Je favoriete motorfilm..?

De award voor Beste Motorfilm gaat naar...

  • The Wild One

    Stemmen: 3 1,4%
  • Easy Ride

    Stemmen: 17 8,2%
  • Hell's Angels '69

    Stemmen: 1 0,5%
  • The Savage Seven

    Stemmen: 0 0,0%
  • Beyond The Law

    Stemmen: 0 0,0%
  • Harley Davidson and the Marlboro Man

    Stemmen: 22 10,6%
  • The World's Fastest Indian

    Stemmen: 90 43,5%
  • Wild Hogs

    Stemmen: 40 19,3%
  • Hell Ride

    Stemmen: 3 1,4%
  • Anders, namelijk:

    Stemmen: 31 15,0%

  • Totaal aantal stemmers
    207
Ben blij dat ik Bikerboys in de tijd van de baas heb gekeken gisteren. Als ik dat in mijn eigen tijd had gekeken was het wel zonde van de tijd geweest. Wat een k#tfilm......

Faster is mijn favoriet. Niet echt een film maar een documantaire over een aantal motogp/500cc coureurs. Erg gaaf om te zien, het downloaden meer dan waard!!
 
"The loveless"- film met Robert Gordon en Willem Dafoe, speelt in de jaren '50, met mooie beelden, leuk verhaal en mooie Panheads en/of Knuckleheads. Aanrader. Ook met muziek van Robert Gordon(rock 'n'roll, rockabilly).

 
Laatst bewerkt:
wha ha ha! gister biker boys gezien, was om te lache en te huilen. met een cross helm op een racer en later een dude met een pothelm op een racer. laat de rest maar zitten!
 
ik ben op zoek naar een film (fragment)

het is een japanse film waar 2 motorrijders op 2takt race motoren een straatrace houden en het onderling uitvechten, het is volges mij al zeker 10/20 jaar oud.

iemand een idee wat ik zoek? heb het ooit es op de japanse youtube gezien

dat is een reclame filmpje van honda, ze rijden op een NSR250.
leuke special effects, ik kan em niet meer vinden op you tube.
 
Zaterdag geprobeerd naar bikerboyz te kijken, zo'n beetje halverwege gekomen, meer ging echt niet :r :r . net naar the worlds fastest Indian gekeken om mezelf een beetje te troosten. geweldig geacteerd, fantastisch op feiten berustend verhaal :}
 
dat is em ja, geweldig filmpje :}
deze versie is alleen niet compleet, hij stopt voordat t filmpje eigenlijk is afgelopen.
even me Kantonees afgestoft :+ en ik heb het einde gevonden!

het eerste filmpje is een compilatie van een 2 race scenes aan elkaar geplakt.

http://www.youtube.com/watch?v=Ib9KgZl0C8s
dit is het originele fragment. het filmpje laat dus het einde van het vorige fragment zien. het racen begint vanaf een minuut of 2.

het is overigens geen honda-reclame filmpje maar een Chinese speelfilm over straatracen.
hier de chinese wiki- pagina over de film (vertaald ofc)
http://translate.google.nl/translat...a.org/zh/%E7%83%88%E7%81%AB%E6%88%B0%E8%BB%8A
 
Hier mijn favo's:

- faster 1 & 2
- from dust to glory
- on any sunday
- moto: the movie 1 & 2
- the world's fastest indian
 
Wat ik hier nog niet gezien heb is "One week" natuurlijk niet zo bekend, maar wel een echte motorfilm met een goed verhaal!

En wat dacht je van "Fixing the Shadow", ook wel een leuke!

Maar favoriet is toch wel "The world's fastest Indian", prachtig, en nog naar waargebeurd verhaal ook :)
 
Klinkt stom maar dit vond ik echt zo'n bijzondere film, waanzinnig gaaf.
Cowboy stadjes, woestijnen, oude diners, route 66, echt een dikke must see :]

Kan de titel ff niet vinden, misschien dat iemand het clipje kent? :W

Damn, ik ben ge-RickRolled... Alweer.... _O-
 
Heb een paar goede tips gezien die ik eens nader ga bekijken, o.a. faster, marlboroman.

Al redelijk wat films gezien, de "fastest Indian" staat toch wel in mijn top 3. Op het moment ben ik Terra Circa aan het kijken. Is meer een reisverslag, slechtere beeldkwaliteit dan de bekende Long way round / down, maar veel leuker!

Heeft iemand al de film "Sjaak the world" gezien?
Sjaak Lucassen
 
Worlds Fastest Indian is erg goed, goed geluid ook! Wild Hogs is gewoon lekker popcornvermaak. Biker Boyz en Torque zijn gewoon slecht, maar wel vermakelijk ;)


Biker Boyz natuurlijk, waar een ZX14R (of 12) en een Hayabusa in de final scene op een zandpad gaan dragracen :')

Met Matrix-neger Laurence Fishburne
Ja, en dan komt de rest na de zandpadrace aangereden, en dan stoppen ze 200mtr eerder en lopen het laatste stuk naar de twee 'helden', hoe dom is dat?

Iemand the Expendables gezien met alle grote sterren erin waaronder Stallone?

Zit voor ons motorrijders een grote fout in de film. Ze weten namenlijk een Ducati Desmosedici om te toveren in een 1098/1198 haha....

Op een gegeven moment komt Jason Statham bij zijn vriendin aangereden op een Desmosedici maar wanneer hij wegrijd en je goed kijkt zie je de achterkant van de 1098/1198 met de 2 uitlaten onder het kontje. :]

Wilde dit even met jullie delen vond het wel grappig toen ik er achter kwam. Geen idee waarom ze dat zouden doen in een film met zulke grote namen. _O-
Dit weet ik niet zeker, maar er kloppen vaak dingen niet met motoractiescenes, bijv:
- Mission: Impossible rijden ze op de weg, maar zodra ze off-road gaan, zitten er opeens noppenbanden onder...
- The Italian Job worden de Mini's achtervolgt door BMW's met een boxerblok, maar er zit geluid onder van een 4-cilinder, want dat klinkt sportiever...
- In Yes Man gaat Jim Carrey op een Duc Hypermotard onderweg, nah, dat geluid wisseld gedurende die scene van desmo naar 4-cil. en weer terug, hoe kan dat?
- en ze maken nooit hun kinbandje vast, raar tocht?
- en ze schakelen 4, 5 of 6 keer om de honderd te halen, kom op, dat doen de meeste (sport)motoren in de 1e versnelling...

Maar misschien kijk ik gewoon te kritisch 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan