Je gaat motorrijden en neemt mee..

Papieren, telefoon, portomenee en natuurlijk Zware Van Nelle
Bij lange toerritten zelfs de fotocamera. JaJa je kunt heel wat kwijt in het kontje van Fireblade :} :} . Gereedschapset zit standaard in datzelfde opbergvak.
 
Papieren, telefoon, portomenee en natuurlijk Zware Van Nelle
Bij lange toerritten zelfs de fotocamera. JaJa je kunt heel wat kwijt in het kontje van Fireblade :} :} . Gereedschapset zit standaard in datzelfde opbergvak.

:+ :+ :+ dan moet ie wel een dikke kont hebben :+ :+ :+
 
beetje contant geld, mobieltje, pinpas, ANXB lidmaaschapkaartje, kenteken + rijbewijs :Y


Veel te veel eigenlijk... :+
 
Laatst bewerkt:
Jij hoeft het ook niet te vinden. Als de hulpdiensten het maar vinden (en daar kijken ze echt wel naar). Is gewoon een hele goede tip van een (ambu broeder en agent) ze doen er echt wel wat mee. Bepaalde militairen plakken hun bloedgroep op hun kisten of helm, zodat ze direct geholpen kunnen worden als ze gewond zijn geraakt.

Motorrijden is net oorlog *O*


nee ik bedoel als ik jou dogtag vind op straat en dat ding om mijn nek hang. Ik krijg daarna een ongeluk, dan zouden ze verkeerde info hebben over mij.
Ze zullen dus nooit alleen van die dogtag uitgaan.
 
nee ik bedoel als ik jou dogtag vind op straat en dat ding om mijn nek hang. Ik krijg daarna een ongeluk, dan zouden ze verkeerde info hebben over mij.
Ze zullen dus nooit alleen van die dogtag uitgaan.
aha, nu snap ik hem ;)
Ik heb mijn rijbewijs ook altijd bij dus dat moet een fluitje van een cent zijn.
 
nee ik bedoel als ik jou dogtag vind op straat en dat ding om mijn nek hang. Ik krijg daarna een ongeluk, dan zouden ze verkeerde info hebben over mij.
Ze zullen dus nooit alleen van die dogtag uitgaan.

Neem aan dat in het geval van vermelding dingen op een dogtag die ze beter niet in je kunnen spuiten als ze de kans om je wakker te krijgen niet nog kleiner willen maken (kortom allergieën) ze toch het zekere voor het onzekere nemen.

Vindt het geen slecht idee, ook eens halen zo'n ding.

En on-topic.
- gereedschapsetje van mijn ZZR 600
- mutitool (omdat er geen tang in dat setje zit, heb ik ook meteen een zakmes bij me)
- zaklampje
- EHBO setje (meer om pleisters te hebben zodat niet met bloedende vingers in je handschoen moet)
- slot met ketting (zwaar B| )
- schijfremslot
- natte doekjes voor mijn vizier
- oordopjes (ik raak die dingen nog al eens kwijt)
- zonnebril
- GSM
- GPS (indien nodig)
- bankpas
- papieren

En dat gaat allemaal in de tanktas.

Goed het is best een hoop, maar ik rij dan ook op een 17 jaar oude motor. Die heeft af en toe ook liefde en aandacht nodig als je onderweg bent. Ik heb bijvoorbeeld al eens mijn spiegel vast moeten zetten omdat de moertjes eraf liepen, en dan moeten gedeeltelijk ook die fijne kappen eraf. Nu hoefde ik alleen een moertje van een euro te kopen (franse oplichters B| ) anders had ik ook nog een sleutelset en schroevendraaiersset kunnen aanschaffen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan