Je bike een ander kleur?

Ooit eens ergens gelezen dat het merk zichtbaar moet blijven.
Maar goed, ook al is het waar; who cares? Oom agent zal het vast niet weten.
 
Nee, dat mag niet zomaar!!!!

Je bike dient hoogglans zwart te zijn met enkele rode accenten.

Kijk het wetboek er maar op na. Moet ergens staan (vindt ik).
8-)
 
Dan schrijf je toch na het spuiten het merk erop (met stift) :+

Zo zag ik eens iemand rijden op een brommer. Hij had zn gele plaatje zwart geverfd en met witte verf 'GEEL' er op geschreven. :+ Dat keurde oom agent toch niet goed.
 
Nee, dat mag niet zomaar!!!!

Je bike dient hoogglans zwart te zijn met enkele rode accenten.

Kijk het wetboek er maar op na. Moet ergens staan (vindt ik).
8-)

Zoiets dus.....

full


*D
 
Bij motoren staat de kleur idd nooit aangegeven op het kentekenbewijs, je mag hem dus spuiten in elke gewenste kleur. Alleen met de auto is het anders, als de kleurgegevens niet kloppen, kun je het voertuigbewijs opsturen naar de afdeling Voertuig Registratie en Documenten (VRD) met een begeleidend briefje. Dit is in tegenstelling tot een jaar of wat geleden ook niet meer verplicht meen ik.
 
Er zijn ook voor motoren regels...
Er mag nooit meer dan 1/3 deel van het oppervlak in een fluoriserende kleur zijn gespoten, en max 1.3 van het totale oppervlak mag maar verchroomd zijn, maar ik denk niet dat iemand daar op let.
Ik weet trouwens niet of je de motor mag spuiten met dezelfde coating als een stealth , maar misschien is het een idee???
 
bij mij staat de kleur op mijn papieren,moest ik dus aangetekend op sturen naar rdw en dan krijg je ze weer terug. (moet het nog steeds ff doen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan