Jasper Iwema's topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk weer een inhoudsloze reaktie van een meeloper. :r

Tevens mijn laatste post in het Iwema topic. :W

Als hij stopt kan deze ook op slot
Geen vechtersmentaliteit :N
Niet geschikt :N
Een verwend snotjong :Y
Bij de eerste tegenslag er de brui aan geven :Y
De juiste mentaliteit om het ver te schoppen :N
Niet uit het juiste hout gesneden :N


:+
 
Laatst bewerkt:
full
Ik zeg niets
 
Nou, ik zou het heel leuk vinden als Jasper in GP's kan blijven.
En volgens Jasper zelf is er nog wel een klein beetje hoop
Dit berichtje kreeg ik van hem:

Bedankt voor je reactie!!

T is allemaal wel slecht nieuws... en ben ook erg teleurgesteld in wat er allemaal heeft plaats gevonden...

Maarrr....daardoor is men achter de schermen nog druk bezig gegaan voor mij, want er zijn meer mensen die er belang bij hebben dat er toch nog Nederlandse WK deelname is...

Dus nog even afwachten en hopen dat er snel positief nieuws is!!


Ciao,
Jaspr 53 "

Ik kan alleen maar hopen dat het gaat lukken!! Ik vind namelijk wel dat ie het verdiend!
 
Okee, de kreet Jasper Iwema stopt per direct met motorracen was dus ook alleen maar stemmingmakerij.


Ik snap opzich best wel de uitspraak van hun..
Jasper heeft dit jaar toch wel bewezen om een plekje in de gp waardig te zijn..Nu ze dan heel het jaar hebben gevochten voor punten,maar ook voor hun financiele middelen.Nu hebben ze alles voor elkaar om te starten en dan speelt de dorna weer niet mee.
Maargoed dorna heeft vele dingen gedaan die niet goed waren voor de gp,s zoals de 800cc,geen gp,s meer op eurosport etc etc..

Het gaat ze er alleen maar om dat de portomonee dik gevuld wordt..
jammer voor de talenten
 
Het CBC Corse Team heeft in de 125cc-klasse een enorme staat van dienst. :Y
Het team had in het verleden coureurs als Talmacsi, Dovizioso en Corsi onder contract. Twee jaar geleden kreeg het team forse klappen te verwerken toen het KTM-project niet liep zoals verwacht. Eind vorig seizoen krabbelde het Italiaanse team weer op en dit jaar hoopt CBC de stijgende lijn door te zetten.
Helaas wel motoren van vorig jaar, maar dat mag de pret niet drukken, hij doet mee *O*
 
Kijken of er nu nog steeds zo hard "Dorna-is-kut" gebruld wordt :z
Hoera voor Dorna Iwema! *O*

Dorna is nog steeds een achterlijke organisatie die meer fout dan goed heeft gedaan de afgelopen paar jaar. ;) Is heel wat voor nodig om het vetrouwen in deze organisatie terug te winnen.

Voor wat betreft Jasper Iwema: echt helemaal fantastisch nieuws! :} Hij is de enigste die de eer van de nationale driekleur kan hooghouden op internationaal motorsportniveau, dus wens hem daarbij alle succes! :)

Talmácsi en Dovizioso zijn later wereldkampioen geworden, is dat misschien een voorbode? ;) Kijk er naar uit!
 
Wou het ook net posten. Kijken of er nu nog steeds zo hard "Dorna-is-kut" gebruld wordt :z


Dorna is KUT! :-P Maar dat meen ik wel. het is dat er her en der geld is gevonden en Abbink en Jasper er toch voor gekozen hebben zich in te kopen. neemt niks weg van de hypocriete manier van handelen van die gasten van Dorna.
 
:^ volgens mij ook een groter talent...


tja ieder persoon het zijn kwaliteiten ... :o verschil tussen hun is er zeker ;)

maar goed hij is er weer terug in de 125 gp gebeuren en daar moet toch maar een dikken Amen tegen zeggen met alle dorna spelletjes en geldkwesties ....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan