Je favoriete motorfilm..?

De award voor Beste Motorfilm gaat naar...

  • The Wild One

    Stemmen: 3 1,4%
  • Easy Ride

    Stemmen: 17 8,2%
  • Hell's Angels '69

    Stemmen: 1 0,5%
  • The Savage Seven

    Stemmen: 0 0,0%
  • Beyond The Law

    Stemmen: 0 0,0%
  • Harley Davidson and the Marlboro Man

    Stemmen: 22 10,6%
  • The World's Fastest Indian

    Stemmen: 90 43,5%
  • Wild Hogs

    Stemmen: 40 19,3%
  • Hell Ride

    Stemmen: 3 1,4%
  • Anders, namelijk:

    Stemmen: 31 15,0%

  • Totaal aantal stemmers
    207
....
- en ze schakelen 4, 5 of 6 keer om de honderd te halen, kom op, dat doen de meeste (sport)motoren in de 1e versnelling...

Dat komt omdat een sportmotor in een film minstens 12 versnellingen heeft, dan moet je wel doorschakelen :+
 
Laatst bewerkt:
Er is ook een film gemaakt over de superbikes, waaraan Troy Corser en Regis Laconi ook meegewerkt hebben (op hun aprilia's). Wil graag deze film eens bekijken, maar kan niet meer op de titel komen, iemand een idee? Het zal vast een B-film zijn, maar alles beter dan de Titanic toch?
 
Heb gestemd op "The world's fastest Indian". Beetje sentimenteel in plekken vanwege de gebruikelijke Hollywood invloeden ("based on a true story" etc) maar toch zeker met het hart opde goede plek.

Mad Max komt op zeer dichte afstand op de tweede plek voor mij.
 
Doei oma, Ik wil nog een film aan het rijtje toevoegen:

"Stone" uit 1974. Australisch, veel kawa Z bikes en de voorloper van mad max. En we zien de Toecutter ook weer, zij het in een andere rol.


dun verhaaltje, maar mooie beelden en stunts!! En een aparte zijspan die op een stofzuiger lijkt.
Oh, en nummerplaten op het voorspatbord, ziet er niet uit, maar was waarschijnlijk verplicht daar...

film staat wel op torrents sites en in delen op youtube.
 
Laatst bewerkt:
Wallace and Grommit: A close shave.

De motor speelt niet de hoofdrol, maar wel een belangrijke bijrol.
 
Doei oma, Ik wil nog een film aan het rijtje toevoegen:

"Stone" uit 1974. Australisch, veel kawa Z bikes en de voorloper van mad max. En we zien de Toecutter ook weer, zij het in een andere rol.


dun verhaaltje, maar mooie beelden en stunts!! En een aparte zijspan die op een stofzuiger lijkt.
Oh, en nummerplaten op het voorspatbord, ziet er niet uit, maar was waarschijnlijk verplicht daar...

film staat wel op torrents sites en in delen op youtube.
Ik ben geinteresseerd.. ga ik vanavond eens binnenhalen.
 
Torque ken ik niet. Maar als 'ie net zo vermakelijk is als Ghost Rider moet ik 'm absoluut eens gaan kijken :D
 
Kan eroverheen gelezen hebben, maar niemand die TT3D Closer to the edge noemt!? Dat is dè motor film.
 
Die wilde ik net noemen! TT3D Closer to the Edge is een geweldige docu met beelden waar je af en toe kippenvel van krijgt en vol met momenten waar je met open mond naar zit te kijken.
 
TT3D closer to the edge, zeker
is in ieder geval de beste docu die ik heb gezien, en zal hem nog wel vaker zien
en the worlds fastes indian blijft ook een hele goed film
 
Laatst bewerkt:
cool as ice. [1991]


Vanilla ice, >>> Suzukifan van de oliekoelers. :+


coolasice.jpg
 
Salt

Okee, is een beetje een kutfilm, en heeft ook weinig met motoren van doen, maar Angelina Jolie op een Street Triple R maakt veel goed *O*

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan