Jawel, een rijbewijs voor Edward

edwardd

MF'er
5 apr 2004
131
0
Zaamslag
Na heel wat zwoegen (1,5 jaar) en 3 ruggen later, heb ik vandaag de eervole vermelding om mij echt voor het eerst "Motorfietsbestuurder" te mogen noemen. :] :} :}
 
Na heel wat zwoegen (1,5 jaar) en 3 ruggen later, heb ik vandaag de eervole vermelding om mij echt voor het eerst "Motorfietsbestuurder" te mogen noemen. :] :} :}

Gefeliciteerd, das een duur grapje geworden..... Pas je wel goed op :? nu rijd er niemand meer mee in een van je oren :P
 
Na heel wat zwoegen (1,5 jaar) en 3 ruggen later, heb ik vandaag de eervole vermelding om mij echt voor het eerst "Motorfietsbestuurder" te mogen noemen. :] :} :}
De fuck.. :o

Hoeveel lessen heb je dan wel niet gehad?! Maar in ieder geval gefeliciteerd!! :}
Dit pakken ze je niet meer af.. (tenzij je stout bent O-) )
 
Gefeliciteerd!

full
 
yo ik mag straks beginne (27e 18) maar drie rugge das wel een beetje veel he :?

maar geniet der van zou ik zegge :] en pas een beetje op he :9
 
T' was ook mede doordat ik al eerder al 2 eind examens gedaan had, dat de examinator zijn oordeel gaf dat ik bij de 3e keer geschikt ben bevonden.

Lijstje voor de liefhebbers:
* 55 Rijlessen
* 5x Theorie (Incl. 2 individueel)
* 2x AVB
* 3x AVD
 
Gefeliciteerd man *O* *O*
NA 3 ruggen armer te zijn wil je toch nog wel een fiets gaan kopen hoop ik _O-
Weet je al welke het wordt. :]

Suk6 en doe voorzichtig.
 
(....psssst...vertel vertel :Y ) :] :}
-1e x alles betaald om het ex te starten en toen gaf ik de papieren van mijn motor af....wachten :Z ,wachten etc 45min later komt die man naar mij en zegt hij dat mijn papieren (ivm 25kw) niet in orde zijn dag 36€ :W
-2e x deze keer met een lesmotor + begeleiding met 2u oefenen 250€ B|
,op het einde van die 2 uren zei de begeleider nog 5min en we vertrekken voor het examen dus ik nog ff goed oefenen.....(beginnen slippen bij noodstop en recht op een stoeprand gesmakt) resultaat lesmotor totall loss :( met als gevolg weer geen examen |(
-3e keer (vandaag) geslaagt *O*
 
-1e x alles betaald om het ex te starten en toen gaf ik de papieren van mijn motor af....wachten :Z ,wachten etc 45min later komt die man naar mij en zegt hij dat mijn papieren (ivm 25kw) niet in orde zijn dag 36€ :W
-2e x deze keer met een lesmotor + begeleiding met 2u oefenen 250€ B|
,op het einde van die 2 uren zei de begeleider nog 5min en we vertrekken voor het examen dus ik nog ff goed oefenen.....(beginnen slippen bij noodstop en recht op een stoeprand gesmakt) resultaat lesmotor totall loss :( met als gevolg weer geen examen |(
-3e keer (vandaag) geslaagt *O*


yo das klote, ver lang bezig moet je nog ff wachte en gaat het dan mis :X :X
maar nu heb je het iig })
 
Ik dacht dat ie 3 x keer door zijn rug was gegaan. :X

Naja, tis misschien zonde van je geld maar je hebt nu uiteindelijk wel je motorrijbewijs en zijn de eerdere pogingen geen weggegooid geld geweest.

Veel plezier komend seizoen. :] :] :W
 
resultaat lesmotor totall loss :( met als gevolg weer geen examen |(

Hadden ze dan geen andere meer?


Alsof het jou schuld is dat er kutbanden onder hun moto liggen O-)


[me]Sigma had een lesmotor met Macadams...heel intressant om je noodstop in het nat mee te doen, heb dan maar bewust de zwak gepakt op dat puntje :N [/me]
 
Jawel ze hadden nog andere maar geen 25kw's meer :N

Is weldegelijk mijn stomme schuld geweest ben gewend om te rijden met mijn motor en daar kan ik maar een heeel klein beetje aan het gas draaien, met de cb 500 kon je echt heel veel aan het gashendel draaien en dat deed ik toen dus ook en waneer ik het gas terug draaide en begon met remmen lag het gas nog half open .... gevolg zwieber,zwabeer glij glij met de rem toe en het gas erop recht op de borduur|


Wat heb ik hieruit geleerd: altijd ontkoppelen bij hard remmen :]
Hadden ze dan geen andere meer?


Alsof het jou schuld is dat er kutbanden onder hun moto liggen O-)


[me]Sigma had een lesmotor met Macadams...heel intressant om je noodstop in het nat mee te doen, heb dan maar bewust de zwak gepakt op dat puntje :N [/me]
 
Jawel ze hadden nog andere maar geen 25kw's meer :N

Is weldegelijk mijn stomme schuld geweest ben gewend om te rijden met mijn motor en daar kan ik maar een heeel klein beetje aan het gas draaien, met de cb 500 kon je echt heel veel aan het gashendel draaien en dat deed ik toen dus ook en waneer ik het gas terug draaide en begon met remmen lag het gas nog half open .... gevolg zwieber,zwabeer glij glij met de rem toe en het gas erop recht op de borduur|


Wat heb ik hieruit geleerd: altijd ontkoppelen bij hard remmen :]

Dat is iets wat ik niet zou doen. Wel als je bijna stilstaat enzo natuurlijk, maar eerst en vooral leren het ags te lossen bij hard remmen, véél belangrijker. Zolang je je koppeling inhoudt, heb je zelf geen controle over je achterwiel. Een belangrijke les die bijna fataal is afgelopen voor mij (de beste manier om te leren wel)
 
Terug
Bovenaan Onderaan