Je mening over Biaggi?

Even voor de statistieken:

360109.jpg


Zo slecht doet Max het tot nu toe dus niet.
 
Even voor de statistieken:

(Afbeelding)

Zo slecht doet Max het tot nu toe dus niet.

Hij heeft bijna de helft van de punten van Rossi, terwijl hij riep dat als hij op de Honda zou zitten en Rossi op de Yamaha hij wel ff wereldkampioen zou worden. In die zin gaat het dus gewoon waardeloos. Dat wil overigens niet zeggen dat ik vind dat ie weg moet.
 
Hij heeft bijna de helft van de punten van Rossi, terwijl hij riep dat als hij op de Honda zou zitten en Rossi op de Yamaha hij wel ff wereldkampioen zou worden. In die zin gaat het dus gewoon waardeloos. Dat wil overigens niet zeggen dat ik vind dat ie weg moet.

DAt heeft hij idd gezegd, maar dat was toen allemaal. Rossi's grote (niet grootste) voordeel is Burgess. Hun 2 zijn een eenheid...
En Dat beste materiaal zegt NIETS. Kijk naar Hayden, kijk naar Barros. Allebei waren en zijn het repsol rijders, en Barros oogt opeens goed nadat hij er juist weg is...
En hayden doet het ook niet zo bijzonder in de wedstrijd hoor, kwalificeren wel maar rijden minder, Biaggi doet andersom.
 
Sorry....... 3de plaats met een machine die op papier de aller beste is??? Zo slecht is hij dus.... :X
Wie zegt dat op papier dat de beste machine is? Dat Rossi een klasse apart is, daar zullen we het allemaal wel over eens zijn. (de heren coureurs trouwens ook, dat konden we in gesprekken met h.h. coureurs duidelijk merken)

Maar achter Rossi is dus een vloot aan coureurs die redelijk aan elkaar gewaagd zijn en Biaggi is daar (of je het nu leuk vindt of niet) een van en hoeft in de tussenstand van 'best of the rest' alleen melandri voor zich te dulden. Een ieder die dus roept dat Biaggi een prutser is, moet wel in de gaten houden dat die prutser nog altijd Gibernau, Barros en Hayden achter zich heeft staan.

Het is dus maar net vanuit welk perspectief je naar een coureur kijkt. Je kunt namelijk altijd krom praten wat recht is of recht praten wat krom is.

Verder vind ik het jammer dat sommigen Biaggi nog steeds afrekenen op uitspraken die hij in een (ver) verleden heeft gedaan.
 
DE GROOTSTE LUL VAN DE MOTO GP
maar dat is al een keer gezegd en toen werd het topic gesloten omdat de BIAGGI FANS moesten huilen ;( ;( :r
 
DE GROOTSTE LUL VAN DE MOTO GP
maar dat is al een keer gezegd en toen werd het topic gesloten omdat de BIAGGI FANS moesten huilen ;( ;( :r

Zo... lekker genuanceerd gebracht zeg |(
Kvind hem wel een sympathieke gast, wel grote mond gehad in het verleden! Maar goed, dat is inmiddels ook weer voorbij })
Rijden kan ie absoluut, anders was hij nooit wereldkampioen geweest in de 250.
Momenteel komt gewoon niemand in de buurt van Rossi, dit wil niet zeggen dat de rest van de heren coureurs slecht zijn, maar zegt alles over Rossi zelf.
Hij is "gewoon" uniek, een klasse beter.
 
Beetje trieste zooi al het biaggi negativiteit. Ik word er onderhands moe van. Als ik eurosport zit te kijken, zitten die twee eikels frank en weet ik veel hoe die andere gozer heet Biaggi als maar klein te maken, zonder reden. En dan heb je een stel meelopers die het allemaal geweldig vinden.

Tis net zo iets als het M.schumacher gehaat.


DE GROOTSTE LUL VAN DE MOTO GP
maar dat is al een keer gezegd en toen werd het topic gesloten omdat de BIAGGI FANS moesten huilen ;( ;( :r

biaggi had zijn carriere moeten afsluiten toen hij stopte met de 250cc
had voor iedereen beter geweest.

p.s. ik ben nooit een biaggi-fan geweest :r :r :r


Het kan me echt worst wezen als mensen met zulke reacties komen, dan geef je lekker aan dat je het allemaal niet begrijpt. Want iedereen die om de sport geeft ziet duidelijk dat biaggi een goede rijder is met veel talent.

:z
 
DE GROOTSTE LUL VAN DE MOTO GP
maar dat is al een keer gezegd en toen werd het topic gesloten omdat de BIAGGI FANS moesten huilen ;( ;( :r
Nou nou... Stoere vent, hoor. :N

Grow up. :Z

Dat je niks met Biaggi (of wat voor coureur dan ook) hebt, prima. Maar zeg dat dan tenminste op een normale manier. En probeer tenminste eens je mening te onderbouwen ipv dit soort dom geblaat. B|
 
Talent is toch iets waar je goed in bent maar nog niet helemaal hebt ontwikkeld,
en dat je na enkele jaren ervaring de top bereikt?
Als hij nog steeds talent heeft, groeit hij niet door dus.

Hij kan zeker erg hard rijden, maar zal nooit DE grote topper worden in de GP.Hij doet leuk mee zonder meer.Maar er zal altijd wel iemand zijn die sneller is.
En gezien zijn leeftijd en jonge aanwas vrees ik dat hij dat ook nooit zal worden.

Hij kan goed volgen maar geen wedstrijd maken in mijn ogen.


Hij houdt de GP wel levendig met zijn acties :z
 
Hij kan zeker erg hard rijden, maar zal nooit DE grote topper worden in de GP.

Hoewel ik niet echt een fan ben van Biaggi, wil ik hier nu toch wel even een lans voor hem breken. De man is 4 keer wereldkampioen 250cc, volgens mij betekend dat dat je toch wel degelijk een hele grote bent in de GP-wereld.
 
Als je al zo lang meedraait als Max en altijd met de top mee hebt gedraaid dan ben je een hele grote :Y :Y :Y
Is Randy Mamola dan ok maar een amateur? hij is tenslotte ook "alleen maar" vice wereldkampioen geweest!!!!!!
Nee, naar mijn mening hoort Max echt wel thuis in het lijstje van heeeeeeele grote jongens.

Max had Kampioen moeten worden voordat Rossi kwam, toen had het hem kunnen lukken :Y .

Tenslotte Kenny Roberts is ook ooit kampioen geweest, of zijn we dat al vergeten?
Als je het dan toch over iemand hebt die niet veel meer laat zien.
Al heb ik nog steeds alle respect voor hem en de manier waarop hij toch weer iedere week het beste ervan probeert te maken.
 
Laatst bewerkt:
Hoewel ik niet echt een fan ben van Biaggi, wil ik hier nu toch wel even een lans voor hem breken. De man is 4 keer wereldkampioen 250cc, volgens mij betekend dat dat je toch wel degelijk een hele grote bent in de GP-wereld.
Helemaal met je eens, maar de 250 is wel iets anders (misschien wel moeilijker) dan de GP.
En als je een grote bent in de 250 wil nog niet zeggen dat je een grote in de GP bent.
Maar ik had het over DE topper niet EEN topper, want dat istie wel.
Bijna idereen die in de GP rijd is voor mij een topper in de motorsport.

(En Mamola is/was een kleurrijk persoon,zoals Schwantz ed ook waren.)
Doohan kon wel hard rijden maar was IMO een beetje saai.
 
Max staat nog altijd maar met 2 man in het WK die het beter dan hem doen, Rossi en Melandri, ondertussen scheelt het niet veel of er is er nog maar 1 beter dan Biaggi en dat is Rossi.
 
Klopt. Zegt toch wel weer wat over die vent en zijn talent of niet? Hij wilde eigelijk pro voetballer worden.

Max heeft nog in een jeugdteam van AS Roma gespeeld, totdat hij besloot om een keer met een vriend mee te gaan naar Vallelunga, een klein circuitje in Rome. Toen deed die het ineens "best" goed. })
 
Max heeft nog in een jeugdteam van AS Roma gespeeld, totdat hij besloot om een keer met een vriend mee te gaan naar Vallelunga, een klein circuitje in Rome. Toen deed die het ineens "best" goed. })

Klopt ja *D
Bayliss is als ik het me goed herinner nog later begonnen met racen.
 
Tenslotte Kenny Roberts is ook ooit kampioen geweest, of zijn we dat al vergeten?
Als je het dan toch over iemand hebt die niet veel meer laat zien.
Al heb ik nog steeds alle respect voor hem en de manier waarop hij toch weer iedere week het beste ervan probeert te maken.

Nou het geval Roberts begint nu toch wel een beetje trieste vormen aan te nemen. Zelfs op zijn thuiscircuit in Laguna Seca, waar hij toch echt de weg wel zou moeten kennen, en waar alle andere Amerikanen het in de laatste GP fantastisch deden, en waar teammaatje John Hopkins na een mooie strijd met Bayliss en Tamada 8e werd, eindigde Kleine Kenny ergens achteraan, zonder dat er echt een aanwijsbaar probleem was. Hij presteert al vijf jaar echt ondermaats. Ik ben zo onderhand bang dat dit niet meer goed gaat komen.
 
Nou het geval Roberts begint nu toch wel een beetje trieste vormen aan te nemen. Zelfs op zijn thuiscircuit in Laguna Seca, waar hij toch echt de weg wel zou moeten kennen, en waar alle andere Amerikanen het in de laatste GP fantastisch deden, en waar teammaatje John Hopkins na een mooie strijd met Bayliss en Tamada 8e werd, eindigde Kleine Kenny ergens achteraan, zonder dat er echt een aanwijsbaar probleem was. Hij presteert al vijf jaar echt ondermaats. Ik ben zo onderhand bang dat dit niet meer goed gaat komen.

Klopt. Jurgen vd Goorbergh staat na 8!! races nog steeds voor Kenny.
 
Terug
Bovenaan Onderaan