Je hoogste snelheid ooit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
OK, wel weer es leuk. Ooit al es vaker geweest maar met zoveel nieuwe leden de moeite wel weer waard. :)

Wat is de hoogste snelheid die je ooit met je motor hebt gereden? :? (op de teller dan, echte km's weet je toch nooit precies, tenzij je op dat moment geflitst werd ;) )

Ik 2 weken terug 262 km/u met m'n GSX-R600. :9

En jullie? Vertel er ook ff bij op wat voor motor dat was.

edit: m'n GSX-R op 270 gehad maar dat was ook wel absolute top, harder wou hij niet.
 
Laatst bewerkt:
joh wouter kan een suzuki zo hard... ;)

ben bezig met DB voor op "onze" activiteiten site.
misschien wel leuk om hoogste snelheden van iedereen erbij te ploffuh :)

oja die van mij daarnet 260 op teller....
 
180 op mijn FZR :) Moest gewoon ff hehe.. weg was leeg.. gaaaan :D

hele ervaring op zo'n ding moet ik zeggen. Over paar maanden (lees 3 a 4 ofzo) maar es keertje naar de 200.. voorlopig is 120/140 hardzat voor me..
 
248 km/u op m'n RSV. Dit zijn nagenoeg echte kilometers want de teller wijkt bijna niets af. :)
 
Op woensdag 07 augustus 2002 23:10 schreef Capoeirist het volgende:
180 op mijn FZR :) Moest gewoon ff hehe.. weg was leeg.. gaaaan :D

hele ervaring op zo'n ding moet ik zeggen. Over paar maanden (lees 3 a 4 ofzo) maar es keertje naar de 200.. voorlopig is 120/140 hardzat voor me..

Duh... 8-)
 
Ik hoop dat mister Helldesker nog reageert want die heeft een R1 die niet harder loopt dan 235km/h :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+


Of zou dat aan hem zelf liggen ;) zal er ff een knipoog bijzetten anders wordt ie nog boos straks ;)
 
240 op CBR600 92'.............. blijft leuk..

Wel altijs ff naar Duitsland voor deze snelheden
Naar Duitsland? :? :? Waarom? }) })

M'n Gixxer wou nog wel wat harder btw...maar dat liet de weg niet toe. Binnenkort de R1 van Milad es proberen. :] })
 
Mijn top was 260 km/uur en harder wil mijn honda CBR600 ook niet..... :9
Mensen die nog nooit motor hebben gereden kijken je aan als je het verteld alsof ik een kronkel in mijn hoofd heb.
En die heb... })
Oke het is echt wel heel erg hard (vindt ik dan)maar met een auto is het toch even heel anders.
Ben benieuwd als ze je ook kunnen clocken met die snelheid voor mooie foto.
 
240 op mijn FJ1200 en mijn Mille heb ik nog niet vol open gehad, maar wel al op 216.
 
250 km met een vfr 750.. harder wil ie niet... :(
lig je lekker op koers wordt je met een jesus gang door NapO ingehaald :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan