Je hoogste snelheid ooit? (Deel 2)

Ik heb m'n zx12r welles voluit gehad. Durf dan echter niet meer op teller te kijken. If you make a mistake your finished... denk trouwens dat erg veel mensen bluffen over snelheden, er zijn slechts enkelingen die echt tegen de 300 km/h hebben gereden. Als je zou snel rijdt dan heb je het niet aan tijd om naar de teller te turen van "hoe hard ga ik nou precies" een vluchtige blik kost al gauw 200 honderd meter met die snelheid. Je ogen moeten zich focussen op teller en dan weer in de verte turen, dit kost gauw 2 a 3 seconde (alles trilt). Je legt in die tijd ca. 300/3,6 * 3 = 250 meter af... Kortom op de kilometer nauwkeurig aflezen hoe hard je rijdt is bullshit.
Nou als ik ver op de max zit zit ik met mijn gezicht 15 cm van mijn teller,
wedden dat ik de snelheid dan zo aflees :)
Het is waar wat je zegt dat elke 10de van een sec je dan tieltallen meters verder bent maar op een lege 3 baans ? wat is het probleem.
Als ik een motor heb die ze opgeven voor 295 echte km's dan gaat die dat halen ook 8-)

Heb die snelheid nu 2 x gereden en heb dit gedaan wanneer het kon.
Het is niet zo dat ik elk stuk weg vol ga jakkeren om de teller op 299 te krijgen :N
Hard rijden kan iedereen, maar met verstand rijden maar weinig.
Daarbij ga ik liever hard door de bocht :)
 
Laatst bewerkt:
260 ( en ik had nog wat over zelfs ) met mijn broertje achterop en die is bijna 100kg en ik ben 90kg

en 280 alleen en zat niet eens echt voorover

o ja een gsx1100f uit 92 en ruitje omlaag of omhoog scheelt bijna niks.
 
Op een mooie zondag middag tussen Antwerpen en Bergen op Zoom heb Ik 299 op de teller gezien volgens gaat tie ook niet verder.
oh ja het is een super Black Bird. :]
 
195 Km per uur op de teller...

zx6r 2003 ( onbegrensd... stiekum ... )


Bijbehorend filmpje... was een acceleratie in de 4e versnelling meen ik van 130 naar 195 op de teller..

(was wel klote koud... vandaar 3 coltruien + leren pak winterhandschoenen + jas er nog over... )
 
afgelopen zondag 8-)

full


met live beelden :P


 
Laatst bewerkt:
Mijn motor loopt niet harder dan 140/150 bergaf. Met de auto ga ik zelden over de 180 heen, hoewel ik aardig snelle exemplaren mee heb gehad (Volvo 165 pk, Sorento 200 pk), maar nog niet de rechterkant de grens over gehoeven. Ik heb overigens ook niet echt de behoefte om veel harder te gaan rijden ofzo.
 
hallo alle motorfreaks ik heb een zx9-r van 98,,, eind juni 2007 gekocht ben er erg tevreden mee. top snelheid van deze motor nog niet gereden deze zomer maar wel een keer 260km over de A15 en 120km top over de klaverbladen hier in nederland. heb 2 movie's
veel kijk plezier van mij 9.. groet robertos
 
Hallo Oma!!!


Vandaag ff stukkie autobahn gepakt, teller haalde net de 280 niet. Hoeveel het exact op de teller was weet ik niet (vond het een beetje listig om uitgebreid te gaan kijken) maar een stukkie voorbij de 270 dus. Zal ongeveer 245-250 echte km's geweest zijn gok ik.
Had deze fiets nog niet vol open gehad maar goed, nu wel dus :P
Piccie van de uitlaat na een korte stop op de heenweg, gemaakt met mobieltje. Was echt spierwit, nu in Nl alweer iets van bruine aanslag er overheen.
full
 
Laatst bewerkt:
Hallo Oma!!!


Vandaag ff stukkie autobahn gepakt, teller haalde net de 280 niet. Hoeveel het exact op de teller was weet ik niet (vond het een beetje listig om uitgebreid te gaan kijken) maar een stukkie voorbij de 270 dus. Zal ongeveer 245-250 echte km's geweest zijn gok ik.
Lang leve de GPS *O* . Kun je na afloop even de echte kms bekijken :Y
Twee jaar terug, in de Dolomieten, bergop 362 km/h volgens Garmin, echt waar O-)
Maarja, de Capo voelde zich daar ook helemaal thuis.... ;)
 
Lang leve de GPS *O* . Kun je na afloop even de echte kms bekijken :Y
Twee jaar terug, in de Dolomieten, bergop 362 km/h volgens Garmin, echt waar O-)
Maarja, de Capo voelde zich daar ook helemaal thuis.... ;)
En de electronica heeft altijd gelijk he ;)
 
150 op de GS450L van mijn moeder,
230 op mijn eigen VFR750F (1990)
230 met de VFR800fi van paps

en 265 met de FZR1000 van mijn vader, wat een beest was dat
 
Terug
Bovenaan Onderaan