Je hebt ook eikels op motoren!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is toch allemaal wat he :?

Die motorrijders van tegenwoordig... :z

Waar maak je je druk om ?? Alsof je zelf nooit een keer haast hebt of iets doet wat niet mag of iets waarvan je je achteraf bedenkt dat je het beter niet had kunnen doen. Live and let live...
 
Het is toch allemaal wat he :?

Die motorrijders van tegenwoordig... :z

Waar maak je je druk om ?? Alsof je zelf nooit een keer haast hebt of iets doet wat niet mag of iets waarvan je je achteraf bedenkt dat je het beter niet had kunnen doen. Live and let live...
:^

Op dinsdag 17 juni 2003 19:21 schreef de ex zot het volgende:
agguttegut.
:^

Boeiuh!!! :z Leven en laten leven...
 
DUH...Weet niets van de reputatie van topicstarter, maar als dit geschreven was over weer eens een VW golfje met net18enpetachterstevorenopchauffeur was idereen het met hem eens geweest....Ook motorrijders zijn wel een eikels doen wel eens domme dingen in het verkeer....toch??
 
DUH...Weet niets van de reputatie van topicstarter, maar als dit geschreven was over weer eens een VW golfje met net18enpetachterstevorenopchauffeur was idereen het met hem eens geweest....Ook motorrijders zijn wel een eikels doen wel eens domme dingen in het verkeer....toch??
Kvoel me geroepen om toch maar te reageren...

Persoonlijk maak ik behoorlijk wat kms en ik kan me nauwelijks meer druk maken over dit soort dingen. Ik weet van mezelf dat ik ook wel eens de regels overtreed en ook dat ik fouten maak. Ik vind het gewoon belerend gedrag om een topic als dit te starten. Tis lekker belangrijk dat iemand anders zich eens misdraagt in het verkeer. Het is hetzelfde als de "beroemde" Lukic topics, een beetje vertellen wat een ander niet mag, maar jezelf goed praten. (voorbeeldje dan maar.. Je mag niet te hard rijden, behalve als ik het verantwoord vind |( )
 
Kvoel me geroepen om toch maar te reageren...

Persoonlijk maak ik behoorlijk wat kms en ik kan me nauwelijks meer druk maken over dit soort dingen. Ik weet van mezelf dat ik ook wel eens de regels overtreed en ook dat ik fouten maak. Ik vind het gewoon belerend gedrag om een topic als dit te starten. Tis lekker belangrijk dat iemand anders zich eens misdraagt in het verkeer. Het is hetzelfde als de "beroemde" Lukic topics, een beetje vertellen wat een ander niet mag, maar jezelf goed praten. (voorbeeldje dan maar.. Je mag niet te hard rijden, behalve als ik het verantwoord vind |( )
Wederom :^ :}
 
:X

Als Yzf1kr en Niels nou eens saampies 0900-8844 bellen?

Instelling meldpunt "agressief verkeersgedrag"

Hebben jullie iemand om tegen aan te zeuren. Mijn god, hoe gedraag jij je als je achter de begonia's in een bejaardentehuis zit? Dat moet nog een paar graden erger zijn. Blij dat ik je buurman niet ben.

0903619.gif
 
DUH...Weet niets van de reputatie van topicstarter, maar als dit geschreven was over weer eens een VW golfje met net18enpetachterstevorenopchauffeur was idereen het met hem eens geweest....Ook motorrijders zijn wel een eikels doen wel eens domme dingen in het verkeer....toch??
:^
 
Ik ben als "brave borst" ook wel 's in situaties terecht gekomen die "topic-waardig" zouden zijn.

Net ff fout inschatten of je er langs kan bij een stoplicht om vervolgens hevig slalommend dan toch maar naar voren te rijden bijv.

Je komt nu eenmaal meer fouten tegen van anderen dan van jezelf.
 
Ik ken de topicstarter niet dus daar kan ik geen oordeel over geven...

Ik weet wel ik zelfs ik als suffe toerder dan ook vaak een eikel op een motor ben (al weet ik niet wat daarvoor de norm is) :P

Wat denk je nou? Dat bijv. een Golf GTI rijden op een motor ineens wel een brave vent is? Dat soort figuren heb je overal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan