Je hoogste snelheid ooit? (Deel 2)

Al wat jaartjes geleden op een RF900R op de duitse snelweg op de teller 300. Wel een beetje last van tunnelvisie toen.
 
En terecht, dat apparaat kan veul harderder.

Ik zeg het liever niet omdat je maar nooit weet waar ze je over 20/30 jaar nog mee kunnen pakken over iets doms dat je op het internet zet ;) Laten we het houden op 'het circuit' veiligheidshalve ;)
 
189 km/h met mijn 11kw brommertje :+
en 182 met m'n vaders begrensde XJ6..

en nog 236 in het slagschip :+ (Renault Scenic 2.0 Diesel)
 
Kawasaki ZX10R (2008) 299 km/h
BMW 535 (2008 gechipped) 285 km/h
Kawasaki ZX6R (2009) 270 km/h

We want more :+
 
Laatst bewerkt:
De teller van mijn zx10r '04 loopt tot 299, maar denk dat die dat qua echte snelheid ook zeker haalt...want hij loopt nog erg lang door xD ook ligt er grotere achterband op dan dat de teller normaal op afgesteld staat.. bij 180 km/h op de teller geeft de tomtom 171 km/h aan :)
 
Hoe voelt dat nou om 300 te rijden? Bij mij stopt de fun eigenlijk al zo rond de 160, 170. Zal ook wel komen doordat ik op nakeds rij, maar toch. 300 lijkt me niet echt je van het? Boven de 200 lijkt me het risico zwaarder te wegen dan de adrenaline danwel fun?
 
226 gps Kilometers. Ritje van Groningen naar Enschede via Duitsland... maar 15 minuten winst dat dankzij wegwerkzaamheden teniet werd gedaan.

Ook verbruik dat naar 1:10 ging ipv 1:19 normaal. Dit met de Guzzi Sport 1100 uit 95 met carbs.

m`n woon werk school vakantie fiets 130 en dan is de put er ook wel zo ongeveer uit. (guzzi V50 nato)
 
Hoe voelt dat nou om 300 te rijden? Bij mij stopt de fun eigenlijk al zo rond de 160, 170. Zal ook wel komen doordat ik op nakeds rij, maar toch. 300 lijkt me niet echt je van het? Boven de 200 lijkt me het risico zwaarder te wegen dan de adrenaline danwel fun?


Ik heb m op 299km/h gehad gewoon om te kijken of mn motortje het haalde en hoe het nou was. sja, zal ik er van zeggen, leuk om een keer gedaan te hebben, meer niet. Als het over snelheid gaat heb ik meer plezier in de pure accelaratie, 100-200, 150-250, 200-270 dat soort sprintjes.

Net als een langere periode heel hard rijden, dus alleen maar 250+km/h, heb ik paar x gedaan, maar dan kom je gesloopt van je fiets af. Maarja ik wordt ook een daggie ouder he :+ Dus tegenwoordig doe ik op langere afstanden 'cruisen' tussen 170 - 220km/h. Kan je lang volhouden en dan stap ik nog fris van mn fiets af.
 
170 op de teller op mn Husky, harder wou hij niet :+
en
230 op de teller in een Peugeot 207RC van een klant. Auto had een probleem met de turbo gehad, en moest getest worden of alles weer in orde was. Bij 230 km/u geconcludeerd dat alles weer prima in orde was. :P (natuurlijk wel ff de garage platen er op geplakt ;) )
 
Zowel m'n auto (330 pk. / 440 Nm.) en m'n motor (140 pk./ 110Nm.) zijn STUK :( :( :(

De snelheden die ik hier lees met zwakker gemotoriseerde uitvoeringen haal ik met geen mogelijkheid |( |(
En de A31 in Noord Duitsland is toch behoorlijk lang en af en toe behoorlijk leeg om volgas te kunnen rijden :+ :+ :+

Missschien moet ik ook wel stiekum bij de gehaalde snelheden 30% bij optellen _O- _O-
 
Zowel m'n auto (330 pk. / 440 Nm.) en m'n motor (140 pk./ 110Nm.) zijn STUK :( :( :(

De snelheden die ik hier lees met zwakker gemotoriseerde uitvoeringen haal ik met geen mogelijkheid |( |(
En de A31 in Noord Duitsland is toch behoorlijk lang en af en toe behoorlijk leeg om volgas te kunnen rijden :+ :+ :+

Missschien moet ik ook wel stiekum bij de gehaalde snelheden 30% bij optellen _O- _O-

Ik geef eerlijk toe dat ik dacht ongeveer 310 gereden te hebben op een getunede gsxr1000, maar een tijdje daarna is de fiets op de rollerbank gegaan en was de top 300, dus dat zal zo'n 295 voor mij zijn geweest (geen wind die dag, weeg zelf 63 kg). Ter mijn verdediging voor de foute veronderstelling, de kilometerteller stopte in zijn 5 bij 11-12.000 toeren al bij 299.

Bij de overige snelheden (monster-225, hypermotard-205, jaguar xjs-225 en audi S4-245) heb ik rekening gehouden met een afwijking van 10%, dus daar durf ik wel voor te staan.

De 205 (227 op de teller) op de hypermotard was het engst.
 
Hoe voelt dat nou om 300 te rijden? Bij mij stopt de fun eigenlijk al zo rond de 160, 170. Zal ook wel komen doordat ik op nakeds rij, maar toch. 300 lijkt me niet echt je van het? Boven de 200 lijkt me het risico zwaarder te wegen dan de adrenaline danwel fun?

gps 262km/h

enige waar ik boven de 240/250 last van krijg is dat mijn helm erg hard op mijn voorhoofd drukt, voor de rest is het allemaal niet zo spannend
 
Ik zeg het liever niet omdat je maar nooit weet waar ze je over 20/30 jaar nog mee kunnen pakken over iets doms dat je op het internet zet ;) Laten we het houden op 'het circuit' veiligheidshalve ;)

dat je even weet ... Sinterklaas bestaat ook niet meer he ... en die sprookjes van de basisschool ... zijn ook niet echt (behalve de kabouters in sneeuwwitje, die bestaan wel)
 
Terug
Bovenaan Onderaan