Je moet wat met deze kou..

Villie

MF veteraan
14 apr 2003
11.260
0
Westerbork
Sinds vorige week woensdag heeft mijn moeder (http://www.motor-forum.nl/forum/search.php?on=user&searchstr=10345 (MotoFamke)) haar motorrijbewijs en een Suzuki SV650. Ik had al een paar maanden eenzelfde SV650, maar eigenlijk had ik nog geen goede foto's van de SV.

Tsja, een toertocht zit er dit jaar waarschijnlijk ook niet in, misschien 1 of 2 dus dan maar een geplande photoshoot. Vanmiddag waren we allebei vrij, dus daar hebben we maar even gebruik van gemaakt om wat foto's te schieten op het Hijkerveld, vlakbij het altijd gezellige, jawel, Hijken...

Omdat er in deze tijd van het jaar toch weinig spannends gebeurt en nog niet iedereen op MF weet dat moeders d'r rijbewijs heeft (feliciteren mag nog altijd!!), kon ik jullie de foto's niet achterhouden!

full

Allereerst natuurlijk de motor goed poetsen. Deze foto was overigens niet gepland B|
Toch bedankt http://www.motor-forum.nl/forum/search.php?on=user&searchstr=23193 (Villiezus)
 
Het mag wel koud zijn maar je kan nog altijd genieten van dit weer gewoon lekker een stukje rijden en tussen door even stoppen bij een cafeetje of zo.

En Motofamke gefeliciteerd met je rijbewijs veel :] plezier er mee.
 
zit er een flinke deuk in de tank (bij die van je moeder) of is dat een vage weerspiegeling ??

op de laatste foto ?

ik heb ook een sv, een blauwe (lichtste blauw) dus als iemand in je familie nog interesse heeft :)


groeten en gefeli (voor je ma)
 
Dat lijkt zo, hij is puntgaaf! 8-)
Pa is trouwens al voorzien van een motor en zusje is nog te jong :P
 
Héé, dat plekje ken ik, de schaapskooi op het Hijkerveld! :)
Vroeger veel op de ATB geweest, maar nog nooit op mijn gemotoriseerde fiets...
Maaruh, on topic, leuke piccies :}
 
Mooie foto`s Villie :) , ik dacht eerst dat het om het Balloerveld ging maar het ging dus om het Hijkerveld (zie sv-topic in sport ;) ).

Groetjes,
Wim.
 
Proficiat nog met je moeder's rijbewijs, wel gaaf dat ze motor rijd. Leuke motortjes ook, ben er zuinig op met die pekel enzo. :]
 
Je had wel ff kunnen sms-en :P had ik je mams een leuk kaartje kunnen sturen. Maar bij deze: Motorfamke--> Van harte gefeliciteerd!!!! Geniet van die heerlijke ontspannende uren op de motor.

Maar toch leuke foto's van jullie SV'tjes
jammer dat het geen kawa's zijn
 
gefeliciteerd hoor! :]
Je eerste fiets is ook altijd de mooiste.
Je zal zien dat er in de komende maanden nog echt wel mooie toerdagen tussen zitten. 8-)
Soms moet ik in ieder geval gewoon ff rijden, al was het van tankstation naar tankstation om bij te komen van de kou..
Ja ik weet ik ben nie wijs volgens schoonfamilie
|(
 
Leuke fotosessie hoor! Hoop over een paar jaar ook met mijn zoon te gaan toeren. Hij is wel helemaal bezeten van motoren, maar nog maar net 14. Dus hij mag nog ff wachten haha.. :P

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan