Jarno Janssen gaat voor top 10!

TurboTeunis

MF veteraan
Donateur
26 mei 2001
4.000
17
Lunteren
Jarno Janssen schat zijn kansen hoog in voor dit jaar.
Kijk http://www.racesport.nl/news.asp?newsid=639 (hier) voor meer info.
Zou dat kunnen, of is het allemaal grootspraak van Jarno :?

526.jpg


 
Laatst bewerkt:
Rolfo deed het ook niet slecht met z\'n kit-fiets. Top tien is wel hoog gegrepen, maar je moet toch met een doel aan het seizoen beginnen. Geeft wel aan dat Jarno supergemotiveerd is. En zo wil ik het graag zien!

Indien Jarno constant tussen de 10de en 15de plek finished, met af en toe een uitschieter naar boven (Assen?), dan zit een 10de plaats in de eindstand erin.
 
Ik hoop het voor hem, maar waarom heeft die het dan niet eerder laten zien????
 
de flapdrol jansen .

mag ik dat zeggen : JA !
ik heb hem er nog een paar x uitgereden toen ie nog aan brommerracen deed , in nijmegen buitenom .

hij heeft gewoon alles meezitten , en een tamelijk grote mond en dan kom je heel ver .

ik heb em afgelopen seizoen nog meegemaakt op raalte dat ie er werdt afgereden door een achterblijver .
maar laat ik er over ophouden , hij zal ook dit jaar weer geen potten kunnen breken .
 
Ik verwacht er ook niks van...hij heeft nog nooit iets ECHT bijzonders laten zien...

Niet echt iets bijzonders nee. Maar bij de eerste 4 in het EK rijden doet niet iedereen je na. Als je zag hoeveel sneller de fiets van Adrian Coates was tijdens de TT dan heeft hij het toch goed gedaan.

Talin: en Janssen rijdt GP, jij niet.
 
Als je zag hoeveel sneller de fiets van Adrian Coates was tijdens de TT dan heeft hij het toch goed gedaan.

hij had zic de ogen uit de kop moeten schamen tijdens de TT !
hij had een A-kit op zijn fiets zitten waar een prive GP rijder zich de vingers bij zou aflikken .

hij had iedereen zoek kunnen rijden , ook door zijn baankennis .

maar hij bakte er niet veel van , dat is nou typerend jansen .

hardstikke goed van hem om nederland te vertegenwoordigen in de GP's maar er zijn zat andere rijders die beter zijn plaats kunnen innemen .
 
hij had zic de ogen uit de kop moeten schamen tijdens de TT !
hij had een A-kit op zijn fiets zitten waar een prive GP rijder zich de vingers bij zou aflikken .

hij had iedereen zoek kunnen rijden , ook door zijn baankennis .

maar hij bakte er niet veel van , dat is nou typerend jansen .

hardstikke goed van hem om nederland te vertegenwoordigen in de GP's maar er zijn zat andere rijders die beter zijn plaats kunnen innemen .

Coates had die A-kit gekregen ipv Janssen. Janssen stond voor de TT meen ik 2de in de EK tussenstand. Daarmee had hij alle recht op die A-kit. Maar nee hoor die ging aan de neus van Janssen voorbij. Janssen was de enige die nog een beetje in het spoor van Coates kon blijven.
 
Coates reed vorig jaar niet met een a-kit, maar met Engelse spullen, die inderdaad snel waren.
Helaas heeft hij niet de het geld om een startplaats te kopen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan