Je laatste geeltje

Laatste Geeltje

  • In die tank

    Stemmen: 16 28,6%
  • Bewaren

    Stemmen: 2 3,6%
  • Hij weer?

    Stemmen: 38 67,9%

  • Totaal aantal stemmers
    56
maar Rob om ff on topic te blijven, mijn laatste geeltje gaat op aan kleding :o
excuseer ik ben vrouw (om vervolgens bij manlief een tank benzine te bietsen) })
 
Maar goed dat ik een tankstation naast mijn deur heb,anders was ik gauw van het roken af (denk ik).
Jij moet het wel hebben van de late-night topics zeker? hoe laat is het daar nu? bijna 17.00 uur denk ik.

het is nu net 17.00 geweest , en het is nog 18 graden, gisteren was het hier nog 27 graden met veel zon, maar vandaag hadden we veel bewolking.
 
als ik een pakje shag wil halen dan moet ik ongeveer 40 minuten rijden , maar daar wen je vanzelf wel aan, met die afstanden hier... een ritje naar myrtle beach is voor mij een normaal toer ritje. :]
Aspencade, leer Rob RD eens van de andere kant kennen: Onderweg naart Spanje

lwf7.jpg
 
ohja, die struik zit NIET in mijn rechterkoffer
 
Mijn laatste geeltje die is meestal in het begin van de maand al op.
Tegenwoordig red ik het net om nog benzine te betalen om naar mijn werk te kunnen komen. ;(
Voor de rest is het droog brood en thee.
Met een beejte mazzel kan ik een biertje halen in een cafee.
 
Mijn laatste geld zou denk ik ook opgaan aan de lol. Dus om benzine van te kopen. Kan me zo voorstellen dat je toch weer met je maten op pad gaat, al is het maar naar een motorzaak om een bakkie te doen. Ben je toch voor dat laatste geld een hele dag met je vrienden op pad, dat is meer waard dan een cd'tje of sigaretten!
 
Bij mij gaat dan dat laaste geeltje mooi in de benzinetank, kan m'n brikkie nog mooi een tijdje op roken :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan