Je maakt wat mee |(

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
A

Anoniempje551

Guest
Ik ben net nog even een stukje weze rijden.
Rij op de Arnhemseweg hier en voor me twee motorrijders. Een sjopper met sliertjes
en één op een naked :?
Kaarsrecht achter elkaar en de Naked voorop met bar weinig afstand op auto voor hem.

Hij in de ho-ijzers, zij in de ho-ijzers.
Hij naar rechts, zij er trouw achter aan.
Zelf ben ik maar schuin achter ze gaan rijden met veel afstand.

Hij haalt auto in zij kon net niet meer, maar had al wel aanstalte gemaakt.
In de ho-ijzers dus en al wiebelend en krakend redde ze het om net niet de bumper van auto te raken. Zo gauw ik een gat zag ben ik er langs gegaan.
Nog wel ff gezwaaid trouwens.

Kom ik vlakbij huis op een rotonde afrijden van rechts. Net een Sjopper die erop gaat,
dus ik schakel terug en zwaai ff.
Wat doet ie nou op de rotonde. Hand los van het gas |(
Zijn gezicht had je moeten zien.
Jammer dan, maar als ik bezig ben zwaai ik echt niet terug. Knik wel ff dan.

(Rev...bedankt |( )
 
Laatst een motorrijden tegengekomen die stond te wachten bij een rotonde.
Ik netjes wuiven toen ik de rotonde afzoefde en hij wilde netjes terugwuiven.

Was hij volgens mij vergeten dat zijn motor in de eerste versnelling stond |(
Ik kwam niet meer bij van het lachen *D
 
Ja, je hebt van die vage types. Vandaag ook wat moois gezien. Wordt ik op mijn favoriete stekkie voorbij ge-dingest (geen idee wat ze aan het doen waren) door twee fireblades, waarvan eentje een Duitser. Die had echt geen idee wat voorsorteren betekend. Daarentegen wist hij wel goed wat 'buiten-binnen-buiten' betekende.... Niet erg handig, met een algemene plaatselijke verordening en vele agenten in de buurt. Anyway, die andere 'blade' reed voor mij in een rechterbocht. 't Is ongelooflijk, maar hij deed even voor hoe je vier keer in één bocht kan insturen! Daarbij kwam hij, tussen de derde en de vierde keer, toch wel erg dicht bij de vangrail. Was niet echt tof om achter te rijden dus....even later inhalen, samen met een paar andere lokale gasten en met WEL de ideale lijn flink zoekrijden. Ik weet zeker dat zijn bochtensnelheid hoger was, maar zijn lijn zeker niet sneller. |(
THOMS-cursusje voor hem??
 
Rij ik op een rotonde met m'n Chopper........ :P

Was jij het toch...
Ik dacht al, wat is Erik een knappe vent geworden :P

Oi, ik schaam mij nu heel diep...je ben een lekker ding hoor Erik ;)

Lijkt me stug dat ie op het forum komt, al wordt de kans steeds groter naar gelang het forum groeit.

Edit: kijk, daar heb je het al...zie bovenstaande post.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
geen idioot op een bandit tegengekomen die al wheelyend de ring van de maten onveilig maakte })

Ben alleen langs Amerikahal gereden en de rotonde op naar Lange Amerikaweg voor peuken.
Toen ben ik, na stukje kanaal, Lieren-Beekbergen ingegaan.
Er stond toen ik terugkwam wel een Naked bij de verkeerslichten bij Texaco bij ons. Was jij dat :?

En wat deed jij op de motor...jij mot huiswerk doen jongetje ;)
 
Ben alleen langs Amerikahal gereden en de rotonde op naar Lange Amerikaweg voor peuken.
Toen ben ik, na stukje kanaal, Lieren-Beekbergen ingegaan.
Er stond toen ik terugkwam wel een Naked bij de verkeerslichten bij Texaco bij ons. Was jij dat :?

En wat deed jij op de motor...jij mot huiswerk doen jongetje ;)

Ik heb om 16:00 uur ff rondje apeldoorn, beekbergen, hoenderloo, uchelen, apeldoorn gedaan

stiekum ;) kon het niet laten
 
Zo stond ik vandaag met mijn AT naast een Kadett GSI met een veel te hoge eigendunk. Hij gassen en nep-optrekken, dus ik denk die wil toch niet...
En ja hoor, groen en hij wegscheuren.
Om het spelletje mee te spelen blijf ik naast hem rijden tot ik halverwege de 2de versnelling zit. (hij zal wel gedacht hebben, zie wel dat mijn outo snel is, ik kan een motor bijhouden.)
Toen maar het gas open en daaaaaaaaag...... :]

Ik begrijp niet dat er nog steeds mensen zijn die het met een koekblik denken te winnen van een motor.
 
Zo stond ik vandaag met mijn AT naast een Kadett GSI met een veel te hoge eigendunk. Hij gassen en nep-optrekken, dus ik denk die wil toch niet...
En ja hoor, groen en hij wegscheuren.
Om het spelletje mee te spelen blijf ik naast hem rijden tot ik halverwege de 2de versnelling zit. (hij zal wel gedacht hebben, zie wel dat mijn outo snel is, ik kan een motor bijhouden.)
Toen maar het gas open en daaaaaaaaag...... :]

Ik begrijp niet dat er nog steeds mensen zijn die het met een koekblik denken te winnen van een motor.
Tja, je hebt er van die stumpers bij zitten :)

Ontopic
Als ik niet in staat ben om te zwaaien naar collega motorrijders
dan knik ik wel :)
 
Ik begrijp niet dat er nog steeds mensen zijn die het met een koekblik denken te winnen van een motor.

Laat ze in die waan.
Vanmiddag nog bijna een scooter van zijn sokken gereden in een koekblik.

Eikel zat achter ons. Wilde ons ineens rechts in gaan halen, dus wij hoppa koekblik naar rechts :j Menneke schrikken en weer netjes achter ons rijden. Toen ineens zat hij ernaast en passeerde ons, waarop onze voorligger ineens zijn knipperlicht naar rechts aandeed en zijn koekblik naar rechts gooide. Menneke heeft toen maar zijn scooter aan de kant gezet :j Moest zeker een schone onderbroek gaan halen })

KUT SCOOTERS!
 
ik heb weinig meegemaakt, alleen blaren op mn vingers van het werken
( tja ITers die niks met de handen doen en dan ineens veel..... )
 
Was jij het toch...
Ik dacht al, wat is Erik een knappe vent geworden :P

Oi, ik schaam mij nu heel diep...je ben een lekker ding hoor Erik ;)

Lijkt me stug dat ie op het forum komt, al wordt de kans steeds groter naar gelang het forum groeit.

Edit: kijk, daar heb je het al...zie bovenstaande post.
Kijk werpt die vochtinbrengende nachtcrème tóch z'n vruchten af. :+
 
Hoi..

Is vandaag blijkbaar de hele dag al K.T. Reed vanmiddag heel rustig over een rotonde, zo'n kleintje binnen de bebouwde kom. Komt er zo'n blik met 4 oude taarten :( druk kakelend zo de rotonde opgeknalt... Oeps... motortje gemist. Stond ik daar met blokerende wielen net op tijd stil kijken ze me alle vier heel dom en geergerd aan en, en dan nog even toeteren zo van zou je niet eens aan de kant gaan GRRRRRR. :j . En als je dan even wat agressie kwijt wilt op de snelweg staan ze daar ook nog met een laser gun het verkeer te hinderen (maar ik zag ze nog net op tijd }) ) netjes de gezwaaid en toen maar rustig naar huis gereden. Ze zijn hier in de buurt meestal niet maar op 1 plek aan het conroleren :r . Morgen (nou ja vandaag dus) beter zullen we maar zeggen.
 
Op maandag 20 mei 2002 01:18 schreef Bert-ZZR het volgende:
Hoi..

Is vandaag blijkbaar de hele dag al K.T. Reed vanmiddag heel rustig over een rotonde, zo'n kleintje binnen de bebouwde kom. Komt er zo'n blik met 4 oude taarten :( druk kakelend zo de rotonde opgeknalt... Oeps... motortje gemist. Stond ik daar met blokerende wielen net op tijd stil kijken ze me alle vier heel dom en geergerd aan en, en dan nog even toeteren zo van zou je niet eens aan de kant gaan GRRRRRR. :j . En als je dan even wat agressie kwijt wilt op de snelweg staan ze daar ook nog met een laser gun het verkeer te hinderen (maar ik zag ze nog net op tijd }) ) netjes de gezwaaid en toen maar rustig naar huis gereden. Ze zijn hier in de buurt meestal niet maar op 1 plek aan het conroleren :r . Morgen (nou ja vandaag dus) beter zullen we maar zeggen.

Zo'n actie had ze bij mij een spiegel gekost!!!
Stomme koeien! Kop d'r bij houden!! :( :(
 
Zo'n actie had ze bij mij een spiegel gekost!!!
Stomme koeien! Kop d'r bij houden!! :( :(

sjongejonge, dus telkens iemand effe niet oplet ga jij zo lekker agressief doen? Gepaste maatregel jah.. iedereen maakt fouten ok?!
 
Eikel zat achter ons. Wilde ons ineens rechts in gaan halen, dus wij hoppa koekblik naar rechts :j

:? ?!
Is iedereen hier zo'n associale eikel op de baan?! Hoe zou jij't vinden als je nog eens door de file rijdt en je word de pas afgesneden door iemand die denkt dat ie effe net wat beter is dan jij?! Sjezes.
Nog iemand? Want dan ga'k voortaan iedereen gelijk geven die zegt dat motorrijders associale eikels zijn zonder repect voor andere weggebuikers hoor.
 
:? ?!
Is iedereen hier zo'n associale eikel op de baan?! Hoe zou jij't vinden als je nog eens door de file rijdt en je word de pas afgesneden door iemand die denkt dat ie effe net wat beter is dan jij?! Sjezes.
Nog iemand? Want dan ga'k voortaan iedereen gelijk geven die zegt dat motorrijders associale eikels zijn zonder repect voor andere weggebuikers hoor.
Pooh; als je gelijk hebt, heb je gelijk en jij hebt gelijk! :)
 
sjongejonge, dus telkens iemand effe niet oplet ga jij zo lekker agressief doen? Gepaste maatregel jah.. iedereen maakt fouten ok?!

Iets beter lezen aub... kheb dat gedeelte in die kwoot niet voor nix vet gemaakt...

Het ging dus om de actie van toeteren dat je aan de kant moet gaan terwijl ze je eerst bijna van de sokken rijden...

Als jij dat agressief noemt, ben ik agressief.

 
Laatst bewerkt:
Iets beter lezen aub... kheb dat gedeelte in die kwoot niet voor nix vet gemaakt...

Het ging dus om de actie van toeteren dat je aan de kant moet gaan terwijl ze je eerst bijna van de sokken rijden...

Als jij dat agressief noemt, ben ik agressief.

IEDEREEN maakt domme fouten, en haar domme fout was dat ze dacht juist te zijn. Sorry dan hoor. Geen ongelukken gebeurd en jij vind't nodig om spiegels te gaan vernielen? En wat denk je dan dat haar reactie gaat zijn bij de volgende motorrijder waarvan ze denkt dat die iets verkeerds doet? Juist jah, die wordt er niet beter op.
 
Laatst bewerkt:
Over zwaaien gesproken:
Het is me dit weekend op gevallen dat niet iedereen naar me zwaait! :( Vooral tsjopper rijders, maargoed, dat wist ik al (appart volk) Wie zwaait er bv niet naar rijders van klassieke motoren?? (ook wel oudebrikken genoemd..)
Maargoed, er zijn ook fanatiekelingen die enorm entouishast zwaaien op de snelweg bv... :)
 
Op maandag 20 mei 2002 01:52 schreef Raging R6 het volgende:Iets beter lezen aub... kheb dat gedeelte in die kwoot niet voor nix vet gemaakt...

Het ging dus om de actie van toeteren dat je aan de kant moet gaan terwijl ze je eerst bijna van de sokken rijden...

Als jij dat agressief noemt, ben ik agressief./quote]

IEDEREEN maakt domme fouten, en haar domme fout was dat ze dacht juist te zijn. Sorry dan hoor. Geen ongelukken gebeurd en jij vind't nodig om spiegels te gaan vernielen? En wat denk je dan dat haar reactie gaat zijn bij de volgende motorrijder waarvan ze denkt dat die iets verkeerds doet? Juist jah, die wordt er niet beter op.

En "toeteren van ga eens aan de kant" noem jij niet agressief? Is in principe net zo erg... Maar het is wel ff een schepje er bovenop doen. Het ging dus allemaal maar weer net goed (dus je was al kwaad omdat het niet jouw schuld was) en dan gaan ze ook nog lopen toeteren?? Nou, ik kan je vertellen, daar word ik dus wel agressief van!! :( :(

Jij denkt aan haar volgende reactie bij een motorrijder, ik denk dat ze dan toch maar eens wat dieper na moet denken!!

Tuurlijk maken we allemaal wel eens een fout, maar het hangt er wel vanaf op wat voor manier dat gaat en dit was duidelijk een manier van de regels niet kennen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan