Je mooiste (eigen) motorfoto deeltje VI

IMG_20220122_111916_959.jpg
 
Nooit eentje gehad eigenlijk wel CBR900rr . De CBR600F2 als opknapfiets gekocht voor klus/ winter project.
Zit nog te denken om de hugger zwart te maken. 🤔. Vanmiddag nog ff proefgereden met de motor sportdemper erop Quill (gave sound) en
handspanner geplaatst
 
10 km van waar ik woon, aan de Dender in Lessen, België. Ding is nu denk ik afgebroken, ieder jaar verdwenen er delen.

Zo was dezelfde plek in 2008 nog:
p3pb1360137.jpg
 
10 km van waar ik woon, aan de Dender in Lessen, België. Ding is nu denk ik afgebroken, ieder jaar verdwenen er delen.

Zo was dezelfde plek in 2008 nog:
p3pb1360137.jpg
In Nederland is het bijzonder als ze oude gebouwen laten staan. In Belgie is het juist bijzonder als het afgebroken wordt. Vind het wel zijn charme hebben om het te laten staan. Mooiste voorbeeld is het circuit van Spa waar ze de oude pitsstraat plus gebouwen gewoon laten staan en waar die oude sfeer kijkend op Eau Rouge / Raidillon gewoon nog bestaat :t
 
In Nederland is het bijzonder als ze oude gebouwen laten staan. In Belgie is het juist bijzonder als het afgebroken wordt. Vind het wel zijn charme hebben om het te laten staan. Mooiste voorbeeld is het circuit van Spa waar ze de oude pitsstraat plus gebouwen gewoon laten staan en waar die oude sfeer kijkend op Eau Rouge / Raidillon gewoon nog bestaat :t
In spa worden de oude (lange)pitstraat en gebouwen ook gewoon nog gebruikt bij ongeveer alle andere klasses dan de F1.
Overigens is het zicht op eau rouge wel aardig veranderd, aangezien ze momenteel stevig aan het verbouwen zijn daar.

Ik ben trouwens wel benieuwd of er mensen zijn die meer van dat soort plekken kennen waar je zulke gave foto's kan schieten, ik ben in mei met de 848(en een monster) in Limburg en zou best een dagje een route maken langs diverse van zulke plaatsen, wetende dat @kloin-moidje en @Jaegermeister allebei mee zijn dan, en ook allebei best wel leuk met een camera overweg kunnen.(daar waar ik beter ben met gereedschap)
 
Terug
Bovenaan Onderaan