Je hoofd als klankkast (muziek/motor topic)

R1 Tiel

Rookie
6 jul 2004
26
0
Tiel
Luitjes/Luiinnetjes

Ik hoorde laatst dat er een apparaatje is uitgevonden (een tijdje misschien al) die je op je gehoorbeen plakt (achter je oor) waardoor je gewoon muziek in je kop hebt. Dan kun je dus je oordoppen inhouden en ook bij wat hogere snelheden lekker dreunen. Waar koop je zoiets ? Of zijn er goeie alternatieven? Ben benieuwd want ik wordt zo schor van het zingen en ik ben niet erg tekstvast
 
als dat geluid door je gehoorbeen (?) je trommelvlies moet bereiken zal het toch ook niet echt klank of toonvast zijn?
 
Eeuh, da's toch gewoon een gehoorapparaat...? Trillingen worden via de schedel tot aan het slakkehuis getransporteerd ipv. via hamer en triangel of hgoe die botjes ook alweer heten.

Speciaal voor situaties zonder trommelvlies of die botjes bedoeld.
 
Luitjes/Luiinnetjes

Ik hoorde laatst dat er een apparaatje is uitgevonden waardoor je gewoon muziek in je kop hebt. Dan kun je dus je oordoppen inhouden en ook bij wat hogere snelheden lekker dreunen.

Apparaatje bestaat en heet Honda Varadero. V-Twin dreunt wel ;)
 
en jij bent cker de importeur..

Nee, een gebruiker.

Maar effe on-topic. Ik vind het toch altijd wel fijn om alle zintuigen zoveel mogelijk te benutten. Je hoort toch minder als je muziek luistert op de motor.
Is de muziek van je motor niet voldoende :? Dan toch maar 2-cilinder gaan rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan