Je mooiste (eigen) motorfoto deeltje VI

IMG_3196_Snapseed.jpg
 
Kijk dat zijn mooie plaatjes , vooral de ZXR modellen en dan bij beide posten de eerste , wat is dat een 93 M1 , RR model , die vind je niet veel , voor mij zijn dit toch wel de mooiere Kawasaki modellen die zijn uitgebracht .
Jaaa de ZXR'en zijn ook mijn favorieten. De ZXR750L1 '94 heb ik al 19jr..is in supermooie staat met 39.000km op de teller. De ZXR750M1 '93 heb ik nog maar een paar maanden..Origineel Nederlands en van eerste eigenaar geweest..ook in topstaat😊😇. Beide gaan NOOIT meer weg👌
 
Jaaa de ZXR'en zijn ook mijn favorieten. De ZXR750L1 '94 heb ik al 19jr..is in supermooie staat met 39.000km op de teller. De ZXR750M1 '93 heb ik nog maar een paar maanden..Origineel Nederlands en van eerste eigenaar geweest..ook in topstaat😊😇. Beide gaan NOOIT meer weg👌

Dat geloof ik direct , ben ook aan het kijken voor een late ZXR 750 , 93/94 in deze kleurstelling , maar veel zijn niet echt meer in originele staat of mooie staat en een M1 vind je helemaal niet zo even 2e hands ergens , 2 echte super bikes👍👍👍
 
Dat geloof ik direct , ben ook aan het kijken voor een late ZXR 750 , 93/94 in deze kleurstelling , maar veel zijn niet echt meer in originele staat of mooie staat en een M1 vind je helemaal niet zo even 2e hands ergens , 2 echte super bikes👍👍👍
Klopt...wordt lastig om een mooie te vinden. Ik vind persoonlijk de '94/'95 modellen het mooiste vanwege de blauwe bestickering die overal gelijk is..En de laatste ZXR modellen zijn op veel fronten beter dan het model ervoor (met de stofzuiger slangen)
Ik ben de M1 nog nooit tegengekomen...dus toen ik hem te koop zag staan kon ik hem niet laten staan...koste wel wat..maarja.
 
Maar 94 is de M2 en in 95 was er officieel toch geen R uitgebracht dat is toch een overjarige 94 volgens mij of zit ik nu fout en in 96 kwam de eerst 7R uit , ik hoop toch nog een mooie late ZXR 750R tegen te komen , ik heb voor zo iets tijd en geduld om te wachten tot ik een mooi exemplaar tegen kom die te koop staat .
 
Maar 94 is de M2 en in 95 was er officieel toch geen R uitgebracht dat is toch een overjarige 94 volgens mij of zit ik nu fout en in 96 kwam de eerst 7R uit , ik hoop toch nog een mooie late ZXR 750R tegen te komen , ik heb voor zo iets tijd en geduld om te wachten tot ik een mooi exemplaar tegen kom die te koop staat .
Klopt helemaal wat je zegt. Ik denk dat een M1 of M2 lastig gaat worden..ben er nog nooit een tegengekomen...En dan moet je het geld er ook nog voor over hebben🙊🙈
 
Klopt helemaal wat je zegt. Ik denk dat een M1 of M2 lastig gaat worden..ben er nog nooit een tegengekomen...En dan moet je het geld er ook nog voor over hebben🙊🙈
Nee die zal ik niet zomaar tegen komen een M uitvoering maar een mooie L2 uitvoering zoals die van jou dat zal al lastig worden om er zo 1 te vinden , dat kontje heb je er zelf op gezet of zo gekocht want normaal is dit met duo zit neem ik aan
 
Nee die zal ik niet zomaar tegen komen een M uitvoering maar een mooie L2 uitvoering zoals die van jou dat zal al lastig worden om er zo 1 te vinden , dat kontje heb je er zelf op gezet of zo gekocht want normaal is dit met duo zit neem ik aan
Ja dat klopt..zijn erg lastig te vinden...en veel onderdelen zijn ook niet meer leverbaar..dus een opknapper is ook geen wijze aankoop.
Ik kwam jaren geleden een L2 tegen met de originele M1 kont erop(en het stuk frame eronder uiteraard) toen heb ik direct die motor gekocht en de M1 kont zelf gehouden🤗 en andere delen weer op die motor gezet en hem weer verkocht.
Mijn L2 kan ik ook weer terugbouwen als tweezitter want ik heb die kappen nog..en in topstaat👌.
Destijds was de M1 kont nog nieuw te koop..compleet incl stickers en frame deel €2500😱
 
Terug
Bovenaan Onderaan