Beter
(of minder, maar dan van dat krukaslager. )
(of minder, maar dan van dat krukaslager. )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De topictitel is "je mooiste eigen motorfoto".Ja, maar de betreffende motoren zijn helaas niet van jezelf.
Staat toch echt vrij duidelijk in de openingspost...De topictitel is "je mooiste eigen motorfoto".
Ofwel, jouw eigen foto. Er staat nergens dat het ook jouw motor moet zijn.....
Als we dat willen, dat moet de topictitel iets als dit zijn: "de mooiste foto van jouw eigen motor"........
Maar dat maakt de titel nog niet juist......Staat toch echt vrij duidelijk in de openingspost...
Klopt, is inderdaad de Utrechtse straat. Die rust in de stad is dan ook echt het enige voordeel van deze ellende waar we in zitten...Mooi plaatje, Utrechtsetraat denk ik.. Het is daar prachtig nu, en makkelijk fotos maken in de rust.
Ik snap wat je bedoelt.Bekijk bijlage 1577424
Van mezelf ,niet mooi maar wel donders fijn en vanmorgen nog ff lekker uitgelaten
Wel met GEEL licht! En dat werkt echt wel.Ik snap wat je bedoelt.
Mijn vorige (F650 GS Dakar) in de mist
en
m'n huidige (F650 'Funduro') tijdens herfsttreffen in de Ardennen (2019).
Bekijk bijlage 1577819
Inderdaad... Rest verwijderd; Off topic...Wel met GEEL licht! En dat werkt echt wel.
Ik rij ook met geel licht in mijn xjr, maar ik heb er een ledlamp in. De gewone gele H4 zijn inderdaad lastig te krijgen.Inderdaad. Ik heb altijd geel licht op mijn motoren gehad.
Om op te vallen tussen de files toen ik nog dagelijks op de motor naar m'n werk ging (nu gepensioneerd).
Speciaal in de 'donkere dagen'.
Geel licht valt voldoende op en is niet zo storend (agressief ?) als groot licht of 100 watt pitten.
Mijn huidige motor heeft ook een gele koplamp.
Het is wel steeds moeilijker om gele H4 pitten te vinden, maar ik heb nog een paar in voorraad...
Wel met GEEL licht! En dat werkt echt wel.
Die discussie hebben we al eens gehad, maar op argumenten reageer je niet.
Geel licht draagt nauwelijks iets bij wat betreft gezien worden en je verlicht je eigen zicht minder goed.
Leer jezelf een fatsoenlijke anticiperende rijstijl aan, dat draagt veel meer bij aan je verkeersveiligheid.
Wel met GEEL licht! En dat werkt echt wel.
Inderdaad. Ik heb altijd geel licht op mijn motoren gehad.
Om op te vallen tussen de files toen ik nog dagelijks op de motor naar m'n werk ging (nu gepensioneerd).
Speciaal in de 'donkere dagen'.
Geel licht valt voldoende op en is niet zo storend (agressief ?) als groot licht of 100 watt pitten.
Mijn huidige motor heeft ook een gele koplamp.
Het is wel steeds moeilijker om gele H4 pitten te vinden, maar ik heb nog een paar in voorraad...
Ik rij ook met geel licht in mijn xjr, maar ik heb er een ledlamp in. De gewone gele H4 zijn inderdaad lastig te krijgen.
Is 3000K= dus erg geel en geeft veel licht
Die discussie hebben we al eens gehad, maar op argumenten reageer je niet.
Geel licht draagt nauwelijks iets bij wat betreft gezien worden en je verlicht je eigen zicht minder goed.
Leer jezelf een fatsoenlijke anticiperende rijstijl aan, dat draagt veel meer bij aan je verkeersveiligheid.
Om dan toch maar in te haken op 't zwarte woud.pooh, zwarte woud ?