Je "bijna crashes" vertel maar!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deanevo

MF veteraan
28 jun 2009
11.562
3.190
Iedereen heeft het volgens mij wel eens meegemaakt.
Suffende automobilisten, sukkels op de weg, noem maar op.
Vandaag had ikzelf weer eens bijna een hartverzakking tijdens een bizarre ervaring die eigenlijk maar 3 seconden duurde, maar nog op mijn netvlies gebrand staat.

Tijdens de rit naar huis naderde ik in de bebouwde kom een gelijkwaardige T-kruising en wilde rechtsaf slaan om een vrij onoverzichtelijke 90 graden bocht te nemen.
Goed, ik rij de kruising op en kijk naar links of alles vrij is, check, en net toen ik mijn hoofd weer terugdraaide en de rechterbocht door ging komen, komt op hetzelfde moment net een vrouwtje in haar auto aanzetten om een inparkeerder in te halen, 8 meter van de kruising! op mijn weghelft! en op frontale ramkoers!!
Ik trap de achterrem in om te vertragen want ik voorzag een collision met een impactsnelheid van 60 km p u.
Ik raak in een slip! En dat op een volwaardige chopper..
Ze gooide op het laatste moment vol het stuur om naar rechts om terug te gaan naar haar eigen weghelft en mij niet frontaal te rammen!
Gelukkig kon ik bijna gelijktijdig mijn rem loslaten om niet compleet dwars met de achterkant te gaan of te highsiden en dat wijf komt rakelings voorbij!
Ik zat echt even godver, godver, godver, met nog 10 herhalingen.
Pfffff, Op andere dagen kom ik die bocht veel sneller door, today was my lucky day!


Heb je ook wat te vertellen?
Doe het hier!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan