Je doet het toch in je broek hiervan :-)

Er staat nu een gif plaatje van die pliessie Deauville. Begrijp me niet verkeerd, maar ik vond dat weer es wat anders, dan een plaatje van mijn eigen fiets. Vandaar.

En die C1 in pliessie uitmonstering is idd een lachtertje. Dat neemt niet weg dat ik óók door een dergelijke diender niet graag bekeurd wordt. Uiteindelijk zal mij dan het lachen wel vergaan. Als dat bij jullie anders ligt. Ook goed. Mijn humor kost doorgaans nix. :+

CU

DooV
 
Als jullie toch met iconen bezig zijn verklein die van daniel dan ook even :+ (50 kb)
1047348147
 
Ja, word je door zo'n ding staande gehouden met
je SS.
Staat zo'n snorremans belerend tegen je te praten
en dan moet je hem nog serieus nemen ook terwijl
je je lach niet kan inhouden..

:) :)

het lachen vergaat je dan heel snel als ie een dikke prent uitdeelt wegens belediging van een ambtenaar in functie. :P
 
het lachen vergaat je dan heel snel als ie een dikke prent uitdeelt wegens belediging van een ambtenaar in functie. :P

Om die reden wil ik daar nog wel eens een prent voor hebben... Dat is gewoon lol en een leuke ervaring.
 
Alsjeblieft

misc.php


Om eerlijk te zeggen vind ik mijn gemaakte icoon van Daniel beter ogen dan de huidige ;)

Daniel doe er eens wat aan })


En waar jij rekening mee moet houden is NOOIT een icoon buiten de originele verhoudingen maken.
Daarom: (<1.7KB btw) :P
daniel.gif
 
Laatst bewerkt:
het lachen vergaat je dan heel snel als ie een dikke prent uitdeelt wegens belediging van een ambtenaar in functie. :P

Ik kan er toch niets aan doen als de man als een grote giller rond rijdt :? En dan ook nog een bon geven? :j Daar ging ik mee voor het gerecht. :j

Dat de rechter dan maar eens toegeeft dat ie met dat ding niet voor lul staat. :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan