Jarno Janssen weer in het Open Nederlands Kampioen

Nah, we zullen zien... Voorlopig reed ene J. Smrz (..jazeker, zonder klinkers!..) op dezelfde honda wél bijna naar een 12de plaats in Riohooo, de Janeirohooo!!!! :} Hij werd uiteindelijk 15de, maar dat heb ik Jarno (én Henk v.d. L én Rob F.) niet zien doen :P
 
Op dinsdag 24 september 2002 00:33 schreef Arckira het volgende:
Nah, we zullen zien... Voorlopig reed ene J. Smrz (..jazeker, zonder klinkers!..) op dezelfde honda wél bijna naar een 12de plaats in Riohooo, de Janeirohooo!!!! :} Hij werd uiteindelijk 15de, maar dat heb ik Jarno (én Henk v.d. L én Rob F.) niet zien doen :P
Dat is dus wel DE Jacob Smrz die al enige tijd meedoet (wel 125), dus die wel de nodige ervaring heeft.

Maar goed, nou gaat Janssen naar het ONK, 250.. Kan hij niet beter weer EK gaan rijden? Of SS600? Het is natuurlijk beter dan helemaal niet rijden en hij zal weinig opties hebben op dit moment, maar toch, het lijkt me zo'n grote stap terug.
 
Het is idd een hele grote stap terug. Ik ga er vanuit dat hij dat niet voor zijn lol doet hoor. Maar dan kan hij gewoon "even" Nederlands Kampioen worden daarna weer naar het EK, daar "even" Kampioen worden en dan gewoon door naar de GP's en daar ook "even" Kampioen worden *D

Maar ik hoop wel dat hij weer hoger gaat rijden, dan kan hij onze vlag verdedigen.
 
Ik vraag me af of hij wel "even" Nederlands kampioen wordt. Volgens mij rijdt ie nauwelijks beter dan bijvoorbeeld van de Lagemaat of Politiek of zo.
 
Hij deed een keer mee aan het NK als gastrijder. Ja, hij was vele malen beter dan de rest van het veld. (Is wel 2 jaar geleden als ik me goed herrinner). We zullen het wel zien aankomend weekend in Assen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan