Je hoogste snelheid ooit: IN EEN TUNNEL in NL

AjjSts

Die hard MF'er
3 jun 2003
751
0
Zevenbergen
Dat topic van je hoogste snelheid ooit is wel erg lang aan het worden, dus knip ik er een heel klein stukje uit *D

Zodra ik een tunnel tegenkom onderweg, moet het gas verder open :P

De mooiste tunnel om met hoge snelheid te nemen, die ik ken, is de tunnel bij Dordrecht op de A16. Vooral van Zuid naar Noord vind ik bocht in de tunnel prachtig lopen. Van Noord naar Zuid had je voorheen net voor de tunnel een soort drempel zitten. Hierdoor kwam je soms net los van het wegdek om een stukje verder naar links op het wegdek uit te komen. Dit zit nog steeds tussen mijn oren denk ik.

Mijn hoogste snelheid is dan ook van Zuid naar Noord gereden 210 km/uur in de vakantieochtendspits.
 
220 km/uur in de schiphol tunnel..

En het gas moet idd altijd ff open, al was het alleen om de herrie. :)
 
230 Noordtunnel ridderkerk > gorichem, was niet met me huidige brommer, maar de CBR
 
Er is laatst toch ook al zo'n topic geweest?
Maar ik reed 230 (teller) door de tunnels van Leidschendam.
Toen moest ik remmen voor een auto want, die zag ik wel heel snel groter worden.
 
Noordtunnel A15 r'dam richting gorkum..

220 km/uur

Heerlijk, ik kan me dagelijks NIET inhouden in die tunnel of ik nou op motor of in auto zit.

(Ik heb gruwelijke geruchten gehoord dat ze wel eens flitsen direct achter de tunnel maar gelukkig nog nooit meegemaakt).
 
272 achterop een Fireblade....Westerscheldetunnel.....halverwege de tunnel draait Motorfreak het gas dicht......leuk hoor naverbranding.....steekvlammen van een meter onder mn kont..... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan