Je achterlicht als knipperlicht.... ervaringen ???

HELLdesker

MF veteraan
19 mei 2001
5.402
3
integrator_text.gif

integrator_text-04.gif
integrator_kit.jpg


Iemand hier ervaring mee :?

zie ook http://www.hotbodiesracing.com/html/integrator.php4
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem aangesloten.

Nu de ervaring.

Ik ben erg tevreden en ook weer niet.
Dit komt waarschijnlijk door het merk kastje, een ander merk heeft hier waarschijnlijk geen last van. (of is er weer iets anders)

Wat is het geval.
Als je licht brand, en dat doet die natuurlijk altijd, dan valt het knipperen niet helemaal goed op. Ik had eigenlijk verwacht dat als het remlicht gaat knipperen, hij het achterlicht uit zou schakelen voor meer contrast, maar dat gebeurd niet. Het valt niet zo goed op omdat het kastje het remlicht iets te kort laat brandden, waardoor het lampje niet de tijd krijgt om helemaal op te gloeien.
Als het licht niet brandt, dan valt het heel goed op en moet je wel achtelijk zijn om het niet als een knipperlicht te herkennen.

Maar als je licht aanstaat, en je knipperlicht aanstaat, maar ook je remlicht, dan gaat het kastje wel ietsje langzamer knipperen, en valt het wel heel goed op, terwijl dan ook het andere remlicht volop brandt.

Ik ben dus tevreden, omdat je meestal remt als je je knipperlicht uitzet, en omdat ik ook nog altijd me kleine knipperlichten heb.

En er is nog iets, als ik niet rem, maar wel me knipperlicht uitzet, dan knippert me achterlicht en knipperlicht tegelijkertijd, maar als ik rem, dan gaan remlicht en knipperlicht om de beurt knipperen, en dat staat en gaaf, en valt heel erg op.

Oplossing: Gewoon altijd je rem inhouden als je knipperlicht aanstaat.

Nu moeten jullie waarschijnlijk en heel goed nadenken en veel voorstellingsvermogen hebben als je dit leest, dus ik ga even kijken op ik er een video van kan maken. Ik heb echter geen digitale camera, maar wel een hele simpele webcam die 10 sec een filmpje kan maken, dus hou het hier nog even in de gaten.
 
Laatst bewerkt:
Wordt het originele knipperlicht relais nog gebruikt in dat schema? Misschien kun je dan met een ander relais de knipperfrequentie wat omlaag brengen. Dan krijgt de pit wel de tijd om voldoende op te lichten.
 
ik zou zeggen eraf met dat ding en terug, dit is ondoenlijk

klagen over ami\'s met een moeilijk acher/knipperlicht en dan zo iets wel goed vinden
nee, ik zou het dan niet doen , hoe leuk het ook mag zijn
 
ik zou zeggen eraf met dat ding en terug, dit is ondoenlijk

klagen over ami\'s met een moeilijk acher/knipperlicht en dan zo iets wel goed vinden
nee, ik zou het dan niet doen , hoe leuk het ook mag zijn

We hebben vroeger ook een Ami gehad... Geweldige auto\'s ( alhoewel ik er altijd :r misselijk in werd.)
 
We hebben vroeger ook een Ami gehad... Geweldige auto\'s ( alhoewel ik er altijd :r misselijk in werd.)
[offtopic]welke als ik vragen mag ?
Ik heb zelf een beretta, licht geveerd, maar niet zoals de grotere bakken maar wel comfortabel, het is geen sportwagenonderstel, daar dweilt ie toch te veel voor
[/offtopic]
 
[offtopic]welke als ik vragen mag ?
Ik heb zelf een beretta, licht geveerd, maar niet zoals de grotere bakken maar wel comfortabel, het is geen sportwagenonderstel, daar dweilt ie toch te veel voor
[/offtopic]
Geloof je me als ik niet verder kom als een \'groene\' :? Twas de sedan iig, maar we hebben ook een break gehad. ( een witte :P )
 
Terug
Bovenaan Onderaan