op deze locatie dit plaatje geschoten:

683L5ig.jpg
 
Laatst bewerkt:
In overleg met @DarkGiMO heb ik besloten de OP aan te passen en de scope te verruimen. Dit topic heet vanaf heden: Het wolkenjagerstopic! Dat betekent dat het niet meer verplicht is om je motor op de weerfoto te hebben staan. Het mag wel uiteraard, maar het hoeft niet 8-)

Voor de duidelijkheid: Het blijft wel de bedoeling dat je eigen foto's blijft posten en geen foto's gejat van het internet.

Ook stellen we het op prijs (niet verplicht) als je bij je foto vermeldt waar hij geschoten is (bijvoorbeeld coördinaten, plaatsnaam).

Met deze actie willen we 1 centraal weertopic behouden op MF waar alle weerliefhebbers zich thuis voelen. Het andere topic (luchtige kiekjes met of zonder motor) zal gesloten worden.

Veel plezier en succes met het posten van jullie meest spectaculaire weerfoto's! 8-)
 
Laatst bewerkt:
De foto die je wist dat zou komen is eindelijk hieeeerrr...🎼
IMG_20291.jpg


Zonder dollen, ik had even niet door dat dit het (voormalig) 'mooiste weerfoto MET MOTOR'-topic is. Bij volgende bijdragen zal ik zorgen dat ze erop staat. ;)

EDIT; voor de geïnteresseerden trouwens, dit is het Lago di Barcis, in het noorden van Italië (Friuli-Venezia Giulia, net buiten Maniago). Prachtige omgeving, staat nog op het verlanglijstje om ook eens met de motor te doen!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er ff over nagedacht , en ik zal vanaf nu alleen nog foto s plaatsen met motor ,t is per slot een motor-forum ,en idd geen vakantie kiekje forum .
Daarom vond ik t ook leuk dat het 2 gescheiden topics waren, btw hoe wil je dat dan b.v met een meet doen ,kun je dan ook met de auto,fiets, camper, rollator komen ? want dat maakt dan ook niet meer uit :? tot zover hoe ik erover denk :W
 
Ik heb er ff over nagedacht , en ik zal vanaf nu alleen nog foto s plaatsen met motor ,t is per slot een motor-forum ,en idd geen vakantie kiekje forum .
Daarom vond ik t ook leuk dat het 2 gescheiden topics waren, btw hoe wil je dat dan b.v met een meet doen ,kun je dan ook met de auto,fiets, camper, rollator komen ? want dat maakt dan ook niet meer uit :? tot zover hoe ik erover denk :W
Ik vond dat nu ook juist de leuke uitdaging van hoe het topic was..
Van mijn kant ook alleen foto's met de motor er op :Y
 
Ik heb er ff over nagedacht , en ik zal vanaf nu alleen nog foto s plaatsen met motor ,t is per slot een motor-forum ,en idd geen vakantie kiekje forum .
Daarom vond ik t ook leuk dat het 2 gescheiden topics waren, btw hoe wil je dat dan b.v met een meet doen ,kun je dan ook met de auto,fiets, camper, rollator komen ? want dat maakt dan ook niet meer uit :? tot zover hoe ik erover denk :W
Waar komt de term vakantiekiekje vandaan? Staat niet in de OP. De titel is 'wolkenjagers', maw ik wil graag mooie wolkenluchten zien, met of zonder motor. Dat laat ik geheel aan jullie. Als het inderdaad om een vakantiekiekje gaat, dan zal ik er echt wat van zeggen.
 
Ik heb er ff over nagedacht , en ik zal vanaf nu alleen nog foto s plaatsen met motor ,t is per slot een motor-forum ,en idd geen vakantie kiekje forum .
Daarom vond ik t ook leuk dat het 2 gescheiden topics waren, btw hoe wil je dat dan b.v met een meet doen ,kun je dan ook met de auto,fiets, camper, rollator komen ? want dat maakt dan ook niet meer uit :? tot zover hoe ik erover denk :W
Ik vond dat nu ook juist de leuke uitdaging van hoe het topic was..
Van mijn kant ook alleen foto's met de motor er op :Y
Ondanks dat ik hier ook een paar "motorloze foto's" (vakantiekiekjes is ook weer zoiets) heb neergezet ben ik het hier eigenlijk wel mee eens. Overal op internet is ruimte voor weerfoto's en een weerfoto onderweg maken met (een deel van) je motor er op was nou net wat dit topic leuk maakte.
 
Ondanks dat ik hier ook een paar "motorloze foto's" (vakantiekiekjes is ook weer zoiets) heb neergezet ben ik het hier eigenlijk wel mee eens. Overal op internet is ruimte voor weerfoto's en een weerfoto onderweg maken met (een deel van) je motor er op was nou net wat dit topic leuk maakte.
Zal ik een polletje doen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan