Je mooiste (eigen) motor foto Deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
En een heel anders, achterbandje ziet er raar uit, kwam net van een km of 4 onverhard af, moest nog asfalt op denk ik
full
 
Erg dikke apparaten *D
Mijn brommertje, heb verder nog geen betere foto's..
4898775220_67b1154ecd_z.jpg


Van de winter wordt hij waarschijnlijk onder handen genomen en is de kans groot dat het ongeveer zo wordt:
4975734899_5847c1a3d0_z.jpg
 
Laatst bewerkt:
'k vind dat grijs juist minst-opwindend :X
Gewoon rood laten O-)

Photoshop wilde het even niet witter maken, maar het moet dat metallic / parelmoer wit worden. :) Dus iets knallender dan dit.

Sowieso is de eerste stap om de zijkapjes zwart te maken ipv grijsblauw.. Denk dat dat 'm al een stuk frisser maakt :) Heb de aluminium strips op de radiateur ook al gedaan, staat stuk strakker..
 
Laatst bewerkt:
Photoshop wilde het even niet witter maken, maar het moet dat metallic / parelmoer wit worden. :) Dus iets knallender dan dit.

Sowieso is de eerste stap om de zijkapjes zwart te maken ipv grijsblauw.. Denk dat dat 'm al een stuk frisser maakt :) Heb de aluminium strips op de radiateur ook al gedaan, staat stuk strakker..
Wit (pearl) is het nieuwe rood *O* Is ook veeeeel sneller O-)
 
Mooie foto's!

Had ik jou niet enkele weken geleden gesproken bij de appie in Middelburg? :P


klopt :D zocht de ouwe free record shop die er niet meer was |( dan maar weer een cd'tje downloaden O-)

en Corneoo, Goeie tip! moest wel ff nadenken hoor.. zat al WTF een waterpas mee op de motor :P maar volgende keer ff op letten :)
 
mijn sinaasappeltje​

toen ik hem kocht:
CIMG2471.JPG


nu (1 jaar later) ziet tie er zo uit:
CIMG3429.JPG
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan