Je hoogste snelheid ooit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
310 met de TL-R, op de teller weliswaar. Is toch enorm snel hoor, heb niet in mijn broek gedaan maar toch... is niet voor alle dagen. :X
 
Mijn hoogste snelheid tot nu toe is 240 Km/h op de teller met mijn
suzuki GSX-R 600 K4 en dan is er nog redelijk wat over.

Binnekort maar eens kijken hoe hard ie echt loopt op zijn top })
 
275km/uur en toen begrensde mijn TL1000R, maar oh wat had ie nog over, geweldige power! Trouwens gewoon in nederland en echt wel vaker dan eens :P
 
275km/uur en toen begrensde mijn TL1000R, maar oh wat had ie nog over, geweldige power! Trouwens gewoon in nederland en echt wel vaker dan eens :P


Wat bedoel je met begrensd!? Zat je in 6de tegen het rood of heb je mss een 100pk versie -O- . Je hebt mss wat andere tandwielen steken, voor wat kleiner, achter groter. Normaal moet jou ding heel wat meer kunnen hoor. :Y
 
Met mijn FZ750 heb ik laatst in duitsland 240 (op de teller) gereden. Ik had toen nog redelijk wat gas over. Dus viel me niet tegen.

Moet nu alleen de echte top nog maar eens gaan halen.
 
Fazer FZ6 - 195 op de tellert, nog geen kans gezien hem daarboven te proberen, maar dat komt nog wel...digitale teller dus de teller is het probleem niet denk meer de max snelheid...
:]
 
m'n teller gaat maar tot 260 (xjr1300), heb nog niet volgas gereden, rij er nog maar 4 weken op.
hij accelereert wel geweldig maar zal niet zo'n hoge top hebben, ach ja, een naked bike, daar rij je ook geen 300 mee natuurlijk.
 
Hmm, lesmotor: 140 op een cb500.
Mijn 'gewone stadsfiets zonder motor: 65 km/h heuveltje af in limboland. Wooo!
De fiets van mijn avatar: 3 km/h! Kick-ass, Appeltje is wel een speedfreak...

... of laat dat speed maar weg... ;)
 
253 op de A7 .. tenminste op de teller..... dat dit waarschijnlijk maar 220, 230 is zal je mij nooit in het openbaar horen zeggen! :}
 
125 op de teller van mijn kawa ex500... maar dat zijn dus mijlen...

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel erg hard vond gaan, ik ben ook klein ( 1.60) en licht (55 kilo) en had het idee dat ik er afvloog. -O-
 
Ik ben waarschijnlijk weer eens oude fietsen uit de sloot aan't halen, maar dit vond ik ergens:

"The highest speed ever achieved on a bicycle is 268.831 km/h (167.043 mph), by Fred Rompelberg (The Netherlands) at Bonneville Salt Flats, Utah, USA, on October 3, 1995. His record attempt was greatly assisted by the slipstream from his lead vehicle. Fred has been cycling professionally for nearly 30 years and during that time has held 11 world records."

Is dat dan wat: ben je op je R6 met een Gixxertje aan't sporten, komt ome Fred voorbij op z'n Gazelle... :+
 
175 ( op het achterwiel dan welteverstaan hé)

verder 270 ofzo maar das hard zat voor een fiets zonder kuipen (lees : vliegtuig) want je moet alles doen om het aan de grond te houden met die snelheid
:]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan