wel eens de andere kant bekeken worden...
Aangezien hier een massa jappenrijders zijn ... kunnen er ook een massa defecten en problemen opduiken.. zeker met die onnodige troep die er meestal opzit })

Heb je wat te melden over zo'n rijstkoker die de soep in draaide of uit mekaar viel... zet 't neer... we horengraag jouw ervaring met je wegwerpfiets :Y

welke onnodige troep?

wegwerp fiets?

vind dit echt het domste topic ooit geopend hier... beetje sneu zelfs
elke motor heeft problemen met bepaalde dingen, dat heb je en dat hou je.
ik heb ook niet ontdekt hier op mf dat er een "ducati afkraak" topic is.

wat mij betreft een slotje jongens!
 
Laatst bewerkt:
Zal ik dan maar ff ontopic reageren?

Bij mijn ex GPX600R liep twee weken na de aanschaf het big-end lager in de soep. Gelukkig zat er nog garantie op....
is een beetje Kawa kwaaltije denk ik, zoals spanningsregelaars bij honda, oudere yamie's olie zuipen (nieuwe blade's ook ;) ) en ik met mijn toen nieuwe K7 ook 2 terugroepactie's had op nieuwe ECU, en controle vliegwiel.
Dit wel bij een beurt, dus niet dat die me ooit heeft laten staan.

Als ik zie wat er bij de 1098 voor kwaaltjes aanzitten vind ik dat jammer, maar denk ik dat die te vroeg op de markt is gekomen.
Als ze zulke puntjes hadden afgwerkt word er al minder snel geroepen dat het weer een Duc is die kapot gaat
 
Komt het dan ooit zover dat we als motorrijders elkaar te lijf gaan vanwege de keuzes die we bij de dealer hebben gemaakt???

Beetje kansloos topic, net als die over Ducati. B|

Dit helpt toch niemand?
 
Ik heb een Burgman motorscooter van 1 jaar oud die niet meer wilde starten.
Daar sta je dan ergens onderweg te klooien en het bleken de remlichtschakelaars te zijn.
Dat was een bekend probleem bij Suzuki en ik kreeg dan ook zonder problemen nieuwe schakelaars maar ze lieten me dus wel eerst met dat probleem te maken krijgen.
Nou kan zoiets gebeuren en als hij het weer doet dat heb je weer vertrouwen in je motor(scooter) maar wat nou als ik de Griso had gekocht en hetzelfde probleem had gehad?
Die Griso is heel mooi en de enige reden dat ik nog twijfel tussen die en de BMW K? is de vermeende onbetrouwbaarheid van de Italiaan.
Ondertussen is de Suzuki al onbetrouwbaar gebleken maar de Italiaan heeft de naam.
Vreemd eigenlijk, zou dat dan marketing zijn van de Jappen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan