Jasper Iwema's topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jasper Iwema is bezig geschiedenis te schrijven en wij kunnen er niks van zien. Voor zulke dingen is de publieke omroep toch in het leven geroepen?
 
Goeie race Iwema 2 pntn in de tas in een lekker groepje waar mischien nog wel meer in zat maar geeft niet dit is een lekkere start van het seizoen .
Voorlopig zet hij Nederland weer op de kaart.
Chapeau !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Goeie race Iwema 2 pntn in de tas in een lekker groepje waar mischien nog wel meer in zat maar geeft niet dit is een lekkere start van het seizoen .
Voorlopig zet hij Nederland weer op de kaart.
Chapeau !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:^

netjes 14e geworden in een erg spannende race :}
Zo close-racing dat ze de onderdelen bij elkaar ervan af reden. :}
 
Helaas niet gezien, maar in zijn eerste race van het jaar punten is gewoon supergoed!! :}
 
We kunnen wel een nieuwe openen , Iwema in de Gp's!!!!!!!!!!

Misschien is er een mod die de topictitel even wil veranderen in iets van: Het Jasper Iwema topic, of Jasper Iwema in de Gp's inderdaad!

Edit: Btw, lekker resultaat al weet ik dat er meer in had gezeten!
Maar punten zijn punten!
 
Laatst bewerkt:
heeft ie nog een 10tje nodig?

laatste keer kreeg ik het terug, maar gelukkig zit ie er nu toch goed bij.
 
Jasper Iwema is bezig geschiedenis te schrijven en wij kunnen er niks van zien. Voor zulke dingen is de publieke omroep toch in het leven geroepen?

Inderdaad... het is lang geleden dat er punten gescoord werden.

En hij had er meer uit kunnen halen.
 
Ik heb de 125 helaas niet kunnen zien.
Maar mooi te horen dit van Jasper.
Eindelijk weer een nederlander met punten, goed werk!
 
Ligt het nou aan het andere brommertje vergeleken met vorig jaar?

Startveld is ook gekrompen, minder toppers dan vorig jaar en nu schuift hij zelf door naar een (sub)toppositie. Als ik dit zo zie dan moeten plaatsen in de top 10 mogelijk zijn, over 2 weken weten we meer.
 
Ligt aan meerdere dingen, ondanks dat er minder rijders aan de start verschijnen dit jaar rijd Jasper ook 2 seconden sneller dan vorig jaar. Zowel tijdens de IRTA test in Jerez als in Qatar.

Maar we zullen zien wat hij er van gaat maken.
Hou daarom zijn eigen en fanclub site in de gaten!

www.fanclub-iwema.com​
www.jasperiwema.com​

:] *O*
 
Zou ik eens beginnen met het afschaffen van het geven van ,,feesten,, voor die honderd patserige figuren die voor een paar centen als VIP in de picture willen staan.
Ik mis in het verhaal ook de rol van de nationale motorbond, de knmv,.
Wanneer komt er van deze zijde eens een initiatief om de sport echt te promoten in plaats van het vullen van eigen zakken?
Als je Gp's wil rijden dan:
Geen drank meer, heel hard trainen, risico er keihard af te vallen met de nodige pijn als gevolg en soms blijvend letsel, volg je een streng dieet...kortom je moet er heel veel voor laten. Het is heel erg mooi gp's rijden of racen maar een keiharde sport. Coureurs zijn geen praatjesmakers maar doeners die de nodige tegenslagen kunnen verwerken om zo steeds harder rondt te gaan.
Veel racefamilie's hebben het niet breed doordat alles naar de sport gaat.

Kortom deze mensen werken keihard om iets te bereiken en daarom verdienen ze sponsoring. Vervolgens staat er ook weer werk te wachten om wat terug te doen voor de sponsors. Begint met een gesigneerde foto (zoals hierboven wordt genoemd) tot aan het ontvangen en verzorgen van de sponsors tijdens de races. Weleens een feest gegeven voor 100 man incl. drank, eten en rondleidingen etc? Nou dan weet je wat er o een racedag bij komt kijken naast het werk in en rond de pitbox om ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan