Netjes hoor, nog altijd dik boven wat de gemiddelde motorrijdert per jaar :]:]:]
Wil minimaal 2x per seizoen naar het buitenland maar door omstandigheden (verhuizing en druk op werk) ben ik pas 1x weg geweest (wel gelijk een leuke - naar de Elzas - klikkerdeklik). Lukt me de laatst 3 jaar wel om rond de 10000 te eindigen. Zeker sinds is die grote tourfiets heb. Met die allroad bleef ik altijd steken rond de 7000.

Edit:
Die meeting - om hoeveel mensen gaat het ongeveer?
 
Laatst bewerkt:
Klinkt in ieder geval wel leuk. Even genoteerd met een ovb-tje.

En ik lees "ritje". Dat is is ook aanleiding om eens na te denken, want die oldtimers rijden best lekker, maar het houdt de rest zo op.... :X :]
Een klein ritje naar een mooie plek om een gezamenlijke "weerfoto" te maken zal toch wel te doen zijn? ;):]
 
De kerk is toch 's ochtends? Vandaar dat ik vanaf een uur of 2 voorstelde, want voor mij is het wekelijks hemels feestje op de zondagmorgen onmisbaar!
Wij hebben twee diensten op zondag en ook de tweede laat ik zonder goede reden niet graag aan me voorbijgaan. Moet ik dus kiezen tussen een motorrit en de tweede dienst, dan zal de tweede dienst mijn voorkeur hebben. Maar dat is mijn keus, dus laten jullie je niet weerhouden.
 
Wij hebben twee diensten op zondag en ook de tweede laat ik zonder goede reden niet graag aan me voorbijgaan. Moet ik dus kiezen tussen een motorrit en de tweede dienst, dan zal de tweede dienst mijn voorkeur hebben. Maar dat is mijn keus, dus laten jullie je niet weerhouden.
Voor mij is 1 dienst genoeg, daar kan ik de hele zondag nog van nagenieten en voldoende bagage voor de rest van de week. Btw ook in Veenendaal ;)
 
Voordat we verzanden in een planningsoverschot.....
IMG_20170501_210329.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan