Iets minder motor ? Tjek :t
20190819_094627.jpg


Lucht ? Tjek :t

20190819_093913.jpg
 
Volgende keer minder motor en meer lucht, got it! :D
Er zijn posts geweest waar alleen maar de motor op stond.... Argumentatie was: je ziet toch dat de zon erop schijnt? Mooi weer dus :)

Natuurlijk...maar dat is nou niet echt wat ik bedoelde met dit topic 8-) En...alleen maar blauwe lucht is ook zo saai...
 
En...alleen maar blauwe lucht is ook zo saai...

Oh daar heb je helemaal gelijk in. De Hollandse luchten zijn fenomenaal, geen wonder ook dat die zo frequent werden vastgelegd in de Gouden Eeuw door verschillende schilders. Moet zeggen dat de wolken op het moment van het maken van de foto achter me een stuk indrukwekkender waren, maar dan kreeg ik geen mooie foto. Amper motor/lucht en vooral heel veel betonflat -O-.
 
Er zijn posts geweest waar alleen maar de motor op stond.... Argumentatie was: je ziet toch dat de zon erop schijnt? Mooi weer dus :)

Natuurlijk...maar dat is nou niet echt wat ik bedoelde met dit topic 8-) En...alleen maar blauwe lucht is ook zo saai...
Mijn bovenste foto heeft nog een donkere toegift ,staat nog een enorme stier op ,zo n hooglander van de Posbank
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Met een beetje geluk kan ik vandaag weer wolken jagen! Sowieso morgen weer, dus tot dan maar even vanuit kikker perspectief.

Bekijk bijlage 1419681

Zonnetje breekt iig geval door, nu hopen dat het een beetje droog blijft zodat ik even wat slagen kan maken 🤞

Hoe dat zo? Stond je met de achterkant in een sloot :?
:+

Wel mooie foto zo :}
 
Het is nog even oefenen met de juiste compositie en scherpte (m'n telefoon is ook een bescheiden Huawei), maar bij deze mijn eerste bijdrage! Was gister zulk lekker weer na al het geregen van de afgelopen week. Dat moet je wel even naar 't strand kachelen voor een ijsje natuurlijk. Daarbij genietend van een lekker windje en langskomende wolkjes.

Bekijk bijlage 1419611
Geeft niet hoor, kan de Chinese geheime dienst ook meekijken wat een mooie motoren en wolkenluchten we hier hebben ... '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan