Nou, toen we vanmiddag uit Apeldoorn richting Ede reden (in blik, dat wel), heb ik niet zo genoten van het noodweer onderweg :(

ehhhhmmm noodweer ??? een enkel spatje hier ……….hard springen om nat te worden iig
 
We moesten even flink in de ankers vlak voor Arnhem...


Van Adoorn naar Ede , en dan via Arnhem , daar raak ik :?van ,schitterende weg door de bossen adoorn ------> ede ,
en daar had je ook vast geen noodweer gehad:N.....;)
 
Van Adoorn naar Ede , en dan via Arnhem , daar raak ik :?van ,schitterende weg door de bossen adoorn ------> ede ,
en daar had je ook vast geen noodweer gehad:N.....;)
klopt, maar over de snelweg gaat net wat sneller voor ons en gezien het tijdstip (schemer) en weertype (k*dtweer) konden we toch niet echt genieten van die schitterende weg door de bossen. Enne, ik had onze verwaching gespiekt en het zwaartepunt trok psies over de bossen heen. Dus via de A50/A12 route was het idee om het zwaartepunt te omzeilen. Helaas hadden we nét te laat getimed waardoor het zwaartpunt inmiddels over de a50 trok toen wij daar reden.
 
klopt, maar over de snelweg gaat net wat sneller voor ons en gezien het tijdstip (schemer) en weertype (k*dtweer) konden we toch niet echt genieten van die schitterende weg door de bossen. Enne, ik had onze verwaching gespiekt en het zwaartepunt trok psies over de bossen heen. Dus via de A50/A12 route was het idee om het zwaartepunt te omzeilen. Helaas hadden we nét te laat getimed waardoor het zwaartpunt inmiddels over de a50 trok toen wij daar reden.


Logisch, t weer volgt jou ook :t
 
IMG_5214.png

Vanmiddag onderweg naar huis.
 
Als ik de foto van 'de-poelier' zie dan heb ik spijt dat ik niet vanmiddag nog effe een rondje ben gaan doen. D'r kwam iets tussen.................'(
 
vanochtend dikke mist.... en koud... dus maar ff niet stoppen voor een foto van "niets".... _O-
 
Niet echt een mooie foto maar hier had het weer wel invloed op het verdere vervolg van mijn route die dag:
IMG_20170525_141907.jpg


Foto gemaakt mei 2018 in de Italiaanse Alpen net iets ten westen van Cuneo tijdens een tripje van een paar dagen op/met mijn Vespa.
Aan de zuidzijde de pas omhoog was in de volle zon, op pas hoogte bleek de noordzijde nog "gesloten" te zijn.
 
Idd @DKP! Ik snap niet hoe je hem zo mooi schoon houdt met dit weer @Eric1977 ! En zeker de met die pekelrotzooi die inmiddels weer rijkelijk gestrooid wordt -O-
Idd, deze morgen werd hier ook gestrooid, maar om 3:30 is dat nog niet "aangereden" en was het stapvoets de rotondes over gaan ... voorzichtig ... voorzichtig ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan