Jawel,ik ook stoeptegels van dichtbij gezien..

Oneeye

MF veteraan
26 jan 2005
5.030
272
Onder de rook van R'dam
Jawel, vanmiddag onderweg naar huis stop ik ff op de A 4 bij de Shell Burger King om even naar t toilet te gaan en een sjekkie te paffen.

Wil ik daar de stoep op draaien ben ik met me voorwiel al op de stoep wil doorrijden komt er een tuthola aanrennen |( net langs me voorwiel :( ik rem, voetje uit om moto tegen te houden kom een paar cm tekort stond inmiddels half op de stoep KLABANGGG :( :( :( lig ik daar half op straat en moto op stoep :N en dat ter*%#wij#f gewoon wegrennen en foetsie.
Gellukig kwamen er 2 gasten aanlopen die me hielpen moto overeind te zetten, heren :} :} :} daarvoor.

Nha behalve een flinke deuk in me ego :X :? :N :Y :X me koppelingshendel mist de laatste 2 centimeters dus schade valt wel mee, maar leuk is anders. -O-

full


Maar ach live goes on :Y :Y :Y

Dus morgen gewoon weer op moto :] :] :] naar werk.

Grtzz.

P.S

De stoeptegels waren eruggg mooi en nieuw.... :+
 
AAh, balen maar je moet zo'n beest wat rent gewoon aanrijden, die zijn flexibel en geven wel mee in tegenstelling tot je bike.

Gelukkig tot een handle gebleven maar toch doet zo'n deuk in je ego zeer. -O-


Maar uuh al die waarschuwingsstickers nog op je motor en ze kijken niet eens uit. :X
 
Balen ja :( , net nu je deze nieuwe motor hebt (want je had deze nog maar net toch). Maar gelukkig valt de schade mee, aangezien alleen je koppelingshendel gebroken is :) . Gelukkig geen deuk in je tank ofzo.
 
Het is erg balen maar iedereen heeft zo zijn momentje's. Gelukkig voor jou niet al te veel schade (als is dat ego natuurlijk onbetaalbaar :P )
 
[zeikmodus]

plotseling in de ankers voor een voetganger terwijl je met de motor de stoep op rijdt?

iets zegt mij dat je dan zelf ook iets goed fout doet.

[/zeikmodus]


maar, wel knap lullig. je motor zien liggen is niet leuk.
 
thx allen, en ja ik heb m net vanaf maart.

En ja tis alleen de handel dus valt alles mee, maar blijft |( |( |(

En ach ik zal mss niet remmen de volgende keer O-) :X O-) you never now.

Maarre wat kost zo'n hendel eigenlijk, moet toch een afspraak maken voor de 6000km beurt kenne ze gelijk die handle vervangen. :? :?
 
Volgende keer gewoon je motor ervoor zetten, als zij dan verkracht wordt door je koppelingshendel dan is dat haar probleem
huilie.gif
 
thx allen, en ja ik heb m net vanaf maart.

En ja tis alleen de handel dus valt alles mee, maar blijft |( |( |(

En ach ik zal mss niet remmen de volgende keer O-) :X O-) you never now.

Maarre wat kost zo'n hendel eigenlijk, moet toch een afspraak maken voor de 6000km beurt kenne ze gelijk die handle vervangen. :? :?

Ik ben eens met mijn nieuwe SV650S die ik nog maar een paar maanden had omgevallen. Wilde wegrijden van een kruising, gaf te weinig gas en de motor sloeg af en boem daar lag ik. Had me`n voet al op het stepje staan en kon de motor bij 5 km/h door zijn gewicht niet meer houden.
Afgezien van een afgebroken schakel- en koppelingspedaal gelukkig geen schade.

Voor het koppelingspedaal (imitatie dat wel) was ik iets van €10 - €12 kwijt, dus dat viel wel mee :Y . Een echt Suzuki-hendel was stukken duurder.
 
Maarre wat kost zo'n hendel eigenlijk, moet toch een afspraak maken voor de 6000km beurt kenne ze gelijk die handle vervangen. :? :?

30 euro ofzo. En het is een fluitje van een cent om hem zelf te vervangen, dus dat zou je ook kunnen doen.

Mike
 
Ha broer!! Wat denk je wat wij hier in bosnie op het nieuws zagen?
Een of andere stoere biker :] die aankomt scheuren bij een tankstation.
Vervolgens ziet hij een *O* , en gaat daarna op zijn kantje. Was jij dat toevallig? Ik dacht namelijk je helm te herkennen. _O- _O- _O-
Blij dat alles goed is met je :N
Dus kijk volgende keer uit voor de *O* *O* _O- :N , en laat die maar aan je broertje over he.
Groetjes aan jou, en uiteraard aan alle motorrijders naar wie ik niet kan :W omdat ik ver van huis ben en niet kan :] :] :] ;( ;(
:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
Ha broer!! Wat denk je wat wij hier in bosnie op het nieuws zagen?
Een of andere stoere biker :] die aankomt scheuren bij een tankstation.
Vervolgens ziet hij een *O* , en gaat daarna op zijn kantje. Was jij dat toevallig? Ik dacht namelijk je helm te herkennen. _O- _O- _O-
Blij dat alles goed is met je :N
Dus kijk volgende keer uit voor de *O* *O* _O- :N , en laat die maar aan je broertje over he.
Groetjes aan jou, en uiteraard aan alle motorrijders naar wie ik niet kan :W omdat ik ver van huis ben en niet kan :] :] :] ;( ;(
:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-



;( ;( ;(

Van je familie moet je het maar hebben zeggen ze wel s :N -O-

Yup it was me :X B| :Y :Y

|(
 
Ach, de schade valt mee en we hebben , denk ik, de fiets allemaal wel (bijna) een keer laten vallen. He Oogie? :+



heb het ook een keer gedaan, kleine krasjes op de uitlaat :X
 
Gisteren mijn moto ook laten vallen...Heb ´m pas een week, dus was zeker balen! Moest een krap straatje keren en op de hoek stonden een paar leuke jongens...Tja, even het koppie er niet bij en daar lag ie met mij erbij! Ze kwamen me wel snel te hulp om de moto overeind te tillen - Thankx :}

Ach ja, kan gebeuren, vandaag dus maar lekker weer wezen rijden!

Wel lullig voor je!
 
Gisteren mijn moto ook laten vallen...Heb ´m pas een week, dus was zeker balen! Moest een krap straatje keren en op de hoek stonden een paar leuke jongens...Tja, even het koppie er niet bij en daar lag ie met mij erbij! Ze kwamen me wel snel te hulp om de moto overeind te tillen - Thankx :}

Ach ja, kan gebeuren, vandaag dus maar lekker weer wezen rijden!

Wel lullig voor je!

idd, hoop niet dat je veel schade hebt.
En ja als ik daar moest keren en er stonden leuke meiden denk dat t zelfde was gebeurd ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan