Je hoogste snelheid ooit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat vreemd dat dit topic ineens weer zo populair is na vandaag. })
Gewoon veel nieuwe records gezet... En dat mét het toeziend oog der Nederlandse KLPD bij het begin van onze rit... }) Wat zullen die hiervan balen... 8-)

O ja, vandaag 275, 280 op de teller... 8-)

Iets anders gaan zitten maakt écht wel wat uit... Ging eerst plat op de tank 260 met moeite, verschoof iets & het ding liep snel op naar 270-275, om daarna nog rustig wat bij te sprokkelen... *D

Wel teller-kms natuurlijk :)
 
Gewoon veel nieuwe records gezet... En dat mét het toeziend oog der Nederlandse KLPD bij het begin van onze rit... }) Wat zullen die hiervan balen... 8-)

O ja, vandaag 275, 280 op de teller... 8-)

Iets anders gaan zitten maakt écht wel wat uit... Ging eerst plat op de tank 260 met moeite, verschoof iets & het ding liep snel op naar 270-275, om daarna nog rustig wat bij te sprokkelen... *D

Wel teller-kms natuurlijk :)

Vertel es hoe je bent gaan verzitten? Misschien heb ik er ook nog wat aan... })
 
Top is na vandaag 275kmh (teller).

Ook grote verschillen in het verbruik ontdekt...
Vandaag 1:11 en 1:20 gereden (Ik vond 3,5 liter benzine toch wel lullig bij de pomp)...
 
Gisteren op de Autobahn 250 op de teller gereden, en ik had nog over. Was trouwens wel te merken aan het verbruik, 1:12!
 
Voornamelijk zo rond de 200 gereden. Ik wilde bij 220 nog rechtop blijven zitten, vond m'n nek toch wat minder na een paar minuten ;) Toch maar wat voorover gedoken dus.
En dan Fastcruiser voor je zien rijden die bij 240 nog heerlijk ontspannen rechtop zit :(
 
Heb vandaag ook een persoonlijk record gehaald :) 260 km op de teller.. :]

Ja we gingen lekker hé Claudia, ik zag hem zelfs wel eventje over de 260 heen gaan bij mij. Op de terugweg elkaar elke keer inhalen :P

Alleen had ik de 1e stop na de grens niet gezien want ik heb in NL wat rustiger aan gedaan, jammer kon ik neit meer gedag zeggen
 
moet je het eens continue gaan rijden...

zelfs met een 600'tje duik je dan op of net onder de 1 op 10 })
200 km naar Aachen, twee weken terug met een aardig stukje boven de 200: 1 op 9,5 ongeveer... |(

Terugweg, 185 km van Aachen naar Nijmegen, constant rond de 180, met wat uitschieters: 1 op 11 ongeveer.

6 Rondjes ring: 1 op 12,4

Contrast: B258 deels met regen & polizei achter ons: 1 op 18,3...

Dus geloof dat dit wel eens kan kloppen... ;)
 
he grote muis jij ook op belgiumdigital.com :+


(edit ter duidelijkheid [topic STOPPIE])
 
Laatst bewerkt:
Ja we gingen lekker hé Claudia, ik zag hem zelfs wel eventje over de 260 heen gaan bij mij. Op de terugweg elkaar elke keer inhalen :P

Alleen had ik de 1e stop na de grens niet gezien want ik heb in NL wat rustiger aan gedaan, jammer kon ik neit meer gedag zeggen

Ook een almeerder zag ik. Heb je vast wel gezien die dag, maar weet echt niet wie je bent....

Maar eens een stukkie rijden hier in de buurt, niet???
 
Ja we gingen lekker hé Claudia, ik zag hem zelfs wel eventje over de 260 heen gaan bij mij. Op de terugweg elkaar elke keer inhalen :P

Alleen had ik de 1e stop na de grens niet gezien want ik heb in NL wat rustiger aan gedaan, jammer kon ik neit meer gedag zeggen

Hihi... ja was wel grappig... leek wel of we tikkertje aan het doen waren :+
 
Ik heb een ongewijzigde 2000 FireBlade (zwart/zilver) en mijn resultaten zijn:

Alleen: slechts 255km/h (weg was op, net naar 6)
Met girl: slechts 245km/h (Op A1, moest remmen door inhalende baggerbak )

Vraagje, weet iemand de echte top van de 2000 FireBlade? Honda geeft geen top en ik hoor officieus waarden van 270 tot 285 voor de standaard fiets...

<correctie>
Na gisterenavond (19/8/02);
Alleen: 270km/h

En ben er in ieder geval achtergekomen dat de top van de 2000 Blade boven de 270km/h ligt *D

</correctie>

Greetz.
 
Laatst bewerkt:
220 met zowel de FZ750 als ZZR600. Beide dus niet helemaal volluit.... Met de auto ( Subaru Impreza 555 ) 250 op de teller, en ook deze wilde harder...
 
Uhmmz, op 1 van mn zelf opgefokte 'brommers':

ong. 140 km/h met Aprilia RS (zie avatar) 70cc malossi en ander 'racespul' :P (tsja, t is toch wel errug leuk hard gaan }) )

wel verandwoordt op een stuk provinciale weg bij ons waar het nooit echt druk is vooral niet op een vroege zondagmorgen...
 
Ja we gingen lekker hé Claudia, ik zag hem zelfs wel eventje over de 260 heen gaan bij mij. Op de terugweg elkaar elke keer inhalen :P

Alleen had ik de 1e stop na de grens niet gezien want ik heb in NL wat rustiger aan gedaan, jammer kon ik neit meer gedag zeggen

Jah, je was wel lekker bezig :P
Zat de hele tijd achter jullie...vond ut wel best...af entoe gas open, en dan weer trugzakke naar jullie snelheid....je rijdt lekker door....


Enne, arkie, we gaan binnekort wel ff wheelyen same :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan