Je eerste motor en je eigen onderhoud

Vrouw bij de knmw: oooh meneer we zijn in de weekend en dus is dit de alarmcentrale voor klanten.
ik: Ja dus? ik heb een motor gekocht en ik wil dit bij jullie verzekeren omdat jullie motor verzekeren.
Vrouw: In de weekenden is dit de alarmcentrale nummer meneer.
ik: Waarom kreeg ik deze nummer toegewezen door google als ik over motorverzekering wou bellen?
vrouw: dat zou ik niet weten meneer
ik: IK ZOU HET OOK NIET WETEN ALS JE DOOR 3 MANNEN WERD GENOMEN.

IK HEB NATUURLIJK WEER PECH DAT MIJN KENTEKEN DE LETTERS MF NAAST ELKAAR BEVAT.
DE weekend, zei ze dat echt? Ik had gelijk opgehangen :N
 
Vrouw bij de knmw: oooh meneer we zijn in de weekend en dus is dit de alarmcentrale voor klanten.
ik: Ja dus? ik heb een motor gekocht en ik wil dit bij jullie verzekeren omdat jullie motor verzekeren.
Vrouw: In de weekenden is dit de alarmcentrale nummer meneer.
ik: Waarom kreeg ik deze nummer toegewezen door google als ik over motorverzekering wou bellen?
vrouw: dat zou ik niet weten meneer
ik: IK ZOU HET OOK NIET WETEN ALS JE DOOR 3 MANNEN WERD GENOMEN.

IK HEB NATUURLIJK WEER PECH DAT MIJN KENTEKEN DE LETTERS MF NAAST ELKAAR BEVAT.




Je roept op deze manier wél zelf over je af dat je geloofwaardigheid tot ver onder het nulpunt daalt.
 
We moeten even een gesprekje voeren met die mustiej. Ik wil hem best wel even bijleren hoe wij hedendaags behoren te functioneren.
 
Heb zelf nu ook een motor met service manual, echt super. Bij een garage in de buurt (motorkelder) kun je een werkbank huren voor een klein bedrag en je onderhoud zelf doen, heb al het gereedschap van daar mogen gebruiken enheb je vragen dan helpt ie. (Is dit erg veel dan rekent ie zijn tijd om in uurloon). Heb dus zelf lampen, olie, bougies oliefilter ed vervangen, erg leerzaam op deze manier.
 
Vrouw bij de knmw: oooh meneer we zijn in de weekend en dus is dit de alarmcentrale voor klanten.
ik: Ja dus? ik heb een motor gekocht en ik wil dit bij jullie verzekeren omdat jullie motor verzekeren.
Vrouw: In de weekenden is dit de alarmcentrale nummer meneer.
ik: Waarom kreeg ik deze nummer toegewezen door google als ik over motorverzekering wou bellen?
vrouw: dat zou ik niet weten meneer
ik: IK ZOU HET OOK NIET WETEN ALS JE DOOR 3 MANNEN WERD GENOMEN.

IK HEB NATUURLIJK WEER PECH DAT MIJN KENTEKEN DE LETTERS MF NAAST ELKAAR BEVAT.
Ik zou het meldpunt discriminatie inschakelen als ik jou was....
 
Laatst bewerkt:
Tyfus die cbr is zo begrensd dat de gas maar 1mm opendraait... Niemand vertelde mij dat het zo extreem was! Maar wat een beest gesus zeg!! Phoeeee
 
ik: IK ZOU HET OOK NIET WETEN ALS JE DOOR 3 MANNEN WERD GENOMEN.

.
Ten eerste denk ik niet dat je dit gezegd hebt maar dat het wel lekker "stoer" klinkt.
Ten tweede, waarom zou je dit willen zeggen tegen een vrouw die gewoon haar werk doet.
Zelf was je schijnbaar te dom om het goede nummer op te zoeken, maar dat zou je dan willen afreageren op een vrouw die daar niet om heeft gevraagd.
Beetje jammer.
 
Ten eerste denk ik niet dat je dit gezegd hebt maar dat het wel lekker "stoer" klinkt.
Ten tweede, waarom zou je dit willen zeggen tegen een vrouw die gewoon haar werk doet.
Zelf was je schijnbaar te dom om het goede nummer op te zoeken, maar dat zou je dan willen afreageren op een vrouw die daar niet om heeft gevraagd.
Beetje jammer.

Jonguhhhh die telefoonnummer stond tog niet in die telefoonboek en zo is die probleem tog gekomuhhhh. Daarom ring ik die smatje van die knmv voor die telefoonnummer van die verzekerings gabber. Gaat die wijf vet bijdehand tegen me doen dus ik diss haar vet hard tog! Je weet zulluf! Wollohh
 
Terug
Bovenaan Onderaan