Tja. Droog.
20190817_143232.jpg


En hier moet je maar geloven mn motor stond in de buurt

20190817_163953.jpg


Met hele donkere wolken achter mij. Laatste stukkie ook niet droog gehouden.
 
@#HugoBoss..
Mijn complimenten voor het initatief om dit topic te beginnen.
Het motorrijden was al fantastisch , maar heeft door jou input een nieuwe dimensie gegeven en inspiratie om nog beter te fotograferen .
Toppi :t


idd :Y , ik keek nooit naar de lucht ,ja voordat ik wegging om te kijken of t niet ging regenen , nu zit ik om heen te loeren of ik wat moois zie ,echt leuk :t
 
@#HugoBoss..
Mijn complimenten voor het initatief om dit topic te beginnen.
Het motorrijden was al fantastisch , maar heeft door jou input een nieuwe dimensie gegeven en inspiratie om nog beter te fotograferen .
Toppi :t
Ik begin er bijna van te kleuren :$

Voor mij persoonlijk is dit topic een combinatie van mijn 2 passie's, het weer en motoren/motorrijden. Leuk om te zien dat jullie dit delen. Complimenten dus aan iedere poster hier. Er komen zoveel pareltjes voorbij, super! *O*
 
idd :Y , ik keek nooit naar de lucht ,ja voordat ik wegging om te kijken of t niet ging regenen , nu zit ik om heen te loeren of ik wat moois zie ,echt leuk :t


Ik maakte wel eens wat plaatjes van mooie luchten, maar door dit topic let ik er veel meer op en doe ik uit het werk soms nog wel eens een blokje om voor een paar mooie foto's *O*
 
Het is nog even oefenen met de juiste compositie en scherpte (m'n telefoon is ook een bescheiden Huawei), maar bij deze mijn eerste bijdrage! Was gister zulk lekker weer na al het geregen van de afgelopen week. Dat moet je wel even naar 't strand kachelen voor een ijsje natuurlijk. Daarbij genietend van een lekker windje en langskomende wolkjes.

Bekijk bijlage 1419611
Tip voor een goede compositie.....
Iets minder motor, iets meer lucht.



😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan