Je gaat motorrijden en neemt mee..

pinpassen
ANXB lidmaatschaps kaart
telefoon
ketekenbewijs
rijbewijs
wegenkaartje
contanct geld (€ 20,= altijd in mijn RBW-mapje)
shag
aansteker
olie
poetslap
sleutels
oordoppen
bandenreparatiesetje
regenkleding
extra handschoenen

Pffff, aardig waslijstje :Y
 
pinpassen
ANXB lidmaatschaps kaart
telefoon
ketekenbewijs
rijbewijs
wegenkaartje
contanct geld (€ 20,= altijd in mijn RBW-mapje)
shag
aansteker
olie
poetslap
sleutels
oordoppen
bandenreparatiesetje
regenkleding
extra handschoenen

Pffff, aardig waslijstje :Y

20 euro is tegenwoordig te weinig om een agent om te kopen... :')
 
Waar laten jullie dat allemaal ik heb onder mijn buddy kapje zo'n 5 vierkante centimeter ruimte :/
 
Gereedschapsset van Moto Guzzi = combinatietang,schroevendraaiers, bougiesleutel en imbussleutels.
rij- en kentekenbewijs groene kaart, paspoort, geld en creditkaart, anwb/ww kaart, gsm en evt lader (zit een 12 volt aansluiting standaard onder het zadel :9 ), veiligheidshesje, shag en aansteker.

en dan :]
 
Zit standaard wat gereedschap onder de buddy van mijn yahmie.
Niet dat ik er iets met zou kunnen want mijn technisch inzicht is gelijk aan die van een fruitvlieg.

Maar wat nog meer.... pakje Marlboro, aansteker, rijbewijs, pinpas en een big smile
 
als ik ga rijden neem ik mijn instructeur mee B| :$

Tip: bij het stoplicht wegtrekken met Wheely. Als je wat hoort in je oor gebaar maken dat je het niet verstaat. Die ouwe CB vol in de bek trappen totdat je niks meer in je oor hoort. Dan pas kan je lekker rijden. :+ :+ :+
 
Een schadeformulier, en pen om hem in te vullen wanneer iemand mijn zwarte schoonheid aan snot rijdt.

En ik las ooit eens in de Kampioen ofzo dat iedereen wordt aangeraden om in zijn/haar mobiel 1 of meerdere nummers op te slaan onder ICE (In Case Of Emergency)', en dat dit bekend is in vrijwel de hele wereld. Weet niet in hoeverre dit klopt, maar heb het er voor de zekerheid maar in gezet...kan geen kwaad lijkt me.

Oja, heb ook altijd een brillenpoetsdoekje in mijn binnenzak voor als ik door het onnoemelijke aantal suicidale vliegen en ander gespuis de weg niet meer kan zien.
 
Zit standaard wat gereedschap onder de buddy van mijn yahmie.
Niet dat ik er iets met zou kunnen want mijn technisch inzicht is gelijk aan die van een fruitvlieg.

Maar wat nog meer.... pakje Marlboro, aansteker, rijbewijs, pinpas en een big smile

Jah, die peuken niet vergeten.
Ik heb ook een gereedschapsvakje zag ik bij de werkplaats. Alleen vervelend dat je wat imbusjes los moet draaien om er bij te kunnen. Past trouwens ook wel een pakje ciggies in. :+ :+
 
Same here, en m'n ledenpas van de KNVB.
En rijbewijs natuurlijk.

Nu ik erover nadenk, sleep ik nog veel meer mee:

jampotdop (voor de standaard in mul zand)
2 aspirientjes (je weet nooit of het nodig is)
wegenkaart
contant geld (in jaszak, broekzak en rijbewijs)
tie-rips
papieren zakdoekjes
poetsdoekje
kentekenbewijs

en reservelampjes zal ik binnenkort halen!
 
Waar laten jullie dat allemaal ik heb onder mijn buddy kapje zo'n 5 vierkante centimeter ruimte :/

Dat begin ik me ook af te vragen ;-)

Papieren, geld , sleutels en dergelijke gaan de motorjas in. Als ik bij de motor wegloop en hij wordt gestolen, dan is het niet handig dat al je papieren en spul onder de buddy ligt ;-)

EHBO setjes ligt er onder (verplicht in duitsland).

Gereedschap neem ik mee om anderen te helpen (ik ben sociaal ;-)), ik rijdt alleen Yamaha's en die zijn (net als de meeste hondas) niet snel stuk te krijge ;-)
 
Nu ik erover nadenk, sleep ik nog veel meer mee:

jampotdop (voor de standaard in mul zand)
2 aspirientjes (je weet nooit of het nodig is)
wegenkaart
contant geld (in jaszak, broekzak en rijbewijs)
tie-rips
papieren zakdoekjes
poetsdoekje
kentekenbewijs

en reservelampjes zal ik binnenkort halen!
damn... jij neemt veel mee man..

portemonee (zitten rijbewijs, creditcard, pinpas, kentekenbewijs in)
sleutels
schijfremslot
telefoon

en dat was ut.. meer kan ik toch niet meenemen :+
 
Laatst bewerkt:
damn... jij neemt veel mee man..

portemonee (zitten rijbewijs, creditcard, pinpas, kentekenbewijs in)
sleutels
schijfremslot
telefoon

en dat was ut.. meer kan ik toch niet meenemen :+

Hey Morty, :+ :+

Als je Duitsland in gaat 680 euro meenemen. Dat is daar de maximale boete. Scheelt een hoop gezeur, tikken en weer door :+ :+
 
Noodreparatiesetje voor koppelings/gaskabel.. Zit onder mijn buddy sinds Belgie...
 
Waar laten jullie dat allemaal ik heb onder mijn buddy kapje zo'n 5 vierkante centimeter ruimte :/
nooit in dienst gezeten zeker ?? daar moest je in een heel Krap kastje je hele PSU in kwijt en dat moest er dan zo strak in liggen dat je moeder dr een stijve pi*mel van zou krijgen.......

dan is dat rommeltje onder je zadel krijgen een eitje :+



Edit >> lettertje weggevallen waardoor spelvoutje
 
Laatst bewerkt:
kijken ze toch niet naar
als ik jou dogtag vind en ik denk "leuk, ik zal dat ding is om m'n nek hangen" zouden ze mij het verkeerde bloed kunnen geven bij een ongeluk of mij voor de verkeerde persoon aan kunnen zien :?



ik heb m'n verzekeringspapieren, portemonnee, rijbewijs, telefoon, sleutel en vaak m'n camera
Jij hoeft het ook niet te vinden. Als de hulpdiensten het maar vinden (en daar kijken ze echt wel naar). Is gewoon een hele goede tip van een (ambu broeder en agent) ze doen er echt wel wat mee. Bepaalde militairen plakken hun bloedgroep op hun kisten of helm, zodat ze direct geholpen kunnen worden als ze gewond zijn geraakt.

Motorrijden is net oorlog *O*
 
Laatst bewerkt:
Suc6 met RBW. Weet je al wat je wil gaan rijden?
Yup. Een Yamaha Thundercat. Het enige probleem alleen is mijn geduld. Weet niet of ik 6 maanden sparen op kan brengen (moet al op zoveel wachten). Ben dus al aan het kijken naar eventuele alternatieven die goedkoper zijn of misschien dat ik met een beetje geluk die wachttijd in kan korten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan