Je eigen Chopper bouwen met de Teutel's (PS2)

charlieboy

MF'er
29 mei 2004
40
0
apeldoorn
Kijk je ook altijd met bewondering naar de Teutul's op Discovery Channel, nu je kans om op de PS2 zelf je chopper te maken met de nieuwe spel American Chopper. Weet niet of het spel ook voor de PC uitkomt, maar de PS2-versie (NTSC) is nu uit.

Tip: spel is via bittorent snel binnen te halen

8-)
 
Het leukste aan die serie is het gescheld van Pa, en dat zit vast niet in die PS2 versie :)

Die POW/MIA chopper had trouwens wel de mooooooooooiste paint die ik ooit gezien heb :9~
Damn wat is die vent goed.
 
Lijkt me wel leuk ,, misschien een mix van sims 2 en zo iets als je bij die race games je eigen voertuig kan samen stellen .....
Maar het zal wel (vs) politie correct zijn ,,, dus als leuk word veel pieptoontjes en balkjes

zou voor pc ook leuk zijn ,, wie brengt het uit (welke url ?)
 
Screen shots zijn van officeel materiaal geen eigen shots....
Zou de gameplay wel eens willen zien ...
lijkt er op dat er geen pc versie komt.
 
Volgens IGN komt hij ook op de PC en Xbox.. ik durf alleen bijna mn motor erop in te zetten dat het een bagger game wordt :X

1. Hij kost maar 30 dollar? dat is meestal een slecht voorteken!!!!! :X :X
2. Het is een game over een succesvolle tv serie... dat gaat maar zelden goed :X
3. Die is er niet :+
 
Iemand toevallig ook gekeken afgelopen weekend? Die ouwe maakt zich druk over de bende in de shop waarvan Paulie de grootste veroorzaker is. Hij heeft Paulie hier al vaak zat op aangesproken maar die gozer boeit het denk ik niet. Nu heeft ie wat anders bedacht en schuift ie de verantwoordelijkheid af op Vinnie. Vinnie mag er nu voor zorgen dat de shop schoon blijft ook al is het niet Vinnie die de grootste pestbende maakt.

Aan het eind van de aflevering gaat ie ouwe nog een stapje verder. De eerste de beste keer dat het weer een bende is in de shop mag er een personeelslid naar huis. Volgende keer weer, en de derde keer mag ie thuis blijven.

Sjongejonge wat een eikel die vent zeg. Dus hij kan zelf als vader van Paulie die gozer er maar niet toe bewegen zijn werkhouding eens te verbeteren, maar legt het wel ff voor zijn schoenen, zo van, als jij niet meewerkt dan schop ik Vinnie eruit.

Dus die vinnie is nu het lijdend voorwerp van het gehannes tussen Paul en Paulie. Ik snap dus werkelijk niet waarom die gozer dat gewoon maar pikt. (alhoewel in de voorbeschouwing van volgende week hij wel vloekend wegrijd).

Ziezo, ik gaat er echt een lang lulverhaal van maken nu.

Als die ouwe nou eens reeel zou zijn had ie beter zijn eigen zoon in plaats van die Vinnie de zak kunnen geven. Puur oordelend over wat ik van hem op t.v. heb gezien (das heel beperkt natuurlijk) zou ik nooit een motor kopen die door Paulie gebouwd is. Hij zal best kunnen lassen e.d. maar als ik zie hoe hij met zijn en andermans spullen omgaat dan durf ik te wedden dat er hier en daar nog wel eens een foutje in zijn werk sluipt dat uit gemakzucht niet hersteld word. Als ik heel veel geld voor zo'n custom made bike betaal dan zou ik eisen dat zo'n ding door een miereneuker gebouwd word, en daar geef ik die ouwe gelijk in.... miereneukers herken je niet aan het feit dat hun werkplaats een pestbende is.
Ter illustratie, de ferrari dealer in hilversum (iemand wel eens wezen kijken voor de lol?) is bijna hygienischer dan je gemiddelde ziekenhuis.

Ziezo.. Rant is over.. Opgelucht Ehmm... topic was een spelletje ofzo he?

Mmm Lijkt me echt spannend :z :z
 
Ik begrijp niet dat die Paulie niet (desnoods met Vinnie samen) iets begint voor zichzelf, die ouwe kon mij rap de pot op met zijn wangedrag................
 
Ghehehe waarschijnlijk omdat ie zelf ook wel door heeft dat met zijn werkhouding zo'n toko binnen de korste keren op de fles is.
Als er al iemand voor zichzelf moet beginnen dan is het juist Vinnie. Paulie mag bij mij nog geen bougies vervangen.
 
Ik begrijp niet dat die Paulie niet (desnoods met Vinnie samen) iets begint voor zichzelf, die ouwe kon mij rap de pot op met zijn wangedrag................

Ik vraag me af waarom vinnie , niet op een goed moment met paul sr praat ,, in de style van ,,,, als ie niet naar jou luisterd waarom wel naar mij...

Als snap ik wel dat familie boven ingehuurd personeel gaat , al denk ik dat Vinnie best wel eens een veel betere medewerker (lees productiever) is ....

En Paul Sr is vaak onredelijk ik hoor m'n hoofdplanner al praten/zeiken :(
maar als Paul jr en vinnie iets voor hun zelf gaan beginnen , zou het best wel eens kunnen werken , maar de problemen rond paul jr zullen blijven , altijd te laat , laks ,, rommelig ,,, soms ronduit slordig ,,, misschien had eerst een paar jaar elders kunnen werken voor een baas ....
 
Aan het eind van de aflevering gaat ie ouwe nog een stapje verder. De eerste de beste keer dat het weer een bende is in de shop mag er een personeelslid naar huis. Volgende keer weer, en de derde keer mag ie thuis blijven.
pst.. spoiler: de volgende aflevering wordt vinnie ook echt weggestuurd..

maargoed. ik blijf er bij dat al dat gescheld enzo allemaal geacteerd is. want zeg nou toch zelf: in zo'n omgeving kun je toch niet serieus werken?

zou wat moois zijn als mijn baas de hele dag gillend en schreeuwend en dreigend met fysiek geweld (my size 12 boots up your ass) achter me aan zou zitten.

ik denk echt dat dat gescheld van pa puur gespeeld is omdat er anders geen hond meer kijkt. alleen de echte bike liefhebbers (zoals wij) kijken voor de motoren. de rest van de mensen kijken het als een soapserie.

van mij mogen ze gewoon normaal gaan doen en motoren bouwen. de helft van de aflevering wordt tegenwoordig gevuld met vloeken en tieren. en het is altijd hetzelfde: "ruim de zooi op."

Ter illustratie, de ferrari dealer in hilversum (iemand wel eens wezen kijken voor de lol?) is bijna hygienischer dan je gemiddelde ziekenhuis.
tja. ik vind het toch meer kunst (vooral de fietsen als de libertybike en de firebike) dan een motorfiets. dat zou betekenen dat Paul een kunstenaar is (al vind ik dat weer een beetje teveel eer) en de gemiddelde kunstenaar is nou ook niet bepaald netjes.

het onderhoud aan een ferrari of andere auto vind ik toch iets anders dan een motorfiets 'from scratch' designen en bouwen.

daarbij komt nog dat zo'n customchopper meer voor promotie / tentoonstelling gebruikt wordt (hey: Miller/NYjets/Liberty/Snapon zullen niet vaak bereden worden denk ik) en dan is het belangrijker dat de fiets er superstrak uitziet dan dat je er met je knie aan de grond mee over het circuit boendert. en je kunt zeggen wat je wilt en het kan helemaal je ding niet zijn maar je moet toch toegeven dat sommige van die choppers wel mooi zijn.
 
Laatst bewerkt:
Nou ik neem niet spoorslags aan dat paul sr alleen voor de film zo scheld ...
mijn baas moppert ook de hele dag om/over niks ,,, vooral als ie een slecht weekend heeft gehad of zo ....
 
Ik denk dat het gemopper van die ouwe de enige reden is dat er wordt gewerkt.

In Amerika is de werkdruk stukken hoger en meer prestatie gericht. Dankzij dat geschreeuw zijn ze wel bijna 7 dagen per week aan het werk.

Is het jullie ook opgevallen dat in dit seizoen Paulie ook stukken minder op tv is?

Waarschijnlijk is ook de regisseur dat arrogante mannetje meer dan zat.
 
Ik denk dat het gemopper van die ouwe de enige reden is dat er wordt gewerkt.

In Amerika is de werkdruk stukken hoger en meer prestatie gericht. Dankzij dat geschreeuw zijn ze wel bijna 7 dagen per week aan het werk.

Is het jullie ook opgevallen dat in dit seizoen Paulie ook stukken minder op tv is?

Waarschijnlijk is ook de regisseur dat arrogante mannetje meer dan zat.

Dat ie wat ervan zegt : dat het daar een bende is ,, een bepaald iemand conseqent te laat komt ,, sommige daar steeds aan dingen begint en niet afmaken ,, laksigheid dan heeft ie gelijk .....
Maar de manier waarop,,, daar kunnen ze het nog wel eens over hebben :z
 
heerlijke vent, die Paul sr. Doet me denken aan een narrige walrus, maar vind hem echt een topper! :}
Hij maakt de serie. :9
 
het onderhoud aan een ferrari of andere auto vind ik toch iets anders dan een motorfiets 'from scratch' designen en bouwen.

from scratch? die gast pakt een frame, plaatst daar een zogenaamd custom tank van het schap, pakt een fender en begint er wat op te lassen en te zagen, dan komt er een blok van de chromer en gaat het hele gevaarte naar de spuiter...from scratch my ass tis gewoon in elkaar zetten
:r


(ik zeg niet dat ik het hem na doe maar from scratch is gewoon te hoog gegrepen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan