Dat kan kloppen, de tijd op mn foto klopt niet, die kan ik niet aanpassen op de sena. Ik reed om ong 15.00u weg uit utrecht.
Dat dacht ik al. Naast het regenachtige weer op je foto is het om 17.36 tegenwoordig toch echt wel nagenoeg donker. -O-

Gelukkig had jij nog daglicht, ik moest me in het donker door de files heen ploeteren/filteren :] Goed opletten, maar ondanks het donker toch verrassend veel blikkers die voor me aan de kant gingen :t
 
De zonsopgang heb ik dus al gehad, bijna thuis na mijn nachtshift zie ik de zonsopgang, en die vind ik ook mooi, dus, ik besluit weer naar diezelfde plaats te rijden.
Ik parkeer mij dwars over de straat (mogen eigenlijk geen auto's komen, en ik ook niet met de motor :P ), maar kijk nu uiterard de andere kant op.
Weer heel wat pogingen moeten doen, beginnend met dit.
Lukt niet helemaal, motor staat te laag, ik rijd wat achteruit tot waar de grasberm lager ligt, rijd erop en rijd op die berm weer door tot ter hoogte waar ik eerst op de baan stond, dat geeft dit resultaat.
Ben ik echter nog niet tevreden mee, dus speel wat met de instellingen.
Lukt al beter, maar echt scherp krijg ik het niet. En als de motor een beetje deftig in beeld moet staan, komen de rode kleuren niet mooi tot hun recht, beter als dit krijg ik het niet ...
Ik besluit op te geven, want het lukt niet meer, en voor ik naar huis ga wil ik proberen nog een TRG puntje te scoren (wat me ook gelukt is! 8-) ).
Maar tijdens dat rijden zie ik dat de lucht nu nóg mooier is!
Dus, terug naar die plaats rijden! Maar via een iets andere weg, waardoor ik een ander mooi punt tegen kom vanwaar de mooie lucht heel goed zichtbaar is (zelfde baan eigenlijk, maar ong 500m dichter bij thuis).
Opnieuw wat met instellingen spelen, en ik krijg het niet beter als dit ...
Maar dan dacht ik aan het commentaar van een portretfotograaf dat ik eens ergens had gelezen, "de persoon hoeft niet altijd in het midden van de foto te staan, aan de zijkant kan ook mooie accenten geven."
Dus ja, is proberen de motor op de zijkant van de foto te zetten, en na een paar keer prutsen met de instellingen, wordt het volgende foto:
full
Deze is prachtig, echt waar, niks mis mee! :}

Alleen jammer van die motor op het weggetje, en nog dwars ook ...
 
Verrek ,nu zie ik ze ook _O- een fata morgana w.s ,wel mooi hoor:t
 
Terug
Bovenaan Onderaan