Je gestolen motor hier tussen?

Frontysco

Die hard MF'er
18 sep 2006
683
6
Bemmel
Hey hey,
Als eerste ga ik mij even voorstellen.
Ik ben Hans, een 18 jarige ict student uit Gendt (bij arnhem en nijmegen) die 2 hobby's heeft. Computers en motoren. Aan het eind van dit jaar ben ik van plan om te gaan beginnen met lessen voor de motor.

Waarom ik dit topic aanmaak omdat ik op 2ehands.nl een vreemde advertentie tegenkwam van ene alberto. Deze heeft zijn text duidelijk in een vertaal machine gehad omdat er geen kut van te lezen is. Ga je kijken naar alle advertenties van deze beste man kom je een tal van motoren tegen.

De advertentie die mijn aandacht kreeg door de rare text: http://motor.2dehands.nl/markt/motor/yamaha/16004351-2004-yamaha-yzf-r6.html?order=3_2&q=r6&sort=prijs

En hier al zijn verkoop advertenties: http://www.2dehands.nl/listuser/1075529/

Ik hoop dat ik hier iemand mee kan helpen en hij/zij de motor terug kan vinden...

Keep on driving :]

Ciao ciao Hans
 
Dat zijn weer die oplichters die je geld laten overmaken en vervolgens nooit een motor ziet...

Net zoals die spammers zeg maar.


Zijn al velen topics over geweest.

Maar bedankt voor je goedbedoelde tip! })
 
Ja ik weet het, maar daarom ook van misschien dat hij ertussen staat.... je weet maar nooit he ;) En aangezien hij aangeeft dat hij in utrecht verblijft/woont zouden ze MISSCHIEN ook daar kunnen staan. Het zal maar zo zijn.. dan ben je toch blij dat ik het ff gemeld hebt. :)
 
Ja ik weet het, maar daarom ook van misschien dat hij ertussen staat.... je weet maar nooit he ;) En aangezien hij aangeeft dat hij in utrecht verblijft/woont zouden ze MISSCHIEN ook daar kunnen staan. Het zal maar zo zijn.. dan ben je toch blij dat ik het ff gemeld hebt. :)


Ze gebruiken foto's van iemand anders. Kijk maar naar die reflectoren op de voorpoten. Dat is amerikaans als ik me niet vergis. Net als de achtergrond en auto op die foto's, oogt niet bepaald als Utrecht vind ik.
 
Grappige tekst :

Omschrijving:
Deze fiets is bijna nieuw met enkel 2335 mijlen. Het is nooit vallen of betrokken worden in een ongeval laten worden. De fiets heeft Micron uitlaatstoffen, omlijsting glijders, achter integreerde rem/bocht signalen en stabilisator bar. Ook omvate in de verkoop zal zijn: 2 Helmen (de Shoei Zenuw-XL, blauw/zilver enkel versleten 2 of 3 tijden) en (Arai-Geneesmiddel., blauwe/zilver) 1 Jas (de Joe Raketrasp-XL, zwart en enkel versleten eenmaal) 1 zowel Joe raket Fantastische Moto handschoen
(nooit versleten) Fiets stalletje K&N olie als lucht filters met 4 kwarten van Koninklijke Purpere Synthetische OlieAandelenuitlaatstoffen

Nou moe ! dan verdien je het wel om je geld te verliezen als je hier in trap |(
 
Al ruim een jaar een trouwe lezer en niemand die me even een hartelijk welkom gunt ;( ;( ;( ;(

Op de kentekens en reflectoren niet gelet, zijn dus amerikaans. |( Dus amerikaanse gebruikers? Meld je _O-
 
pff, de hayabusa voor 3000€ vond ik toch wel een beter aanbod :Z

ze vragen nog best veel dit keer voor bedrog :9

Ze gebruiken foto's van iemand anders. Kijk maar naar die reflectoren op de voorpoten. Dat is amerikaans als ik me niet vergis. Net als de achtergrond en auto op die foto's, oogt niet bepaald als Utrecht vind ik.

vooral die amerikaanse nummerplaat oogt ook niet echt utrechts _O-
16004351_4-2004-yamaha-yzf-r6.jpg
 
Grappige tekst :

Omschrijving:
Deze fiets is bijna nieuw met enkel 2335 mijlen. Het is nooit vallen of betrokken worden in een ongeval laten worden. De fiets heeft Micron uitlaatstoffen, omlijsting glijders, achter integreerde rem/bocht signalen en stabilisator bar. Ook omvate in de verkoop zal zijn: 2 Helmen (de Shoei Zenuw-XL, blauw/zilver enkel versleten 2 of 3 tijden) en (Arai-Geneesmiddel., blauwe/zilver) 1 Jas (de Joe Raketrasp-XL, zwart en enkel versleten eenmaal) 1 zowel Joe raket Fantastische Moto handschoen
(nooit versleten) Fiets stalletje K&N olie als lucht filters met 4 kwarten van Koninklijke Purpere Synthetische OlieAandelenuitlaatstoffen

Nou moe ! dan verdien je het wel om je geld te verliezen als je hier in trap |(

Arai geneesmiddel, en shoei zenuw _O- _O- _O-
 
Wat dacht je van:

Deze moto is in geweldige voorwaarde cosmetisch (mindere cosmetische fouten van normaal gebruik inclusief: rots stukjes op het front-end van grote weg die rijden, sloffen op de hogere driedubbele klem van sleutelring). _O-

Als je hier je geld aan kwijt raakt is het inderdaad niet geheel onterecht.
 
Kan niemand die zinnetjes terugvertalen in het Engels. Dan kunnen we het allemaal lezen :+

Frontysco nog welkom op MF. Je bent volgens mij al begonnen met lessen en bent glansrijk geslaagd voor je 1e stap. Laat je niet belazeren
 
whahahaha _O- _O- _O-

sommige zinnen kan ik niet eens verzinnen met wat dat had moeten zijn, schitterend gewoon

Die gozer is compleet kansloos


En WELKOM!!
 
Jij begrijpen, ik geen opliechter sein. Ik eerlijk buitenlander, nooit straf. Jij begrijpen iek arm man, veel vrouw en kinderen. Ik niet oplicht, nooit. Jij goed begrijp. Motor goed, niet gestool, echt waar. Jij mij geloof.

Tot sinas.
 
Yep, is weer die %$&^@!!!! Nigerianen scam.

Je toont interesse, dan word je uitgenodigd om je geld te deponeren bij een "onafhankelijke" firma. De firma moet dan controleren of de motor naar je onderweg is en geeft pas dan het geld vrij.
De naam van die firma is die van een bekende, betrouwbare firma. Alleen de link die je krijgt is naar een nepbedrijf...... met een perfect nagemaakte website.

Geld foetsie...... en uiteraard geen fietsie.....
 
Hey hey,
Als eerste ga ik mij even voorstellen.
Ik ben Hans, een 18 jarige ict student uit Gendt (bij arnhem en nijmegen) die 2 hobby's heeft. Computers en motoren.
Hans,

Ben je ICT student op de Hogeschool Arnhem?

sorry voor het offtopic. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan