Je mooiste (eigen) motorfoto deeltje VI

michaelaxe

Die hard MF'er
7 dec 2012
269
0
Arnhem
@virusje, was inderdaad ook mijn droom motor! toch leuk als je die meteen kan kopen :+ en ander kuipruitje komt er inderdaad op ;) net zo als een mivv gp en nog wat dingetjes.

@cpt. Screwboot, haha ja zou wel een van laatste zijn denk ik? heb me rijbewijs behaald op 5 december 2012

Laatst bewerkt:

Timson

Die hard MF'er
11 mrt 2007
356
0
28
Zoetermeer
Dat is precies de motor waar ik naar op zoek ben als ik mijn rijbewijs heb gehaald! Alleen wil ik hem dan in het zwart! Echt de mooiste motor voor relatief weinig geld!

michaelaxe

Die hard MF'er
7 dec 2012
269
0
Arnhem
Dat is precies de motor waar ik naar op zoek ben als ik mijn rijbewijs heb gehaald! Alleen wil ik hem dan in het zwart! Echt de mooiste motor voor relatief weinig geld!
Nou ik vind 3500 a 4000 euro voor een motor van 10 jaar oud nog best veel geld :+

Laatst bewerkt:
4 mei 2007
209
0
Damn mooie foto's, zwart is toch ook niet lelijk.
Denk dat ik toch maar even ga sparen voor deze prachtfiets. :Y
Hoe is de zit en beenruimte voor een wat langer persoon 1.90+? Ach ga wel ff proefzitten op de beurs trouwens. *D

18 jul 2005
3.117
0
@dirty damien, gave foto's vooral die met die smilie haha
Dank je, van het voorjaar maar eens "stoepkrijten" met de Tuono :+

Damn mooie foto's, zwart is toch ook niet lelijk.
Denk dat ik toch maar even ga sparen voor deze prachtfiets. :Y
Hoe is de zit en beenruimte voor een wat langer persoon 1.90+? Ach ga wel ff proefzitten op de beurs trouwens. *D
Het is geen grote fiets, alles behalve.
Ik ben zelf 1.83 en heb nooit ergens last van gehad, proefzitten/rijden is wat je moet doen inderdaad!
Met mijn huige fiets heb ik het gevoel heel wat meer motor tussen mijn benen te hebben :P

Maar goed, over tot de orde van de dag, foto's willen we zien!

Laatst bewerkt: