topic is 2 jaar oud
En? Jawa is volgend jaar 80 jaar oud.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
topic is 2 jaar oud
Klinkt niet verkeerd, alleen die prijs is jammer. Met die Rotax-blokken waren ze al niet echt goedkoop meer en om iets te betekenen in de motormarkt moet Jawa eerst z'n goede naam terugverdienen nadat deze door het socialistische regime en de gevolgen hiervan is verziekt. Daarbij zou een gunstige prijs wel van pas kunnen komen.Ja dat is zo.
De informatie heb ik van de importeur
trade and traffic in zwolle exclusivebikes
Even googlen en dan vind je hem wel
De rotax blokken voldoen niet meer aan de euro-3 norm vandaar.
Ze zijn nog aan het onderhandelen met Yamaha
Ik ben nlm op zoek naar een Dakar-uitvoering, maar daar is niet meer aan te komen
Wat ik wel via de dealer heb gehoord dat ze dan wel een stuk duurder worden
Afwachten maar
Klinkt niet verkeerd, alleen die prijs is jammer. Met die Rotax-blokken waren ze al niet echt goedkoop meer en om iets te betekenen in de motormarkt moet Jawa eerst z'n goede naam terugverdienen nadat deze door het socialistische regime en de gevolgen hiervan is verziekt. Daarbij zou een gunstige prijs wel van pas kunnen komen.
Ja dat vind ik ook.
Maar ze denken er in Tsjechie anders over
Er zit natuurlijk ook geen kapitaal bij Jawa. Die zijn leeggezogen door die klote R....
Dus ze zullen wel moeten om te kunnen overleven
Toch blijf ik een zwak voor Jawa houden.
Maar de prijs kan wel eens met 1500 euro omhoog gaan.
De goedkoopste Jawa gaat ruim 8000 euro kosten
Dus dan zal de Dakar- uitvoering zeker wel 9000 euro gaan kosten
Maar wel apart
Voorlopig blijf ik nog maar op mijn Hyosung rond rijden
Die hebben wel een eigen blok nouja een beetje gejat dan.
Komt omdat hij pas in 1984 gereed was...Jammer dat de 500 cc Boxer nooit gekomen is door de partijbonzen.
[afbeelding]
Voor eind jaren 70 toch een hele moderne motor.
Het werd gewoon verboden is de lezing die ik van Cock van den Heuvel doorkreeg.Komt omdat hij pas in 1984 gereed was...
Is door geldgebrek nooit in productie gekomen, sindsdien naar het schijnt nog 'n V-twin ontworpen, maar nog steeds geen rooie kroon en dus ook in de schoenendoos verdwenen.
Het werd gewoon verboden is de lezing die ik van Cock van den Heuvel doorkreeg.
Of was het Suzuki die z'n blokken in Korea liet produceren en is men aldaar ermee doorgegaan?
Ik hoorde van een Suzuki dealer die alleen onderdelen van Hyosung bestelde.
hohoho, Skoda een oud model VW?, MZ met Suzuki?? Ik dacht het niet. Skoda gebruikt onderdelen van VW ( en omgekeerd) en MZ motoren van Yamaha, maar dat zegt niets. Seat is ook van de VW-groep en die auto´s deugen voor geen meter. Leuk uitzien, dat wel, maar betrouwbaar??????????
Feit blijft dat zowel JAWA als MZ fijne machines maken, die gewoon ondergewaardeerd worden
waar haal je vandaag dat seat's en skodas slecht zijn
domme reactie ...
Tering leuke fietsjes, maar die remschijf verhouding in combinatie met die ielige remmetjes erop
Grimeca remmen en dubbel voor
Moet toch goed zijn lijkt me