Je mooiste (eigen) motorfoto deeltje VI

IMG_20190922_101230.jpg
 
Sorry maar ik zie niets, joekel van een vierkant met de text "view this page on instagram"
 
Met welk materiaal neem je de foto's? En gooi je er Lightroom over, of hoe werk je?

Deze heb ik geschoten met mijn Canon 6D + 85mm 1.8
Daarna idd de raw's ge-edit in Lightroom.

Dan de JPG's nog ff door Photoshop om de kentekenplaat eraf te shoppen.
 
Deze heb ik geschoten met mijn Canon 6D + 85mm 1.8
Daarna idd de raw's ge-edit in Lightroom.

Dan de JPG's nog ff door Photoshop om de kentekenplaat eraf te shoppen.

Die nummerplaat is altijd zo'n gedoe. Ik heb voor mijn auto een "nummerplaat" gekocht zoals ze in de showroom staan met het model erop geschreven in het schrift van het merk. Elke keer even erover kleven voor ik een foto neem en klaar. Vooraan hangt er geen plaat op, ben dat wegshoppen zo beu :+
 
Die nummerplaat is altijd zo'n gedoe. Ik heb voor mijn auto een "nummerplaat" gekocht zoals ze in de showroom staan met het model erop geschreven in het schrift van het merk. Elke keer even erover kleven voor ik een foto neem en klaar. Vooraan hangt er geen plaat op, ben dat wegshoppen zo beu :+

Ik doe het eigenlijk niet eens om mijn plaat te verbergen, daar snap ik het nut niet van.
Maar ik vind 't 'kontje' zo veel beter to zijn recht komen zonder die lelijke plaat. Stuk mooier zo 8-)

Op zich kost het niet veel tijd om 'm eruit te halen.
 
Ik doe het eigenlijk niet eens om mijn plaat te verbergen, daar snap ik het nut niet van.
Maar ik vind 't 'kontje' zo veel beter to zijn recht komen zonder die lelijke plaat. Stuk mooier zo 8-)

Op zich kost het niet veel tijd om 'm eruit te halen.

Moest ik een gepersonaliseerde plaat hebben, zou ik ze zeker laten. Anders vind ik het écht niet mooi :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan