Je droom komt voor 2500 euro uit

De nederlandse taal beheersen ze niet.

Zal wel fake zijn..poging tot grappig zijn?
 
Denk eerder dat het buitenlanders zijn die hem zo proberen te verkopen, denk gejat
 
Tsjek ook die andere motor die hij te koop heeft staan: http://motor.2dehands.nl/listuser/594494/8114435.html

Opties: Handvatverwarming, Valbeugels, Schademotor,
full
Alarm, ABS


:+
 
Misschien gejat dus, maarjah dan zijn het ook wel domme gasten zo valt het alleen maar meer op

ook verhurend ga met de fiets: twee schilden (chroom en zwart), verchroomt fabriekssprokets, de fabrieksketting (shabaki 530 oring) en brengt de stoel groot.

KEREL dit is ook wel luxe :+
 
naam: Lara..
yeah right.
"reinigt de fiets rond oost-texas." -> "cleanest bike around east texas"
is volgesmij nog wel een flink verschil.
 
Klinkt als Nigeriaanse scam. Lara doet ook in schadevrije schademotoren en een jaar oude maar nieuwe hele dure fotocamera's voor weinig...
Ja ja, die Lara toch....
Zal wel een grote zwarte Nigeriaan zijn!
 
Heel leuk die prijzen in de States.
Echter verstrekt de dealer in de US nooit de juiste papieren die je nodig hebt om de fiets in Nederland in te voeren. Dit heb ik niet van mezelf maar van mijn contacten bij Yamaha Europa. Ben ook bezig geweest om een bike in te voeren naar Nederland. Je hebt nl. voor een fiets buiten de EU (zonder EU goedkeuringsmerk) een CVO (Certificaat van Overeenkomst) nodig en probeer die maar eens van de Amerikaanse Imorteur te krijgen...dus niet.
Ook zitten er veel van die kwasten bij waar je moet betalen via Western Union.
Ik dacht eerst dat dit wel veilig was. Zelfs bij ons op het post kantoor zeiden ze dat het veilig was totdat ik het programma Radar zag waaruit bleek dat het de grootste oplichters zijn. Ik heb met minimaal 20 man in de US gemaild maar ze draaien mooi om de vragen heen. Ze mailen keihard een kentekenbewijs van Virginia en beweren dat het een europees kentekenbewijs is.
Dus heel goed oppassen als je zoiets van plan ben.

Een gewaarschuwd mens telt voor 3.
Mzzl...
D'un Fearless #41
 
ff text posten voordat hij weg is van 2dehands..

2003 suzuki: hayabusa: hayabusa gsx1300rz

onderdeel bijzonderhedden - motorfietsen 2003 suzuki: hayabusa: hayabusa gsx1300rz suzuki: hayabusa: suzuki
hayabusa: de gewoonte fiets jaar: 2003 garantie: geen mijlen: 1750 motor afmeting (cc) : 1300 voorwaarde:
gebruikte de titel: klaart buitenkante op: het oranjekleurige vin nummer: js1gw71a332106409

suzuki: hayabusa: suzuki hayabusa: gewoonte fiets voertuig beschrijving

40ste verjaardag uitgave hayabusa. deze fiets is nooit gerend worden, was nooit laten vallen, geschrokken enkel! 1754 oorspronkelijke eigenaar mijlen (door mij). reinigt de fiets rond oost-texas.

alles is behalve de omlijsting verchroomd worden. het heeft een maxxis 200 achterband, 6 onder verstelbare swingarm, nieuw front en achterkwartmijl koers tanden, het sinaasappel 220 mph hayabusa guage pakket, verstelbare neerlaten schakels (voorste en achter), de verandering licht, de dyno straalvliegtuig macht commandant, 4 in een yoshi pijpen, de verplaatste gewoonte achternummerplaat, gewoonte 1 duim neerliet de stoel, verchroomt de ketting bewaker, gewoonte achterfender, verstelbare kickstand, verdrievoudigt gewoonte boom, 530 d. ik. de d ketting, k&de n filtergewoonte haalt binnen, lijsten gegraveerd gelled hand grepen, pingel luchtshifter, glijders, gewoonte chroom spiegels, in verchromen de rem die rotoren.plakkers gemakkelijk verwijderd worden kunnen.

ook verhurend ga met de fiets: twee schilden (chroom en zwart), verchroomt fabriekssprokets, de fabrieksketting (shabaki 530 oring) en brengt de stoel groot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan