Je mooiste (eigen) motorfoto deeltje VI

IMG_20140618_105722.jpg

Het is inderdaad jammer, want ze reed er graag mee...helaas gaan die blokken niet lang mee.
 
IMG_20140331_151202.jpg


Marreke verslijt meer motoren dan ik O-)
Die VFR heeft ondertussen 65000km erbij gedaan en zit tegen de 100KKm.
Nooit kleppen nagekeken, dat is geplant voor 150KKm.
 
Inderdaad. Ik heb altijd geel licht op mijn motoren gehad.
Om op te vallen tussen de files toen ik nog dagelijks op de motor naar m'n werk ging (nu gepensioneerd).
Speciaal in de 'donkere dagen'.
Geel licht valt voldoende op en is niet zo storend (agressief ?) als groot licht of 100 watt pitten.
Mijn huidige motor heeft ook een gele koplamp.
Het is wel steeds moeilijker om gele H4 pitten te vinden, maar ik heb nog een paar in voorraad...
Ik rij ook met geel licht in mijn xjr, maar ik heb er een ledlamp in. De gewone gele H4 zijn inderdaad lastig te krijgen.
 
Wel met GEEL licht! En dat werkt echt wel.

Die discussie hebben we al eens gehad, maar op argumenten reageer je niet.

Geel licht draagt nauwelijks iets bij wat betreft gezien worden en je verlicht je eigen zicht minder goed.
Leer jezelf een fatsoenlijke anticiperende rijstijl aan, dat draagt veel meer bij aan je verkeersveiligheid.
 
Die discussie hebben we al eens gehad, maar op argumenten reageer je niet.

Geel licht draagt nauwelijks iets bij wat betreft gezien worden en je verlicht je eigen zicht minder goed.
Leer jezelf een fatsoenlijke anticiperende rijstijl aan, dat draagt veel meer bij aan je verkeersveiligheid.

Commentaar verwijderd; off topic.

In plaats daarvan nog een mooi plaatje van mijn Dakar op de Posbank.

Foto0371-1.jpg

:)
 
Laatst bewerkt:
Wel met GEEL licht! En dat werkt echt wel.

Inderdaad. Ik heb altijd geel licht op mijn motoren gehad.
Om op te vallen tussen de files toen ik nog dagelijks op de motor naar m'n werk ging (nu gepensioneerd).
Speciaal in de 'donkere dagen'.
Geel licht valt voldoende op en is niet zo storend (agressief ?) als groot licht of 100 watt pitten.
Mijn huidige motor heeft ook een gele koplamp.
Het is wel steeds moeilijker om gele H4 pitten te vinden, maar ik heb nog een paar in voorraad...

Ik rij ook met geel licht in mijn xjr, maar ik heb er een ledlamp in. De gewone gele H4 zijn inderdaad lastig te krijgen.

Is 3000K= dus erg geel en geeft veel licht

Die discussie hebben we al eens gehad, maar op argumenten reageer je niet.

Geel licht draagt nauwelijks iets bij wat betreft gezien worden en je verlicht je eigen zicht minder goed.
Leer jezelf een fatsoenlijke anticiperende rijstijl aan, dat draagt veel meer bij aan je verkeersveiligheid.





Ontopic aub :+ lampjes discussie mag in een lampjestopic ofzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan