Jas: Alpinestars S-MX air flow

newbieneo

MF veteraan
8 jul 2006
1.427
0
Den Haag
n.a.v. dit topic heb ik maar een apart topic gemaakt, misschien dat er mensen zijn met ervaring met deze jas.

Ben zelf op zoek naar deze leren jas, maar kan em in geen enkele winkel vinden om em ff te passen.
Heb denk ik een maatje 48. Wellicht dat iemand nog winkels kent met een ruim Alpinestars aanbod.
Heb Arie Molenaar, diverse Motoport filialen, Safe Motors en nog een paar zaken geprobeerd, maar zonder resultaat.

En om iets te bestellen zonder het gepast te hebben vind ik wat riskant.
 
probeer Termaat motoren in Nijmegen eens. Die hebben een enorme kleding afdeling en zijn nog erg behulpzaam ook.
 
:}

Heb gister Termaat gebeld en ze zeiden dat ze em niet in voorraad hadden, maar wel konden bestellen. Ik moest alleen wel langs komen om een andere Alpinestars jas te proberen, zodat ze mijn maat konden schatten voor de S-MX.
Daarnaast was ie bij vele winkels 699e (te bestellen) en op internet 589e, maar zou ik bij Termaat over de telefoon al 15% korting krijgen, wat de jas 600e maakte.

Daarnaast kon ik em gewoon ruilen mocht de maat toch niet goed zijn. Dan ga ik waarschijnlijk voor de MX-1 of een leuke combi.

Enige probleem is dat Termaat in Nijmegen ligt en mijn huis in Den Haag.
Ach ja, dat wordt dan een leuk ritje op de motor... hmm, heb nog geen motor of rijbewijs, dat wordt dan de auto.. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan