Je moet ook geluk hebben!

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Ben ik voor de TL opzoek naar mooie dingen kom ik op marktplaats.nl een setje glijblokken tegen. Voor €55 i.p.v. 110 meuro.

Gozer had een TL maar voor de blokken binnen waren was de TL verkocht. Dus ikke mazzel.

Blijkt die gozer bij BR-Customs te werken in Nijkerk. Daar maken ze echt mooie dingen :} :}

Dus we staan ff te lullen, rent die gozer ineens naar binnen en komt terug met een puntbakkie. Super mooi. Kost dat? € 50 .... oei.. maar die wil ik wel hebben.

Nog even verder lullen, zegt hij: zo'n afdek kapje heb ik pas nog verkocht. Ik zeg weer: zo'n puist wil ik niet hebben. Ik wil een platte. Rent die gozer weer naar binnen en komt terug met: Jawel een plat kontje.

Had hij ooit voor een Mof gemaakt, maar die had m nooit gehaald. Van fl 425 voor maar 100 meuro.

Hebben het rond gemaakt op 130 euro voor de kuip en het kapje. Hij blij en ik nog blijer! Maar ik was wel ff 130 meuro boven planning kwijt... gelukkig sneuvelen mijn planningen vaker ;)
 
Oeps... vergeet ik de foto. :)

full


Heb in photoshop wat krasjes van mijn glijertje weg geveegt. Jammer dat het allen op de compu kan. :)
 
dus jij kan nu veilig op je bek gaan?? :+

Ik kan je verzekeren dat die glijblokken wonderen kunnen verrichten (destijds slechts krasjes en een gebroken schakelpedaal)
 
Nu ook nog even het knipperlicht eh..zeg maar schemerlamp laten verdwijnen.

full
 
dus jij kan nu veilig op je bek gaan?? :+

Ik kan je verzekeren dat die glijblokken wonderen kunnen verrichten (destijds slechts krasjes en een gebroken schakelpedaal)

Eh.. ik sla nu ever over.... Maar omdat het in mijn geval niet ondenkelijk is heb ik toch maar een paar blokjes aangeschaft :+
 
Wat een mazzelpik... ;)

Had ie niet een avondjuh paintball bovenligguh??

Ik heb ook pas mn knippers vernieuwd op mn blade,
daar zaten van die super grote "verkeerslichtuh"
op......

Ik zal binnuhkort ff piccie plaatsuh...
 
55 Euro voor een setje crash-pads is zeker niet veel.

Maar het kan nog goedkoper (weliswaar niet zoals die van de Saint, want die zijn anders van model);

Ik heb een setje polyurethaan skateboardwielen als crash-pads gemonteerd. Twee 58 mm wielen voor 10 Euro en een paar 8.8 staalbouten. Gaat perfect!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan