Je hoogste snelheid ooit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
245 op teller achter een vriend van me (gsx600R)

Kan hem bij houden dankzij de slipstream, normaliter is het 220

Aantal toeren 13.. :X

GIIIERRGGIIIEERERBBRRUULLLGIIIEERRR
 
277 op klok met een fireblade 2001 met alleen ander luchtfilter
Wordt niet gemeten op voorwiel moet nog wat bij kunnen denk ik
(helemaal met een nieuwe Arrow)
 
ongeveer 270

Ben bij 240 opgehouden met op m'n teller kijken :X
mijn broer reed op zijn ducati 916 voor me en die had bijna 280 op zijn teller.
en ik reed toen nog gewoon acher hem :)

Maar volgens Handa kan mijn motor 270 max. dus zal daar wel in de buurt gezeten hebben denk ik.

Was mij iig hard zat :+
 
Ben een keer met mijn r6 naar duitsland gegaan en ff 255 gereden. Op zich niet moeilijk, totdat er eens een keer een verdwaald konijn oversteekt.

Ik denk dat je konijnen-puree op je kuipen hebt zitten.
Het grootste gevaar is je (begrijpelijke) schrikreactie.
Met een ree wordt het een ander verhaal. 8-)

Clio 1.4 -> 165
R6 0.6 -> 268
 
140 op de lesmoto :+

Nu wacht ik op men CB 500.
waaaaaaaaaaah ik ben zo ongeduldig :(
Ding staat 25 kw, dus kan maar 160 ofzo, maar ik zal em snel op full power zetten, en dan kan ie de 200 wel *D
 
Ik heb op veel verschillende motoren gereden, zowel van mezelf, als van vrienden als gehuurd. Begon op Nighthawk 190 - 200 km/uur. Dit was wel afhankelijk van de rijwind. Daarna VFR750 235 km/uur. CBR1000 265 km/uur. R1 291 km/uur. R6 265 km/uur./ Nu ben ik in het bezit van een onbegrensde Suzuki Hayabusa. Op de teller was het ongeveer 330 of 335 km/uur. Precies niet gezien, want je rijdt dan toch ongeveer 100 meter per seconde. Enige oplettendheid is dan wel geboden.
 
Met 2003 R6 op de afsluitdijk 284/kmh (op de teller, met BOS GP1 racing replica sigaar)en me maatje (Drassie) met een XJR 1300 2002, op de teller 260 met nog wat gas over....(dubbele devil pijpen)... :}
 
100 teller km's op de cb250 van de rijschool.
harder kon ie bijna niet. hij gilde het uit :X
 
100 teller km's op de cb250 van de rijschool.
harder kon ie bijna niet. hij gilde het uit :X


ik ken het, toen kwam ik erachter dat 't ding toch niet sterk genoeg was.
Maar als ie het bij 100 al uitgilt heb je waarschijnlijk nog een versnelling over?

;)

denk met veel persen dat een cb250 zo'n 140 op de teller krijgt
 
ik ken het, toen kwam ik erachter dat 't ding toch niet sterk genoeg was.
Maar als ie het bij 100 al uitgilt heb je waarschijnlijk nog een versnelling over?

;)

denk met veel persen dat een cb250 zo'n 140 op de teller krijgt

ik maar trappen en trappen.... want ik dacht ook dat ie nog 1 over had. niet dus.
het arme beestje heeft wel 60000/70000 km op de klok. dus ik neem het hem ook niet kwalijk :P
 
vandaag met Nos[nl] in duitsland de 270 km/u gehaald met mijn cbr600 rr, Nos zxr400 moest het met 240 km/u doen
 
In 1994 heb ik mijn eerste motor een Kawasaki ZL 1000 16 kleppen 130 pk :] :]
Naked Bike.
Snelste ooit gereden tussen de 260 & 280 km/u en NIET op een circuit.
Met zo`n snelheid plakt je vizier tegen je bek en het verkeer staat voor het idee STIL. Mot je alleen maar snachts doen :+
 
261 en toen moest ik afremmen, maar ik geloof niet dat ie veel harder gaat, aangezien de de teller wel heel langzaam omhoog ging, en ik al aardig richting de toerenbegrenzer ging. Ik vraag me af hoe veel echte km/u het zijn.

Groetjes

ow was overigens op yamaha yzf R6 uit 99.....
 
Wat gebeurt er eigenlijk als je met je motor harder dan de snelheid van het licht rijdt en je doet je licht aan? :?
 
Op de lesmotor een diversion 170 gereden en toen weer braaf terug naar de 100 o-)

Tot dat de instructeur naast me kwam rijden en zei "als je meent vol door trekken, dan ook blijf gaan" dus terug schakelen en het gas er weer op. *D

Verder een keer 250 gereden op een r6 }) op een rijksweg niet echt snel maar ja dat ding rijd ook zo lekker.

Ik heb nu een gsx600F op het oog eens kijken hoe hard die gaat en natuurlijk ook in de bocht.

Want hard rijden is niet alles het zijn de bochten wat het motorrijden zo leuk maakt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan